Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar is..

+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers

Pagina 15 van 37 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Waar is.. - Pagina 15 Empty Re: Waar is..

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:12

Storm schreef:
James schreef:Haha damn.. Menen jullie nou serieus dat er een ander forum is opgezet om mensen af te zeiken? Wat zielig Very Happy
Niet per se om mensen af te zeiken, maar op dat forum bestaan er geen 'betuttelende' regels zoals hier. Je mag daar zeggen wat je wilt, zonder gelijk een ban te krijgen en relletjes worden niet de kop ingedrukt. Soort Luilekkerland, zoals in Pinokkio, zeg maar.

Och, of dat nou zoveel beter is. Jammer dat Joy zo uitgebreid besproken wordt trouwensin het dagcafe daar. Als je wat te zeggen hebt kunnen jullie dat hier ook wel melden. Of mag Megara dat alleen als doorgeefluik? Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:13

James schreef:
Storm schreef:
James schreef:Haha damn.. Menen jullie nou serieus dat er een ander forum is opgezet om mensen af te zeiken? Wat zielig Very Happy
Niet per se om mensen af te zeiken, maar op dat forum bestaan er geen 'betuttelende' regels zoals hier. Je mag daar zeggen wat je wilt, zonder gelijk een ban te krijgen en relletjes worden niet de kop ingedrukt. Soort Luilekkerland, zoals in Pinokkio, zeg maar.

Och, of dat nou zoveel beter is. Jammer dat Joy zo uitgebreid besproken wordt trouwensin het dagcafe daar. Als je wat te zeggen hebt kunnen jullie dat hier ook wel melden. Of mag Megara dat alleen als doorgeefluik? Wink
Behoorlijk kinderachtig en respectloos, inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  luenca vr 12 aug 2011 - 8:14

Zero schreef:Ik denk dat ik nog een komkommer ga halen bij de AH want

de tweede komme komme komme kommer gratis! Je krijgt hem cadeau!!!! JE KRIJGT HEM CADEAUUUU

haha, wat een leuke reactie Very Happy
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Barbabella vr 12 aug 2011 - 9:22

Zooo ik ben ook even 2 weken op vakantie geweest hoor, meteen een hele hoop gemist volgens mij ik snap er geen *** van !
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:30

Ik denk, wat is mijn 'Waar is..' topic toch ineens lang.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:36

Door dit gelezen te hebben heb ik al geen zin in het andere forum denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 12 aug 2011 - 10:37

Theedoosje schreef:Door dit gelezen te hebben heb ik al geen zin in het andere forum denk ik.
Niks mis met dat andere forum hoor... net zoals dat er niks mis is met dit forum
Alleen niet alle keuzes die gemaakt zijn zijn oke (van alle kanten)

Daarbij vind ik het niet terecht dat Tris een ban heeft
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan vr 12 aug 2011 - 10:38

Ik snap echt nog steeds niet dat er zo spastisch wordt gedaan over de naam van dat andere forum, het wordt alleen maar interessanter daardoor, daarbij komen mensen er toch wel achter als ze dat willen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:39

Inge schreef:
Theedoosje schreef:Door dit gelezen te hebben heb ik al geen zin in het andere forum denk ik.
Niks mis met dat andere forum hoor... net zoals dat er niks mis is met dit forum

Ik heb teveel gemist om echt goed te oordelen. Al was het dan onterecht heb ik geen zin om naar een ander forum te gaan momenteel.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 12 aug 2011 - 10:40

Ben ik met je eens Susan
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 12 aug 2011 - 10:43

Theedoosje schreef:
Inge schreef:

Ik heb teveel gemist om echt goed te oordelen. Al was het dan onterecht heb ik geen zin om naar een ander forum te gaan momenteel.

er werd een waar is topic over slaatje geopend wat niet heel netjes ging schijnbaar
mozz opende een topic over een oud forummer en was daar niet echt netjes in wat ze zei. Toen ze hoorde dat die forummer hier nog kwam verwijderde ze haar bericht.
Er schijnen toen wat grapjes gemaakt te zijn die tegen de grens aanlagen maar niet alleen door Mozz maar door meerdere, echter kreeg Mozz een ban... misschien is er meer voorgevallen, dat weet ik niet?
een nieuwe forumnaam had een pm naar CBL gestuurd met aap... CBL heeft terecht een klacht ingediend.
Bazing a was flauw en besloot schaap te pmmen naar CBL... en daarna PMde ze geit.. Daar kreeg ze een waarschuwing voor. uiteindelijk een perma ban omdat ze een soort van om een ban aan het vragen was, maar meer op een flauwe klierderige manier... niet echt ban waardig in mijn ogen.
uhm naja ik vergeet vast nog wel het 1 en ander
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:44

Ja ik heb ook al een korte uitleg gehad, maar dan nog was ik er niet echt bij en sta ik er gewoon buiten voor mijn gevoel. Maar dank je voor jouw uitleg Inge smile

Ik ga gewoon hier verder. Met regels Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 11:38

Inge schreef:
Theedoosje schreef:
Inge schreef:

er werd een waar is topic over slaatje geopend wat niet heel netjes ging schijnbaar
mozz opende een topic over een oud forummer en was daar niet echt netjes in wat ze zei. Toen ze hoorde dat die forummer hier nog kwam verwijderde ze haar bericht.
Er schijnen toen wat grapjes gemaakt te zijn die tegen de grens aanlagen maar niet alleen door Mozz maar door meerdere, echter kreeg Mozz een ban... misschien is er meer voorgevallen, dat weet ik niet?
een nieuwe forumnaam had een pm naar CBL gestuurd met aap... CBL heeft terecht een klacht ingediend.
Bazing a was flauw en besloot schaap te pmmen naar CBL... en daarna PMde ze geit.. Daar kreeg ze een waarschuwing voor. uiteindelijk een perma ban omdat ze een soort van om een ban aan het vragen was, maar meer op een flauwe klierderige manier... niet echt ban waardig in mijn ogen.
uhm naja ik vergeet vast nog wel het 1 en ander

Dus jij vind dat Bazinga die ban niet had moeten krijgen, begrijp ik je nou goed? Zo ja, waarom?
Het werd tijd hoor voor haar.
Hoe weet je dat ze een ban heeft en van Mozz? Ik zie nooit ergens iets staan van iemand '' ik heb een ban gehad''.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 11:39

Caribbeanlover schreef: Ik zie nooit ergens iets staan van iemand '' ik heb een ban gehad''.

Joh! laughcry Als ze dat konden zeggen, hadden ze geen ban.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 11:44

Het staat ook in het verleden he dus dat ze het achteraf vertellen..............slimmerd!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 15:30

Caribbeanlover schreef:Het staat ook in het verleden he dus dat ze het achteraf vertellen..............slimmerd!
Jij hebt er vast nooit 1 gehad met je kwetsende taalgebruik. Dat is lekker rechtvadig.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 18:23

Caribbeanlover schreef:Het staat ook in het verleden he dus dat ze het achteraf vertellen..............slimmerd!

Ehm, er bestaat meer dan alleen een forum.. Denk aan Twitter, FB, Hyves.....

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 18:24

Francaise_ schreef:
Jij hebt er vast nooit 1 gehad met je kwetsende taalgebruik. Dat is lekker rechtvadig.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 18:49

Yoyo schreef:
Francaise_ schreef:

+1
+100!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 18:52

Alex schreef:
Yoyo schreef:
Francaise_ schreef:

+1
+100!

Ik heb denk ik wel een vermoeden waarom ze dat niet gedaan hebben, maar goed, als ik dat hier post krijg ik waarschijnlijk ook een ban aan m'n broek.

Gast
Gast

Bericht  Spring vr 12 aug 2011 - 21:02

Yoyo schreef:
Alex schreef:
Yoyo schreef:
Francaise_ schreef:

+1
+100!

Ik heb denk ik wel een vermoeden waarom ze dat niet gedaan hebben, maar goed, als ik dat hier post krijg ik waarschijnlijk ook een ban aan m'n broek.

HAHA +1

En dat is weer het stomme. En hetgeen wat niet alleen op forums zo gaat helaas. Maar ook in de maatschappij....
Sommige mensen wordt altijd de hand boven het hoofd gehouden, mogen meer doen, omdat ze nu eenmaal zijn zoals ze zijn...
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  TGR vr 12 aug 2011 - 21:14

CBL is gewoon wie ze is en is niet bewust zo bot (ze is gewoon "een beetje dom" zou Maxima zeggen) Mozz en Bazinga (en nog wat wat anderen) weten wel beter en hebben gewoon misbruik gemaakt van het feit dat ze achteraf kunnen zeggen dat er hier met twee maten wordt gemeten.

Een forum runnen is maatwerk leveren. Je hebt richtlijnen, maar doordat je mensen leert kennen, ga je ook beter kijken naar de individuen en wat een gepaste maatregel is per situatie.

Ik was ooit admin van een groot forum waar sommigen echt heel intelligent waren en sommige mensen het woord een als un schreven. Dan ga je niet iedereen over één kam scheren.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Barbabella vr 12 aug 2011 - 21:16

Mareee om weer even ontopic te gaan :P Heeft iemnd Evelynn (wildhorse,xluvangelx) ooit nog voorbij zien komen? Of is ze niet mee gekomen naar het nieuwe forum?
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  TGR vr 12 aug 2011 - 21:17

Barbabella schreef:Mareee om weer even ontopic te gaan :P Heeft iemnd Evelynn (wildhorse,xluvangelx) ooit nog voorbij zien komen? Of is ze niet mee gekomen naar het nieuwe forum?

Die was volgens mij al niet meer te vinden op het originele forum.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:18

Barbabella schreef:Mareee om weer even ontopic te gaan :P Heeft iemnd Evelynn (wildhorse,xluvangelx) ooit nog voorbij zien komen? Of is ze niet mee gekomen naar het nieuwe forum?
Ik wel, ik gok twee keer, weet de namen niet meer. Oh jawel, de laatste was Prayer. Maar beide keren had ik haar binnen 10 reacties al ontmaskerd (dacht ik :P) en toen was ze ineeeeeens weer vertrokken :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 37 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 37  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: