Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar is..

+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers

Pagina 26 van 37 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Waar is.. - Pagina 26 Empty Re: Waar is..

Bericht  Susan do 1 sep 2011 - 8:50

Dat vond ik ook zo vreselijk ja, als iemand het op de zwangerschapshormonen gooide. Mijn moeder deed er dan nog een schepje bovenop, die had het over hormoonTJES.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  RYW do 1 sep 2011 - 8:52

Printje schreef:
RYW schreef:
Tea-Leaf schreef:
Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden... laughcry

Een beetje? Ik lees alleen maar overdreven toestanden van haar kant. Misschien zijn het de zwangerschaphormonen?

Oeh, ik kon er vroeger nooit tegen als iemand dat tegen me zei Wink alsof ik niet gewoon boos kon worden omdat ik reden had om boos te zijn, alsof die ander gewoon niet even stom kon zijn maar het altijd maar aan mijn hormonen lag Wink

hahaha +1 of nog zo'n opmerking..je moet zeker ongesteld wroden......

Ohja, die vond ik ook altijd zo vreselijk (zeker als het waar was), maar gelukkig word ik nu niet meer ongesteld met dank aan Mirena smile dus dat excuus is lekker weg, ik kan gewoon puur op persoonlijkheid lekker narrig of dramatisch zijn Wink

Oh getver Susan, hormoonTJES, hoe neerbuigend wil je 't hebben!!! Dat zei mijn ex altijd als we ruzie hadden tijdens een zwangerschap, en dan dacht ik: nee lul, JIJ doet gewoon stom!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Printje do 1 sep 2011 - 8:55

Helaas klopt het meestal wel hier.... als ik bijna ongesteld moet worden kan ik vreselijk zijn angel maar dat mag manlief natuurlijk niet zeggen...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Susan do 1 sep 2011 - 8:58

Ik heb daar volgens mij niet zoveel last van, ook niet van buikpijn enzo. Ik vind ongesteld zijn wel heel vies en onhandig, dat wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje do 1 sep 2011 - 8:59

Ik heb verder ook nergens last van maar een paar dagen voor het zover is..... berg je dan maar hahahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW do 1 sep 2011 - 9:01

Tuurlijk weet je het zelf wel als je een draak bent die tijd van de maand Wink maar dat hoeft hij je niet te vertellen Wink

Als ik dit lees ben ik weer zo blij dat ik 't niet word :P
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Susan do 1 sep 2011 - 9:03

Ik moet opeens denken aan een verhaal in de Mijn Geheim over een vrouw die daar ook last van had als ze ongesteld moest worden en toen haar man een keer demonstratief in zijn agenda ging kijken of het soms weer zo ver was, had ze een pan bessensaus over zijn agenda leeggegooid. Kwam zomaar even bij me op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje do 1 sep 2011 - 9:05

Susan schreef:Ik moet opeens denken aan een verhaal in de Mijn Geheim over een vrouw die daar ook last van had als ze ongesteld moest worden en toen haar man een keer demonstratief in zijn agenda ging kijken of het soms weer zo ver was, had ze een pan bessensaus over zijn agenda leeggegooid. Kwam zomaar even bij me op.
hahahaha dat had ik kunnen zijn :P
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW do 1 sep 2011 - 9:06

Printje schreef:
Susan schreef:Ik moet opeens denken aan een verhaal in de Mijn Geheim over een vrouw die daar ook last van had als ze ongesteld moest worden en toen haar man een keer demonstratief in zijn agenda ging kijken of het soms weer zo ver was, had ze een pan bessensaus over zijn agenda leeggegooid. Kwam zomaar even bij me op.
hahahaha dat had ik kunnen zijn :P

Likewise Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:06

Het was ook gemeen bedoeld, ik hou er zelf ook niet van als iemand zoiets zegt. Ik zal wel bruiloftstress hebben laughcry

Gast
Gast

Bericht  Susan do 1 sep 2011 - 9:08

Ja, die man vroeg er ook wel een beetje om, als Dion demonstratief in zijn agenda zou gaan kijken zou ik misschien ook wel met bessensaus gaan gooien. Dat moet je dan maar net bij de hand hebben, maar goed, hij heeft ook geen agenda, dus dat lost het probleem weer op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:09

Susan schreef:Ja, die man vroeg er ook wel een beetje om, als Dion demonstratief in zijn agenda zou gaan kijken zou ik misschien ook wel met bessensaus gaan gooien. Dat moet je dan maar net bij de hand hebben, maar goed, hij heeft ook geen agenda, dus dat lost het probleem weer op.

Ik heb een keer een vol bierflesje over mijn vriend gekieperd, hij was ook onredelijk.

Gast
Gast

Bericht  Printje do 1 sep 2011 - 9:10

Tea-Leaf schreef:
Susan schreef:Ja, die man vroeg er ook wel een beetje om, als Dion demonstratief in zijn agenda zou gaan kijken zou ik misschien ook wel met bessensaus gaan gooien. Dat moet je dan maar net bij de hand hebben, maar goed, hij heeft ook geen agenda, dus dat lost het probleem weer op.

Ik heb een keer een vol bierflesje over mijn vriend gekieperd, hij was ook onredelijk.

oow vergeleken bij jou valt het hier dus wel mee hahaahha ik DENK zulke dingen alleen maar hahahaha Twisted Evil
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW do 1 sep 2011 - 9:10

Hij geen agenda, jij geen bessensaus, match made in heaven lijkt me Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:12

Printje schreef:
Tea-Leaf schreef:

oow vergeleken bij jou valt het hier dus wel mee hahaahha ik DENK zulke dingen alleen maar hahahaha Twisted Evil

Ik vond het achteraf gezien ook wel erg om mezelf zo te laten gaan, maar ik was zó boos! Hij heeft ook niks gezegd, behalve een zielige sorry een dag later. Hij heeft zelfs alles opgeruimd Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Printje do 1 sep 2011 - 9:13

Tea-Leaf schreef:
Printje schreef:
Tea-Leaf schreef:

Ik vond het achteraf gezien ook wel erg om mezelf zo te laten gaan, maar ik was zó boos! Hij heeft ook niks gezegd, behalve een zielige sorry een dag later. Hij heeft zelfs alles opgeruimd Embarassed

hahahhaha je hebt zeker geen foto gemaakt Laughing
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:14

Nee, ik was woest! Haha. Geen foto dus. Heb na het incident de crime scene meteen verlaten en ben demonstratief om negen uur al in pyama gestapt en in bed gedoken!

Gast
Gast

Bericht  Printje do 1 sep 2011 - 9:15

wat had hij in hemelsnaam gedaan dan hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan do 1 sep 2011 - 9:16

Maar op zich duurt het toch wel een seconde of 10 voor je een bierflesje helemaal hebt leeggegoten, bleef hij er dan de hele tijd braaf onder zitten?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:18

Susan schreef:Maar op zich duurt het toch wel een seconde of 10 voor je een bierflesje helemaal hebt leeggegoten, bleef hij er dan de hele tijd braaf onder zitten?

Haha dat vroeg ik me ook af, dat klokt toch zo leeg en is geen hele plens. Maar mijn vriend zou er misschien ook wel onder blijven zitten laughcry

Gast
Gast

Ik ben altijd heel lief als ik ongesteld ben. Maar goed ik heb dan ook geen partner die dat kan bevestigen angel

Gast
Gast

Mijn vriend zou echt zoooooo pissig worden als ik iets over hem heen zou gooien, whaha.

Gast
Gast

Hij was aangeschoten van een avondje weg en zat me zo te irriteren, vreselijk. Steeds mij napraten, oude koeien uit de sloot halen, echt maar door- en doorgaan. En me heel sarcastisch uitlachen als ik er op inging. Ik kan echt veel hebben en meestal ben ik heel lief ( of ik ga janken haha ) maar ik was er opeens zo klaar mee! Hij had ook meteen door dat hij fout zat, ik heb hem echt geen seconde meer gehoord.

Oh, dit lijkt wel erg nu ik het zo typ haha

Gast
Gast

Bericht  Printje do 1 sep 2011 - 9:19

Arden schreef:
Susan schreef:Maar op zich duurt het toch wel een seconde of 10 voor je een bierflesje helemaal hebt leeggegoten, bleef hij er dan de hele tijd braaf onder zitten?

Haha dat vroeg ik me ook af, dat klokt toch zo leeg en is geen hele plens. Maar mijn vriend zou er misschien ook wel onder blijven zitten laughcry

misschien vond hij het ook wel zijn verdiende loon of had hij gewoon zijn mond open haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:20

Printje schreef:
Arden schreef:

misschien vond hij het ook wel zijn verdiende loon of had hij gewoon zijn mond open haha

Is zo leeg hoor, als je heel boos bent en een keer flink hard schud. Ik denk dat hij het totaal niet aan zag komen. Maar goed, ik zag het zelf niet eens aankomen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 37 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31 ... 37  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: