Dagcafé
+16
Suus
Alias
Qiara
Erin
Sjaantje
Zwoesj
silly-one
Chocolate Cookie
Angela_1986
Zininzon
Raindrop
Lotus
Lejow
M_as
Champagne
Tiana
20 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:Dat is alleen maar goed. Ik heb een onuitwisbare indruk achtergelaten.Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Owww heb ik jou toegevoegd ????Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:thnxx ABE .....
Ow trouwens door de status van Maple op facebook kom ik er nu achter wie jij bent en tot mijn verbazing sta je ook tussen mijn vriendjes wahahahahaahaha
Wat heb je gedronken toen jij mij toevoegde in de wetenschap dat ik ABE was?
Jah....
Ik wist namelijk wel wie je was, maar ik heb jou niet toegevoegd, omdat ik wist dat jij niet wist dat ik ABE was.
wahahahahaha duidelijk !!! Ohh en nu vergeet ik je natuurlijk NOOIT meer
Zeker weten hahahaha
Gast- Gast
Jade schreef:dus eigenlijk was je facebook vriendjes met een onbekende, bekende.
Ja zoiets hahaha
Ik zal dan maar niet vertellen dat er nog een aantal meiden zijn die erin staan die ik niet ken alleen weet dat ze van het forum zijn maar welke forumnaam ???? Dat is me een raadsel hahaahaha
Gast- Gast
Op Hyves wist ik soms niet meer wie, wie nu eigenlijk was. Dus toen ik Facebook heb aangemaakt, heb ik ervoor gekozen dat er best forummers in mijn lijst mochten, maar dan wel forummers waarvan ik wist wie het waren.
Gast- Gast
Megara schreef:Ah Pippa jij mag morgen ook nog aan de bak? Balen.
Jep! Heb vandaag ook gewerkt, zieke collega, dus ik val in! Helaas, maar ik ben dan wel weer maandag, dinsdag en woensdag vrij
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Op Hyves wist ik soms niet meer wie, wie nu eigenlijk was. Dus toen ik Facebook heb aangemaakt, heb ik ervoor gekozen dat er best forummers in mijn lijst mochten, maar dan wel forummers waarvan ik wist wie het waren.
Heel slim. Ik had dit overigens ook nog niet voordat dat gekke groepje werd aangemaakt. Opeens had ik iets van 6 vriend aanvragen...
Ik weet bijna wie wie is....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Jade schreef:dus eigenlijk was je facebook vriendjes met een onbekende, bekende.
Ja zoiets hahaha
Ik zal dan maar niet vertellen dat er nog een aantal meiden zijn die erin staan die ik niet ken alleen weet dat ze van het forum zijn maar welke forumnaam ???? Dat is me een raadsel hahaahaha
ik ben het niet weet je dat alvast..
Ik heb alleen Suus, Megara en WC-eend op facebook volgens mij
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik weet bijna wie wie is....
Maar stel dat er tussen de zes aanvragen ook toevallig een aanvraag zat van iemand die je niet kent, maar jou wel irl?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Ik weet bijna wie wie is....
Maar stel dat er tussen de zes aanvragen ook toevallig een aanvraag zat van iemand die je niet kent, maar jou wel irl?
uhhhhhh tja.... ik denk dat ik ga verwijderen hhahahahaha
Gast- Gast
Jade schreef:
Dat bevestig ik, haha. Mijn naam althans. Van Suus en WC-eend weet ik het niet.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Ik weet bijna wie wie is....
Dat was ook nu ook weer niet mijn bedoeling.
Gast- Gast
Ik heb een mooie tekst die me raakt.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
Laatst aangepast door Stuiterbal op za 23 jul 2011 - 9:10; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Ik weet bijna wie wie is....
Dat was ook nu ook weer niet mijn bedoeling.
Nee jij mag nu blijven hoor weet nu wie je bent :P
Gast- Gast
Pippa schreef:Megara schreef:Ah Pippa jij mag morgen ook nog aan de bak? Balen.
Jep! Heb vandaag ook gewerkt, zieke collega, dus ik val in! Helaas, maar ik ben dan wel weer maandag, dinsdag en woensdag vrij
Ook lekker! Bevalt het werk nog steeds zo goed?
Gast- Gast
Ik vind 'm een beetje eng, maar wel mooi!Stuiterbal schreef:Ik heb weer een mooie tekst die me raakte ....
Gast- Gast
Megara schreef:Jade schreef:
Dat bevestig ik, haha. Mijn naam althans. Van Suus en WC-eend weet ik het niet.
dat is fijn!
Gast- Gast
Megara schreef:Pippa schreef:Megara schreef:Ah Pippa jij mag morgen ook nog aan de bak? Balen.
Ook lekker! Bevalt het werk nog steeds zo goed?
Ja, en nee. Wat doe jij als werk eigenlijk?
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind 'm een beetje eng, maar wel mooi!Stuiterbal schreef:Ik heb weer een mooie tekst die me raakte ....
Echt vind je hem eng ??? Ik kreeg er wel kippenvel van omdat ik weet dat het klopt...
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: