Dagcafé
+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Ooooh Chipp, wat een goed nieuws! Krijg er helemaal kippenvel van!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn Chipp!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Blughhh! Ik heb geen zin meer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
@Chipp: ja dat kan. Het kan van alles zijn. Hij kan gewoon traag zijn, hij kan een stilstand hebben gehad door de scheiding tussen zijn vader en mij (wat ook heel goed mogelijk is) Maar wat ik zelf denk is dat zijn gehoor niet goed is.
@Lejow: Ja gelukkig er word nu na gekeken en ik moet het gewoon even naast me neer leggen. Beter nu er hulp voor krijgen indien dat nodig is dan er pas achter komen wanneer hij al naar de basisschool gaat !!!
@Lejow: Ja gelukkig er word nu na gekeken en ik moet het gewoon even naast me neer leggen. Beter nu er hulp voor krijgen indien dat nodig is dan er pas achter komen wanneer hij al naar de basisschool gaat !!!
Gast- Gast
+1Sjaantje schreef:Ooooh Chipp, wat een goed nieuws! Krijg er helemaal kippenvel van!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:+1Sjaantje schreef:Ooooh Chipp, wat een goed nieuws! Krijg er helemaal kippenvel van!
+2!!
Gast- Gast
Lejow schreef:Alex, A. is al behoorlijk ver hoor! Toen ik haar vandeweek hoorde praten dacht ik echt haha
En tuurlijk mag je daar trots op zijn!
Whaha, nu word ik nog trotser, zit echt met een big smile achter de pc
Gast- Gast
Alex schreef:Lejow schreef:Alex, A. is al behoorlijk ver hoor! Toen ik haar vandeweek hoorde praten dacht ik echt haha
En tuurlijk mag je daar trots op zijn!
Whaha, nu word ik nog trotser, zit echt met een big smile achter de pc
Oh Yeah
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lily, vind je het niet jammer dat je gelijk weer moest werken na het weekend? Had je niet liever gelijk op huwelijksreis gegaan?
Gast- Gast
maakt ons niet uit hoor, het is nu toch schandalig duur allemaal, en straks als iedereen is geweest kunnen wij nog lekker gaan
Gast- Gast
Ooh, lekker! In oktober toch? Dan is het weer ook nog prima daar! Hoelang gaan jullie?
Gast- Gast
hier gaan we heen. En ja we gaan 29 sept dan is het daar nog rond de 30 graden. edt: we gaan 12 dagen
http://www.limakhotels.com/lara/en/
http://www.limakhotels.com/lara/en/
Gast- Gast
Wauw Lily!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
haha ja wij vinden het ook super, ik heb alleen de foto`s ook gezien en volgens mij hebben we vorig jaar niet alles gezien Alles is ook in chinese stijl, ook erg gaaf.
Gast- Gast
Ik ga zo maar eens naar de winkel. Mijn kleine prins halen, eten koken, met prins spelen en in bad doen en vanaaf weer op de bank ploffen en ik zweer dat ik optijd ga slapen dit keer !!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik ga zo maar eens naar de winkel. Mijn kleine prins halen, eten koken, met prins spelen en in bad doen en vanaaf weer op de bank ploffen en ik zweer dat ik optijd ga slapen dit keer !!!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
veel plezier stuiter en ja helaas kan jullie niet allemaal meesmokkelen in m`n koffer
Gast- Gast
Waauuuwww! Dat ziet er errug goed uit, Lily! Dat komt vast helemaal goed met die vakantie van jullie!
Meiden, ik ben er vanavond weer. Ga nu naar mijn schoonouders, mijn meisje is daar en we eten mee. Tot later!
Meiden, ik ben er vanavond weer. Ga nu naar mijn schoonouders, mijn meisje is daar en we eten mee. Tot later!
Gast- Gast
Burn schreef:Stuiterbal schreef:Ik ga zo maar eens naar de winkel. Mijn kleine prins halen, eten koken, met prins spelen en in bad doen en vanaaf weer op de bank ploffen en ik zweer dat ik optijd ga slapen dit keer !!!
wahahhahahah JIJ bent net zo erg !!!!!
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: