Dagcafé
+16
Suus
Alias
Qiara
Erin
Sjaantje
Zwoesj
silly-one
Chocolate Cookie
Angela_1986
Zininzon
Raindrop
Lotus
Lejow
M_as
Champagne
Tiana
20 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Is hier ook een scheidsrechter aan boord?
Alleen een partijdige die aanstuurt op de rust. Luiaard
Gast- Gast
Er gaan dingen niet helemaal eerlijk hier...Reva schreef:Smikkell schreef:Is hier ook een scheidsrechter aan boord?
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Alias schreef:Angela_1986 schreef:Alias schreef:Angela_1986 schreef:Alias schreef:Angela_1986 schreef:Zou mijn bovenbuurman 't erg vinden als ik de radio heel hard zet op dit tijdstip?
Gaat het om het nummer dat nu op is of heb je gewoon een stuiter aanval?
Ik vrees 't laatste en dat wordt erger als er dan ook nog 'n leuk nummer op is...
Heeeel herkenbaar, het stuiteren begint meestal wanneer ik eigenlijk gewoon naar bed zou moeten gaan . Hier in de straat is zo te horen een heel gezellig feestje gaande, als je je energie kwijt moet kan je daar altijd nog heen gaan..
Feestje? Waar? Moet wel met de fiets te doen zijn want na 2,5 glas wijn zal ik maar niet meer in de auto stappen...
Aii dat zal niet mee vallen denk ik. Het zal nu vast niet meer zo lang duren, tegen de tijd dat je hier in de straat bent zul je altijd zien dat het dan afgelopen is.... nee ik denk dat je beter lekker kan blijven met een volgend glas wijn dan
Nou ja, wij wonen wel in dezelfde regio dus...
Oh, ik heb nog 'n slok zie ik, laat ik die eerst eens achterover gieten
Oh ook een brabander, wat gezellig
Regio Breda - Tilburg
Ik heb nu zelf ook maar even hard genoeg muziek op gezet dan hoor ik ze niet meer haha. Proost hé!
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Reva schreef:Zwoesj schreef:Alex schreef:Het is me veel te braaf hier, ik ga slapen.
Trusten y'all!
maar die foto dan?
Trusten!
Kan je dat niet laten rusten?
En als dat niet lukt, kan ik wel een soft-erotische foto plaatsen van Lex als goedmaker.
Kom maar op dan, ik laat niet zo snel iets rusten wat ik weten wil
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Maar ik mag van mijn moeder niet meer met je spelen..
Gehaktballen ruiken heerlijk
Gehaktballen ruiken heerlijk
Gast- Gast
Smikkell schreef:Er gaan dingen niet helemaal eerlijk hier...Reva schreef:Smikkell schreef:Is hier ook een scheidsrechter aan boord?
Gooi het in de groep!
Zwoesj: naakt is altijd goed he.
Gast- Gast
Regio Breda - Tilburg
Ik heb nu zelf ook maar even hard genoeg muziek op gezet dan hoor ik ze niet meer haha. Proost hé![/quote]
Ja zeker nog 'n Brabander! En Brabantse nachten hè...
Uhm, nee dan is fietsen wel iets te ver. Regio Den Bosch...
Proost!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Angela_1986 schreef:
Regio Breda - Tilburg
Ik heb nu zelf ook maar even hard genoeg muziek op gezet dan hoor ik ze niet meer haha. Proost hé!
Ja zeker nog 'n Brabander! En Brabantse nachten hè...
Uhm, nee dan is fietsen wel iets te ver. Regio Den Bosch...
Proost! [/quote]
Prut!
Gast- Gast
Niet spotten met therapie..Reva schreef:Smikkell schreef:Er gaan dingen niet helemaal eerlijk hier...Reva schreef:Smikkell schreef:Is hier ook een scheidsrechter aan boord?
Gooi het in de groep!
Gast- Gast
Ik ben bang dat ik niet zo'n goede scheidsrechter ben, maar het gaat om de discussie net in het dagcafe of iets anders?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Om het verdelen van de g.ehaktballenQiara schreef:Ik ben bang dat ik niet zo'n goede scheidsrechter ben, maar het gaat om de discussie net in het dagcafe of iets anders?
Laatst aangepast door Smikkell op za 23 jul 2011 - 12:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niet spotten met therapie..Reva schreef:Smikkell schreef:Er gaan dingen niet helemaal eerlijk hier...Reva schreef:Smikkell schreef:Is hier ook een scheidsrechter aan boord?
Gooi het in de groep!
Ik wijs naar mijn aangeboren lompheid.
Gast- Gast
Ja Brabantse nachten he... wat dat betreft ben ik dan toch in de goede provincie geboren
Dan is inderdaad wel ver om te gaan fietsen, nee maar dat komt wel goed dan een feestje thuis bouwen.
Dan is inderdaad wel ver om te gaan fietsen, nee maar dat komt wel goed dan een feestje thuis bouwen.
Alias- Prater
Als ik vandaag gewoon kibbeling had gegeten, dan was deze dag heel anders gelopen.
Gast- Gast
Alias schreef:Ja Brabantse nachten he... wat dat betreft ben ik dan toch in de goede provincie geboren
Huh, dit zei je toch net al
*kijkt naar lege fles perzikcider* Hmm, nee dat kan het niet zijn, je post echt dubbel.
Gast- Gast
Alias schreef:Ja Brabantse nachten he... wat dat betreft ben ik dan toch in de goede provincie geboren
Haha gezellig zijn ze hè?
Wat 'prut' Reva?
Smikkell schreef:Om het verdelen van de g.ehaktballenQiara schreef:Ik ben bang dat ik niet zo'n goede scheidsrechter ben, maar het gaat om de discussie net in het dagcafe of iets anders?
Af en toe ben ik ook veel te serieus
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:Alias schreef:Ja Brabantse nachten he... wat dat betreft ben ik dan toch in de goede provincie geboren
*kijkt naar lege fles perzikcider* Hmm, nee dat kan het niet zijn, je post echt dubbel.
Dan zal het liggen aan de fles die hier staat...
Alias- Prater
Angela_1986 schreef:Alias schreef:Ja Brabantse nachten he... wat dat betreft ben ik dan toch in de goede provincie geboren
Wat 'prut' Reva?
Wij zeggen hier prut ipv proost.
Gast- Gast
Alias schreef:Reva schreef:Alias schreef:Ja Brabantse nachten he... wat dat betreft ben ik dan toch in de goede provincie geboren
Dan zal het liggen aan de fles die hier staat...
Oh nee, ik zie net dat Angela het had gepost, niet jij
Sterk spul, die perzikcider.
Gast- Gast
Reva schreef:Angela_1986 schreef:Alias schreef:Ja Brabantse nachten he... wat dat betreft ben ik dan toch in de goede provincie geboren
Wat 'prut' Reva?
Nou prut dan!
En nee, eerst zei ik iets over Brabantse nachten en toen Alias. Wel op blijven letten meiden
Angela_1986 schreef:Reva schreef:Angela_1986 schreef:Alias schreef:Ja Brabantse nachten he... wat dat betreft ben ik dan toch in de goede provincie geboren
Wat 'prut' Reva?
Nou prut dan!
En nee, eerst zei ik iets over Brabantse nachten en toen Alias. Wel op blijven letten meiden
Je zou het niet denken, maar ik ben maar in mn eentje (volgens mij paspoort).
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: