Dagcafé
+16
Suus
Alias
Qiara
Erin
Sjaantje
Zwoesj
silly-one
Chocolate Cookie
Angela_1986
Zininzon
Raindrop
Lotus
Lejow
M_as
Champagne
Tiana
20 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Pfff ik heb zin in ongezond eten . Friet, mcdonald's, pizza, shoarma, kebab, kroket, chips wat dan ook .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Als je in de buurt woonde konden we een date maken.Stylegirl schreef:Pfff ik heb zin in ongezond eten . Friet, mcdonald's, pizza, shoarma, kebab, kroket, chips wat dan ook .
Gast- Gast
Ik heb mijn spullen graag om me heen. Ik heb gewoon iets meer ruimte nodig, of een magische kast!Reva schreef:Kan je ze niet stallen bij iemand?
Maar was accessoires weg scheelt al een hoop. Minder losse spullen in het zicht!
Gast- Gast
Smikkell dat zou dan een goed idee geweest zijn ja! Kibbeling is ook lekker ja! Ik ga het huis niet uit, want er is kermis en dan moet ik door die drukte heen en ik heb geen zin om te douchen of me om te kleden . Dan zou ik proberen om wat accessoires weg te halen en even te kijken hoe dat bevalt.
Ik ga denk ik maar popcorn maken, er is maïs in huis, verder niks van waar ik zin in heb .
Ik ga denk ik maar popcorn maken, er is maïs in huis, verder niks van waar ik zin in heb .
Tiana- Ratel
Hallo allemaal
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Hee Champagne! Doe mij een glaasje
Tiana- Ratel
Ik ben er zo weer, ga popcorn maken
Tiana- Ratel
ik heb de laatste dagen heel veel opgeruimd en weg gegooid..
en het voelt heeerlijk!!!
Ik heb nu zin om nog meer weg te gooien
Gast- Gast
Het wordt buiten te donker om op pad te gaan voor kibbeling..
Www.kibbelingthuisbezorgen.nl
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Hee Champagne! Doe mij een glaasje
Champagne- Prater
Ja, dat kan heerlijk zijn, maar het houdt ergens op. Sommige dingen heb je nodig en de rest van de spullen wil ik graag houden.Jade schreef:ik heb de laatste dagen heel veel opgeruimd en weg gegooid..
Gast- Gast
Ah lekker!! Hier schijnt de zonSmikkell schreef:Het wordt buiten te donker om op pad te gaan voor kibbeling..
Champagne- Prater
Hier waait het en wordt het steeds donkerder. Ik heb het zelfs koud.Champagne schreef:Ah lekker!! Hier schijnt de zonSmikkell schreef:Het wordt buiten te donker om op pad te gaan voor kibbeling..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, dat kan heerlijk zijn, maar het houdt ergens op. Sommige dingen heb je nodig en de rest van de spullen wil ik graag houden.Jade schreef:ik heb de laatste dagen heel veel opgeruimd en weg gegooid..
klopt.. ook ik heb het punt bereikt dat ik eigenlijk niets meer weg kan doen..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ook jij woont niet echt in de buurt voor een date.Reva schreef:Kibbeling
Ik doe niet aan daten.
Gast- Gast
Het zou eind vd middag slecht worden.. Serieus wist echt niet dat je kibbeling kan bestellenSmikkell schreef:Hier waait het en wordt het steeds donkerder. Ik heb het zelfs koud.Champagne schreef:Ah lekker!! Hier schijnt de zonSmikkell schreef:Het wordt buiten te donker om op pad te gaan voor kibbeling..
Champagne- Prater
Champagne schreef:Het zou eind vd middag slecht worden.. Serieus wist echt niet dat je kibbeling kan bestellenSmikkell schreef:Hier waait het en wordt het steeds donkerder. Ik heb het zelfs koud.Champagne schreef:Ah lekker!! Hier schijnt de zonSmikkell schreef:Het wordt buiten te donker om op pad te gaan voor kibbeling..
Gast- Gast
Ow, maar ik wel. Dat scheeltReva schreef:Smikkell schreef:Ja, ook jij woont niet echt in de buurt voor een date.Reva schreef:Kibbeling
Ik doe niet aan daten.
Gast- Gast
Dat zou nog es ideaal zijn, kibbeling thuis bezorgen. Aangezien de visboer hier ver te zoeken is..
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Ja, echt makkelijk. Wat kun je tegenwoordig niet thuis laten bezorgen, heChampagne schreef:Het zou eind vd middag slecht worden.. Serieus wist echt niet dat je kibbeling kan bestellenSmikkell schreef:Hier waait het en wordt het steeds donkerder. Ik heb het zelfs koud.Champagne schreef:Ah lekker!! Hier schijnt de zonSmikkell schreef:Het wordt buiten te donker om op pad te gaan voor kibbeling..
Gast- Gast
Mmmm, zit hier met een bak popcorn ! Kun je echt kibbeling laten bezorgen, dat zou wel ideaal zijn!
Tiana- Ratel
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: