n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook?
+22
Jeanette
RYW
Atelier Madame
Blair
SparklingEyes
Burn
kwak
Droopy28
Zwerver
Alias
Bliss
Error
Inge
Angela_1986
ekiaam87
Lejow
luenca
Oasis
TGR
Sjaantje
Rush
Coco
26 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook?
Storm schreef:Ik heb verschillende goede contacten van dit forum overgehouden, waaronder Theedoosje, Okidoki, Stuiterbal, Snoes, Razz en Nobucta, daar heb ik eigenlijk het meeste goede contact mee.
Bij dit lijstje sluit ik me aan
Gast- Gast
+1Purple schreef:Met niemand maar er zijn er hier wel twee die ik echt erg leuk vind en best wel eens zou willen zien.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Burn schreef:Ik heb nog niet echt een vriendschap ofzo, maar ik heb wel veel contact met Stuiterbal en Jordana. Hier zou wel een vriendschap uit kunnen komen.
En dit klikt met beide ook echt goed. Maar helaas, wonen ze allebei aan de andere kant van het land!
Dat mag de pret niet drukken !!! Ik stap in mijn flinstone auto en kom naar je toe !!
Maar toch, woonde je hier in de buurt, dan had ik je vast al een keer (of vaker) gezien!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Ik heb nog niet echt een vriendschap ofzo, maar ik heb wel veel contact met Stuiterbal en Jordana. Hier zou wel een vriendschap uit kunnen komen.
En dit klikt met beide ook echt goed. Maar helaas, wonen ze allebei aan de andere kant van het land!
Lejow en ik wonen ook niet bij elkaar om de hoek hoor! We spreken elkaar vrijwel dagelijks via MSN, een smsje of via 't forum..
TOen we elkaar net leerden kennen woonde zij in de buurt van Den Haag en ik in Apeldoorn.. Nu woont zij in Rotterdam en ik in Purmereutel.. We proberen elkaar geregeld te zien en het is altijd gezellig!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Als in; real life vriendinnen?
Niemand eigenlijk, heb wel wat mensen in het echt gemeet, maar praat niet met iedereen meer, Mamsie natuurlijk wel, en die beschouw ik dan ook als mijn vriendin.
Niemand eigenlijk, heb wel wat mensen in het echt gemeet, maar praat niet met iedereen meer, Mamsie natuurlijk wel, en die beschouw ik dan ook als mijn vriendin.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Je hebt ook wel gelijk hoor SE, maar het is ook gewoon lastig dat ik nu op stage zit, en daardoor niet veel vrij ben, waardoor we elkaar kunnen zien!
En ik woon in het noorden, en zij zuiden.. MAar goed, waar een wil is, is een weg! Dus we gaan elkaar zeker een keer zien!
En ik woon in het noorden, en zij zuiden.. MAar goed, waar een wil is, is een weg! Dus we gaan elkaar zeker een keer zien!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Geen vriendinnen of contacten nog via dit forum, vind het ook wel prima om de boel nog online te houden
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik nomineer vooral even Leaf en Guattari
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Ik nomineer vooral even Leaf en Guattari
En terecht! ;-)
Gast- Gast
Guattari schreef:RYW schreef:Ik nomineer vooral even Leaf en Guattari
En terecht! ;-)
En ik nomineer mezelf als topvriendin voor Guattari, aangezien ze het gewoon níet uit d'r toetsenbord krijgt
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Atelier Madame schreef:Geen vriendinnen of contacten nog via dit forum, vind het ook wel prima om de boel nog online te houden
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
RYW schreef:Guattari schreef:RYW schreef:Ik nomineer vooral even Leaf en Guattari
En terecht! ;-)
En ik nomineer mezelf als topvriendin voor Guattari, aangezien ze het gewoon níet uit d'r toetsenbord krijgt
Nou idd! Het lukt me niet om te typen dat ik je wel een relaxt chickie vind.;-)
Gast- Gast
Burn schreef:Je hebt ook wel gelijk hoor SE, maar het is ook gewoon lastig dat ik nu op stage zit, en daardoor niet veel vrij ben, waardoor we elkaar kunnen zien!
Het is idd jammer dat we eerst 2,5 uur moeten reizen maar ik heb het er echt wel voor over als ik er een goede vriendin mee krijg
Daarbij gaat er tegenwoordig geen dag meer voorbij dat ik geen whatsapp berichtje heb, smsje heb, mailtje heb, msn bericht heb, en op facebook ook nog een bericht heb Over de gesproken berichten in whatsapp maar te zwijgen !!!
Gast- Gast
RYW schreef:Ik nomineer vooral even Leaf en Guattari
Dank dank dank!
Gast- Gast
Ik heb geen vriendinnen overgehouden aan dit forum, iig niet in real life.
Heus wel goede contacten, maar voor de rest niks.
Vind dit overigens niet heel erg, ik vind het wel lekker anoniem!
Heus wel goede contacten, maar voor de rest niks.
Vind dit overigens niet heel erg, ik vind het wel lekker anoniem!
Gast- Gast
Nee helaas niet ik ben vaak niet zo spontaan op het forum
Gast- Gast
Oasis schreef:Ik ken mijn beste vriendin via het vorige forum (ze komt hier nu nog wel eens, haar nickname is Chocoholic) en een andere goede vriendin, Niekske, ook. Ben ik heel erg blij mee
Das lief ik vind het ook leuk dat we elkaar weer getroffen hebben hier!
van het oude forum heb ik ook nog een goede vriendin overgehouden, zij komt hier niet meer. Vorige maand was ik getuige op haar bruiloft
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
pFlower schreef:Nee helaas niet ik ben vaak niet zo spontaan op het forum
Wie was je voorheen dan?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:pFlower schreef:Nee helaas niet ik ben vaak niet zo spontaan op het forum
Wie was je voorheen dan?
Hier niet echt iemand in ieder geval niet benoem waardig. Op het vorige forum weleens een naam gehad maar las veeel mee.
Gast- Gast
pFlower schreef:Theedoosje schreef:pFlower schreef:Nee helaas niet ik ben vaak niet zo spontaan op het forum
Wie was je voorheen dan?
Hier niet echt iemand in ieder geval niet benoem waardig. Op het vorige forum weleens een naam gehad maar las veeel mee.
ben nu toch wel benieuwd
Gast- Gast
kwak schreef:ik heb een vriendin aan een ander forum overgehouden, zij zit hier ook.
is altijd erg gezellig met haar en haar dochtertje.
Wij hebben elkaar inderdaad via internet leren kennen, we wonen toevallig vlak bij elkaar. 1.5 jaar geleden voor het eerst afgesproken en de laatste tijd zien we elkaar bíjna elke week wel.
Verder zie ik James wel eens, die woont in dezelfde plaats. Verder heb ik een heleboel moeders uit mei 2010 tot dec 2010 ontmoet en met een heel aantal van hun klikte het goed. We gaan elkaar opnieuw zien in september en wie weet bloeit daar ook nog wel een vriendschap uit.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:pFlower schreef:Theedoosje schreef:pFlower schreef:Nee helaas niet ik ben vaak niet zo spontaan op het forum
Wie was je voorheen dan?
ben nu toch wel benieuwd
Ik stuur je een pm
Gast- Gast
pFlower schreef:Theedoosje schreef:pFlower schreef:Theedoosje schreef:pFlower schreef:Nee helaas niet ik ben vaak niet zo spontaan op het forum
Wie was je voorheen dan?
ben nu toch wel benieuwd
Ik stuur je een pm
oe oke
Gast- Gast
Ik heb een hele goede vriendin via het oude forum leren kennen.
We zijn zelfs samen op vakantie geweest.
Voor de rest lijkt het me wel heel leuk om meerdere meiden te leren kennen, maar eerlijk gezegd ben ik te schijterig om naar een meeting oid te gaan .
We zijn zelfs samen op vakantie geweest.
Voor de rest lijkt het me wel heel leuk om meerdere meiden te leren kennen, maar eerlijk gezegd ben ik te schijterig om naar een meeting oid te gaan .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik vind grote meetings vaak ook niks.
1 op 1 of 1 op 2 ofzoiets vind ik leuker.
1 op 1 of 1 op 2 ofzoiets vind ik leuker.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Pen vriendinnen
» Vriendinnen dilemma
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Pen vriendinnen
» Vriendinnen dilemma
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: