Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook?

+22
Jeanette
RYW
Atelier Madame
Blair
SparklingEyes
Burn
kwak
Droopy28
Zwerver
Alias
Bliss
Error
Inge
Angela_1986
ekiaam87
Lejow
luenca
Oasis
TGR
Sjaantje
Rush
Coco
26 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook? Empty n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 10:41

Omdat het andere topic een beetje een nare ondertoon heeft gekregen smile

Ik ben eigenlijk benieuwd wie er nog meer vriendinnen aan het forum heeft overgehouden. Van een aantal (vooral binnen het dagcafé dan, en SE en Lejow ook :P ) weet ik het wel, maar wie nog meer? En hoe is het eigenlijk gegroeid?

Ik zie Jordana als hele goeie, zo dan niet misschien zelfs mijn beste vriendin. 
Ik kon me er voorheen eigenlijk niet zoveel bij voorstellen als mensen zeiden vriendinnen overgehouden te hebben aan het forum, haha. ’t Forum was voor mij echt iets digitaals, een soort chat maar dan anders en ik had verder geen contact met andere forummers buiten het forum om, los van FB en hyves dan. En mensen van het forum ontmoeten zat er al helemáál niet in, véél te eng :P
Op een gegeven moment zijn Jordana en ik over en weer gaan PM-en, weet eigenlijk niet meer wat de aanleiding was. We bleken fijn met elkaar te kunnen praten en ik herkende eigenlijk wel veel in wat ze vertelde. PM-en werd whatsappen en zo vond ik dat ik uiteindelijk toch maar eens m’n angst om mensen van hier te ontmoeten opzij moest gooien, en dus hebben we een keer afgesproken.
In het echt bleek het ook heel goed te klikken. We kunnen heel fijn praten en herkennen veel van elkaar. Als het even wat minder gaat met mij dan is ze direct één en al oor zodat ik even mijn hart kan luchten. Maar we lachen ook veel Very Happy 
We hebben dagelijks contact, whatsappen veel en we spreken nu, wat zal het zijn, ongeveer eens in de twee weken af. Ik kan daar echt ontzettend naar uitkijken, vind het echt reuzegezellig.

Wie nog meer?

Laatst aangepast door Maple op vr 22 jul 2011 - 18:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook? Empty Re: n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 10:45

Ik heb er geen een meer Cry

Gast
Gast

n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook? Empty Re: n.a.v. Topvriendin: Vriendinnen door het forum, wie ook?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 10:46

Geen één meer? Hoezo niet meer, hoe komt dat?

Gast
Gast

Ik ik ik!!

Ik heb 3 hele goede vriendinnen aan dit forum overgehouden. Lejow, pompidom en ProudMama zijn echt superlief, ze staan altijd voor me klaar, ik ben altijd welkom en ik mag altijd tegen ze aanzeuren. Echt topmeiden!

Gast
Gast

Try is een hele goede vriendin van mij geworden door het forum, inmiddels al een aantal jaren I love you

Gast
Gast

Bericht  Coco vr 22 jul 2011 - 10:46

Yes! Met Moonlight. Alweer een jaartje of 5.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 10:48

Ik heb verschillende goede contacten van dit forum overgehouden, waaronder Theedoosje, Okidoki, Stuiterbal, Snoes en Nobucta, daar heb ik eigenlijk het meeste goede contact mee. Vooral met Stuiterbal, zij is echt een goede vriendin geworden, het klikte meteen en ze is heel warm. Ik voelde me bij haar meteen thuis, heel speciaal. Een hele open, vooral eerlijke persoonlijkheid en ze heeft heel veel humor. Ik zou haar nog veel vaker willen zien/spreken.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 22 jul 2011 - 10:50

Ik ben heel blij met m`n contact met Luana en Daisy. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Sjaantje vr 22 jul 2011 - 10:54

Door dit forun ben ik bevriend geraakt met ABE, Aniet en Nannepan (oude forum) en het zijn stuk voor stuk lieverds! Nan is vanavond nog even hier geweest om frietjes te eten en ABE en Aniet heb ik afgelopen juni nog gezien (ze wonen allemaal giga ver weg Sad )
Afgelopen zondag ben ik voor het eerst naar een meeting geweest en heb daar een stuk of 10 (?) nieuwe meiden leren kennen, was érg gezellig maar met hen heb ik nog niet echt contact buiten het forum behalve wat fb-berichtjes. Wie weet wat de toekomst brengt!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 10:55

Ik heb 4 hele lieve vriendinnen overgehouden aan het forum. Bazinga, Antibes, Pompidom en RYW. 4 ook hele verschillende meiden, dat is wel grappig. Maar ik ben dolblij met ze!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 12:02

Maple schreef:Geen één meer? Hoezo niet meer, hoe komt dat?

Ik had het idee dat het contact nogal veel van mijn kant kwam, en ik ben niet zo goed in dat soort vriendschappen. Op gegeven moment stop je maar met mailen en ga je met andere mensen leuke dingen doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:00

Storm schreef:Ik heb verschillende goede contacten van dit forum overgehouden, waaronder Theedoosje, Okidoki, Stuiterbal, Snoes en Nobucta, daar heb ik eigenlijk het meeste goede contact mee. Vooral met Stuiterbal, zij is echt een goede vriendin geworden, het klikte meteen en ze is heel warm. Ik voelde me bij haar meteen thuis, heel speciaal. Een hele open, vooral eerlijke persoonlijkheid en ze heeft heel veel humor. Ik zou haar nog veel vaker willen zien/spreken.

+1 hahaha Very Happy Maar dan ook met Lily. Mis ik nu nog iemand?

En nog meiden die ik van vorige Yes ken waarvan Triesje nu nog hier komt...al spreken wij elkaar ook niet heel vaak meer. Oow en GI.

Laatst aangepast door Theedoosje op vr 22 jul 2011 - 19:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:01

Sjaantje schreef:Door dit forun ben ik bevriend geraakt met ABE, Aniet en Nannepan (oude forum) en het zijn stuk voor stuk lieverds! Nan is vanavond nog even hier geweest om frietjes te eten en ABE en Aniet heb ik afgelopen juni nog gezien (ze wonen allemaal giga ver weg Sad )
Afgelopen zondag ben ik voor het eerst naar een meeting geweest en heb daar een stuk of 10 (?) nieuwe meiden leren kennen, was érg gezellig maar met hen heb ik nog niet echt contact buiten het forum behalve wat fb-berichtjes. Wie weet wat de toekomst brengt!

Ik hoop veel goeds smile

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 22 jul 2011 - 19:11

Theedoosje schreef:
Sjaantje schreef:Door dit forun ben ik bevriend geraakt met ABE, Aniet en Nannepan (oude forum) en het zijn stuk voor stuk lieverds! Nan is vanavond nog even hier geweest om frietjes te eten en ABE en Aniet heb ik afgelopen juni nog gezien (ze wonen allemaal giga ver weg Sad )

Ik hoop veel goeds smile
Dat sowieso Very Happy Oh en het is natuurlijk forummmmmmmmmmmm ik zie een gekke fout in mijn eerste post Embarassed
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:20

Theedoosje schreef:
Storm schreef:Ik heb verschillende goede contacten van dit forum overgehouden, waaronder Theedoosje, Okidoki, Stuiterbal, Snoes en Nobucta, daar heb ik eigenlijk het meeste goede contact mee. Vooral met Stuiterbal, zij is echt een goede vriendin geworden, het klikte meteen en ze is heel warm. Ik voelde me bij haar meteen thuis, heel speciaal. Een hele open, vooral eerlijke persoonlijkheid en ze heeft heel veel humor. Ik zou haar nog veel vaker willen zien/spreken.

+1 hahaha Very Happy Maar dan ook met Lily. Mis ik nu nog iemand?
En nog meiden die ik van vorige Yes ken waarvan Triesje nu nog hier komt...al spreken wij elkaar ook niet heel vaak meer.

Ahum..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:21

Oow had ik nog niet eens gezien Sjaan Very Happy

EN jaaaa Razzzzzzz!! Zie lijstjes werken niet voor mij Embarassed
je kan beter maar 1 of 2 vriendinnen hebben denk ik whahha : P Grapje!
Nee Razz jij hoort er zeker bij!!

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 22 jul 2011 - 19:21

Met Dijn82 heb ik de grootste klik en het meeste contact. Daarnaast ga ik al jaren goed door één deur met Zusje en ook met "Lilith" heb ik goed contact, ook al komt ze hier niet meer.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:23

TGR schreef:Met Dijn82 heb ik de grootste klik en het meeste contact. Daarnaast ga ik al jaren goed door één deur met Zusje en ook met "Lilith" heb ik goed contact, ook al komt ze hier niet meer.
+1

Gast
Gast

Bericht  Oasis vr 22 jul 2011 - 19:33

Ik ken mijn beste vriendin via het vorige forum (ze komt hier nu nog wel eens, haar nickname is Chocoholic) en een andere goede vriendin, Niekske, ook. Ben ik heel erg blij mee smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:34

Oasis schreef:Ik ken mijn beste vriendin via het vorige forum (ze komt hier nu nog wel eens, haar nickname is Chocoholic) en een andere goede vriendin, Niekske, ook. Ben ik heel erg blij mee smile

Mis je nu niet GI ? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:34

Oasis, kende jij Niekske al langer?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:36

Ik heb er een goede vriendin aan overgehouden. Zij komt hier al jaren niet meer maar ben nu al 6 jr met haar haar bevriend. Damn zo lang zit ik hier al! haha.

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 22 jul 2011 - 19:36

Wat ik vooral heel grappig vind nu is om te merken dat ik hier weinig kom. Ik "ken" weinig mensen meer hier, herken al die namen niet meer en ben werkelijk niet meer op de hoogte van alles hier.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Oasis vr 22 jul 2011 - 19:37

Storm schreef:Oasis, kende jij Niekske al langer?

Voor de meeting bedoel je? Dan is het antwoord ja Wink.
Maar niet voor het forum, ik ken haar via hier.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:40

Oasis schreef:
Storm schreef:Oasis, kende jij Niekske al langer?

Voor de meeting bedoel je? Dan is het antwoord ja Wink.
Maar niet voor het forum, ik ken haar via hier.
Ja, of jullie vriendinnen zijn en of je wist dat zij op de meeting zou komen bij mij thuis! Want je reageerde zo verbaasd toen je haar zag, zo van 'hey, jij ook hier!' haha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: