Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook?

+22
Jeanette
RYW
Atelier Madame
Blair
SparklingEyes
Burn
kwak
Droopy28
Zwerver
Alias
Bliss
Error
Inge
Angela_1986
ekiaam87
Lejow
luenca
Oasis
TGR
Sjaantje
Rush
Coco
26 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook?

Bericht  Oasis vr 22 jul 2011 - 19:42

Storm schreef:
Oasis schreef:
Storm schreef:Oasis, kende jij Niekske al langer?

Voor de meeting bedoel je? Dan is het antwoord ja Wink.
Maar niet voor het forum, ik ken haar via hier.
Ja, of jullie vriendinnen zijn en of je wist dat zij op de meeting zou komen bij mij thuis! Want je reageerde zo verbaasd toen je haar zag, zo van 'hey, jij ook hier!' haha Very Happy

Haha ja, wist niet zeker of ze zou komen of niet Very Happy Had wel een reactie gezien in het topic, maar niet meer bij stil gestaan.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook?

Bericht  luenca vr 22 jul 2011 - 19:50

Zero schreef:
Maple schreef:Geen één meer? Hoezo niet meer, hoe komt dat?

Ik had het idee dat het contact nogal veel van mijn kant kwam, en ik ben niet zo goed in dat soort vriendschappen. Op gegeven moment stop je maar met mailen en ga je met andere mensen leuke dingen doen.

+ 1 , erg jammer....
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:05

Ja, Kletskousje, Printje, Laurientjes, Wennes, Aquala, Pantuf, Snoepy87, Tijgertje, LeeuwLeeuw en Mikki.

En ngo een paar maar die komen niet meer op dit forum.

De één zie ik vaker dan de ander maar dat komt omdat we allemaal zo verspreid wonen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:13

Waaauuwww Storm wat een enorme lieve reactie ! En dat lees ik nu op de vroege morgen ! Mijn dag is helemaal goed Very Happy

Maar ontopic:

Via het forum heb ik ook een lieve en goede vriendin aan over gehouden. Jammer dat ze iets verder weg woont maar dat mag de pret niet drukken ! Vanaf het 1e moment was er een hele goede klik. Het was net of ik haar al jaren kon ! Ze is een enorme lieve meid, hart op de goede plek, mooie meid, een goede en warme mama en ook bij haar thuis (ook al was dat maar heel even) voelde ik me prettig en welkom ! Ik ben echt blij dat ik je heb mogen leren kennen Storm I love you En we gaan er gewoon voor zorgen dat we ons vaker gaan zien !

Daarnaast heb ik op dit moment ook een heel leuk en goed contact met Burn gekregen ! Ze is zo gek als een deur en ik lach me kapot met haar en haar whatsapp berichten. Helaas nog niet in real life ontmoet aangezien zij wel aan de andere kant van het land woont !!

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 22 jul 2011 - 20:26

Sparkling Eyes, Alex en Ekiaam. Deze meiden reken ik echt onder mijn goede vriendinnen. En met Proud Mama komt er pril wat op gang geloof ik Very Happy haha
Verder nog wel contact met meerdere andere meiden.

Laatst aangepast door Lejow op vr 22 jul 2011 - 20:43; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  ekiaam87 vr 22 jul 2011 - 20:35

Haha, ik wilde Lejow typen, maar ze was me al voor smile
Verder heb ik geen vriendinnen overgehouden aan het forum.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:38

Ja wel meerderen. Van gezellig af en toe eens afspreken tot wekelijks afspreken en dagelijks smsen. Oh en ook nog 2 meiden waar ik alleen maar mee PM wat ook gewoon leuk is. Ik heb best veel leuke mensen ontmoet via dit forum eigenlijk Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 vr 22 jul 2011 - 21:56

Ik had nooit gedacht dat ik ooit zou gaan meeten met meiden van 't forum want, net als Maple, vond ik dat maar eng. Op het oude forum was ik niet zo heel actief en ook nog niet jarenlang aangemeld, daar heb ik die behoefte ook nooit gehad.

Hier op het nieuwe forum ben ik een topic gaan volgen van RR en daarin bleek dat Janelie, Zwoesj, RR en ik wel een leuke klik hadden en ondertussen is dat topic meer 'n kletstopic geworden. In april hebben we elkaar voor de eerste keer ontmoet en daarna nog 'n paar keer. De volgende meeting staat al weer op het programma... Very Happy RR is alleen de eerste keer meegeweest en, helaas, hebben we die hier daarna ook niet veel meer gezien of gehoord. Cry

Zwoesj en Janelie wonen dicht bij elkaar, ik wat verder weg waardoor het voor mij lastiger is om 'even' af te spreken voor alleen 'n drankje ofzo. Helaas...

Met Zwoesj msn ik ook regelmatig, met Janelie PM ik en met beide meiden wordt er ook gesmst.

Vind het echt leuk dat ik hen heb leren kennen! Very Happy
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Inge vr 22 jul 2011 - 23:00

2 meiden, via het oude forum, komen hier niet meer, reken ik tot hele goede vriendinnen.
Verder heb ik ook regelmatig leuk contact met horus en Triesje.
En leuk ping contact met weetjewel, Bazinga, Leaf en pomtidom maar die heb ik nog nooit in het echt gezien smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Error vr 22 jul 2011 - 23:55

Nee, heb zelf geen vriendinnen ofzo via hier maar kan me wel voorstellen dat vriendschappen op deze manier ontstaan, wel erg mooi!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 0:16

Paraplu schreef:Nee, heb zelf geen vriendinnen ofzo via hier maar kan me wel voorstellen dat vriendschappen op deze manier ontstaan, wel erg mooi!

+1. Vind het ook leuk om verhalen te lezen hoe vriendschappen hier zijn ontstaan. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 0:23

Auxo schreef:
Paraplu schreef:Nee, heb zelf geen vriendinnen ofzo via hier maar kan me wel voorstellen dat vriendschappen op deze manier ontstaan, wel erg mooi!

+1. Vind het ook leuk om verhalen te lezen hoe vriendschappen hier zijn ontstaan. smile

Same here.
Ik heb ook geen echte forumvriendinnen, maar heb wel een aantal lieve meiden, waaronder Fauve, waar ik bijvoorbeeld op Facebook ook mee klets.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 3:04

Ik hou van m'n ping-matties Very Happy Inge, Weetjewel, Pompidom (Wolletjes) en Leafie natuurlijk.

Leaf is ook een hele goede vriendin in real life, waarom weet ik eigenlijk niet want 't is best een muts Very Happy Verder vond ik dat ik best een leuke klik heb met Weetjewel, dat zou ik wel verder willen 'onderzoeken', geloof namelijk dat daar best een fijne vriendschap uit kan komen smile Weet niet hoe zij daar over denkt, maar dat merk ik vanzelf wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 3:17

Met niemand maar er zijn er hier wel twee die ik echt erg leuk vind en best wel eens zou willen zien. smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 23 jul 2011 - 3:24

Ik had het ook nooit gedacht, heb hier namelijk zes jaar geforumd zonder ooit een foto te hebben geplaatst of persoonlijk contact met iemand te hebben gehad, maar sinds bijna twee jaar heb ik mezelf wat bekender gemaakt, ben ik in DH komen wonen en heb daardoor leuke contacten opgedaan! Zusje, Sproet en Marin zijn mijn vriendinnen van het forum. Met Lady4 heb ik ook leuk contact (jammer dat ze zo ver weg woont!). Verder zijn er nog wel meer meiden waar ik het volgens mij wel goed mee kan vinden en die ik nog wel (opnieuw) wil meeten.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Alias za 23 jul 2011 - 3:27

Wat leuk dat jullie vriendinnen via het forum hebben leren kennen! Ik heb zelf geen persoonlijk contact met andere forummers en ben ook nog maar kort actief hier.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 5:01

TGR schreef:Wat ik vooral heel grappig vind nu is om te merken dat ik hier weinig kom. Ik "ken" weinig mensen meer hier, herken al die namen niet meer en ben werkelijk niet meer op de hoogte van alles hier.

Ik heb precies hetzelfde!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 5:04

1 en ik wil er nog 1 ontmoeten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:06

Vind het wel bijzonder om te lezen dat er toch best veel vriendschappen zijn ontstaan.

Als ik nog bij mijn ex was geweest was me dit nooit gebeurd. Hij was er echt fel op tegen dat ik "vreemde" mensen zou gaan ontmoeten en mocht ook nooit mee doen aan een meeting. Ook al wou ik dat enorm graag.

Mijn 1e meeting was dus ook nadat de relatie 2 weken voorbij was ! En het was super,
En als ik nu kijk hoe ik het land door reis om nieuwe mensen te ontmoeten heb ik er echt plezier aan !!!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 23 jul 2011 - 9:57

Ik ben heel blij dat ik Dolcis_ heb leren kennen via het forum
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 22:22

wc-eend schreef:Ik ben heel blij dat ik Dolcis_ heb leren kennen via het forum

bounce En ik ben heel blij jou! hug

Gast
Gast

Bericht  Droopy28 zo 24 jul 2011 - 0:09

Het wordt de hoogste tijd dat ik weer eens wat mensen ga leren kennen Very Happy

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  kwak zo 24 jul 2011 - 0:19

ik heb een vriendin aan een ander forum overgehouden, zij zit hier ook.
is altijd erg gezellig met haar en haar dochtertje.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Burn zo 24 jul 2011 - 21:57

Ik heb nog niet echt een vriendschap ofzo, maar ik heb wel veel contact met Stuiterbal en Jordana. Hier zou wel een vriendschap uit kunnen komen.

En dit klikt met beide ook echt goed. Maar helaas, wonen ze allebei aan de andere kant van het land! Sad

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 22:10

Burn schreef:Ik heb nog niet echt een vriendschap ofzo, maar ik heb wel veel contact met Stuiterbal en Jordana. Hier zou wel een vriendschap uit kunnen komen.

En dit klikt met beide ook echt goed. Maar helaas, wonen ze allebei aan de andere kant van het land! Sad

Dat mag de pret niet drukken !!! Ik stap in mijn flinstone auto en kom naar je toe !! angel

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: