Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is ook nooit goed...

+4
Cheesegirl
Rumble
Pien
Yzma
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het is ook nooit goed... Empty Het is ook nooit goed...

Bericht  Yzma vr 17 dec 2010 - 10:12

Afgelopen woensdag werd er gewaarschuwd voor een mogelijke drukke ochtend- en middagspits, vanwege het verwachte slechte weer de volgende dag. Het slechte weer en de files bleven uit en er was veel commentaar, omdat er aan bangmakerij gedaan werd. Terwijl, toen de sneeuw een paar weken geleden wel opeens uitbrak, hier ook waarschuwingen voor gegeven waren, toen was er weer niet genoeg gewaarschuwd. Het is een verwachting, je kan niet zeggen wat er gebeurt, alleen mensen waarschuwen op te letten en naar de verkeersinformatie te kijken. Net als voor vandaag was er gewaarschuwd voor slecht weer en file, toch ontstaat er chaos en drukte... En dan ligt het aan het dat er niet goed gestrooid is en alles. Maar niet, dat heel veel mensen het advies niet ter harte nemen, dat men de actuele verkeerssituaties in de gaten moeten houden voordat ze besluiten de weg op gaan. Ik weet ook wel dat mensen moeten werken en weg moeten gaan, maar soms is de situatie gewoon zo dat er files daardoor ontstaan, en niet omdat de overheid direct in gebreke is gebleven.

Net als het hele zoutgebeuren. De ene keer wordt er volgens weggebruikers te snel gestrooid: is de overheid te bang en maken ze het zout te snel op. Maar de andere keer, als het glad is, dan is er weer slecht gestrooid. Wat ik bedoel is... het is nooit goed. Ik snapte nooit zo goed, waarom er zoveel bureaucratie (zowel intern als extern) is bij de overheid, maar inmiddels begrijp ik dat de overheid zich voor veel wel moet indekken, omdat er zoveel mensen altijd zo zeuren.

Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ook nooit goed... Empty Re: Het is ook nooit goed...

Bericht  Pien vr 17 dec 2010 - 10:15

en dit is niet zeuren? angel

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 10:16

Da's gewoon typisch Nederland, die zeurende mentaliteit. Alle schuld ligt altijd bij een ander.
Overigens dacht ik dat er hier ook niet gestrooid was, vannacht, alle wegen waren compleet wit. Maar uiteindelijk bleek dat er echt wel gestrooid was, maar dat er gewoon niet tegenop te strooien was.

Edit: Overigens moet ik wel lachen nu om de reactie van Pien, eigenlijk heeft ze wel gelijk Laughing

Gast
Gast

Bericht  Yzma vr 17 dec 2010 - 10:20

Ik vind mijn reactie wel wat anders dat dat gezeik van al die mensen die altijd afgeven op de overheid. Mensen die allemaal denken het beter te weten, dat de overheid eens bij het buitenland moet kijken enzo. Nee, ik zeg niet dat de overheid het perfect doet, maar ik vind wel dat men een beetje waardering mag hebben, in plaats van altijd maar commentaar te hebben. Geldt overigens ook voor de NS en ProRail. Ja, het loopt allemaal niet goed, het loopt zelfs heel erg mis, maar er zijn wel mensen die proberen het zo goed mogelijk te laten verlopen.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rumble vr 17 dec 2010 - 10:21

Tja, mensen kunnen zeuren en zeiken en zaniken en hoelahoepen maar dat verandert niks aan de situatie en je komt er geen meter verder door vooruit als je eenmaal in de file staat. En ja, ookal waarschuwt de ANWB dat je niet de weg op moet gaan als je niet hoeft, mensen zijn nu eenmaal eigenwijs en zullen dat ook altijd blijven, dus ook sommige mensen die niet de weg op hoeven gaan zie je terug in de files.
Maar ja, dit zul je altijd houden omdat we nu eenmaal (heerlijk eigenwijze) mensen zijn.
Ik ben vandaag gewoon achteraan gesloten en na 2,5 uur was ik pas thuis maar ja, ik zeur niet, het is nu eenmaal het weer en daar heeft niemand invloed op, dus ik ook niet, al had ik nog zo lang zitten zeiken.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Cheesegirl vr 17 dec 2010 - 11:01

Soms is het gewoon overmacht...Mensen moeten gewoon wat te zeuren hebben!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Sterre vr 17 dec 2010 - 11:22

Wat dat betreft kunnen we wel wat leren van Aziatische of Zuid-Europese/Zuid-Amerikaanse culturen. Laid back! Verzoenen met hoe het is, en niet jezelf gaan lopen opvreten over hoe het had kunnen lopen.

Ik kan zelf ook heel heel erg balen als ik ergens vast sta met OV of in verkeer en daardoor een planning in de soep loopt, maar ik wijt dat vaak gewoon aan het weer (oke oke, of de NS ;-) ) maar niet direct aan de overheid of slecht beleid. Je kan nou eenmaal niet overal op anticiperen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Yzma vr 17 dec 2010 - 11:42

Haha, natuurlijk iedereen moppert. Ik ook, als mijn trein vertraging heeft of als ik in de file sta ofzo. Maar goed, ik ga niet overal op internet reacties knallen om te zeuren. Veel 'gezeur' van mensen komt ook door ontwetendheid, dat weet ik ook wel, maar juist omdat ik wel weet hoe het zit (ik loop stage bij de overheid), is het gewoon frusterend, dat hoe erg ze ook hun best doen, het nooit goed is.

Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nijntje4 vr 17 dec 2010 - 12:20

Er is inderdaad altijd wel wat te klagen. Maar zoals bij de NS, die eigenlijk zou moeten profiteren van het feit dat mensen slecht de weg op kunnen die kan echt wel wat verbeteren. Ik snap heel goed dat de NS mensen best hard zullen werken en ik heb er ook alle begrip voor dat er niet tegen sneeuw op te werken is, maar het gaat om de berichtgeving. Wees duidelijk, biedt alternatieven, laat vooral weten dat er geen treinen gaan. Nee wat hoorde ik vandaag: de treinen rijden zo goed als normaal (terwijl dat niet zo was) en mensen die letterlijk te horen kregen dat ze het zelf maar uit moesten zoeken, tja.

Tot zover mijn klaagzang Wink
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Yzma vr 17 dec 2010 - 12:23

Wat betreft de communicatie van de NS, daar ben ik het wel mee eens, dat die absoluut beter kan. Vaak wordt er niet gemeld omdat ze niets weten, maar communiceer dat dan. Dan weten mensen wel niet meer, maar het is fijner om iets te horen, dan niets.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 13:19

Ik kan daar ook nooit zo goed tegen, Yzma.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 13:52

Soms is er simpelweg geen houden aan. Er werd voor vandaag 'noodweer' voorspeld in de randsteden. Er werd echter geen weeralarm afgegeven. Zelfs het KNMI was verbaasd over het feit dat er zelfs ten tijde van het 'noodweer' geen alarm werd afgegeven, want het was toch echt nodig.

Vanochtend zat ik om 07.00u in de auto. Ik glibberde het dorp uit. Een rit van normaal 5 minuten, duurde nu een kwartier. Een kwartier waarbij ik meerdere malen de bocht uitvloog. Ik ben niet snel bang om te rijden, maar het glibberen en het uitglijden had niet veel langer moeten duren.

Op de twee wegen die daarop volgden was het drama. Het oude sneeuw was opgevroren en het was glad. Ik heb een paar keer mijn auto voelen glijden. Met 30km p/u een rit afleggen van 50 km leek mij handiger, dan harder proberen te rijden en uitglijden in de berm. Mijn auto en leven zijn mij best lief. Op de snelweg werd het eindelijk begaanbaar. Eindelijk.

Waarom tik ik dit stukje? In de Randsteden hadden ze vandaag last van hevige sneeuwval. Zo hevig dat er geen sneeuw schuiven of strooien tegenaan kon. Mensen zijn de weg opgegaan in de hoop dat de hoofdwegen vrij zouden zijn, maar zelfs daar lukte het hen niet. Overmacht. Heel jammer, kunnen we heel lang over praten, maar naar mijn mening was het niet te voorkomen. Als er meer valt dan je op kunt ruimen, dan krijg je chaos.

In het noorden is echter sinds woensdag geen vlok sneeuw meer gevallen. Er is ook sinds woensdagavond niets meer aan de weg gedaan. Laat maar liggen en we kijken wel hoe het gaat, is het motto van het noorden. Hier strooien ze niet preventief, zoals ik het wel vaak in het zuiden van het land zag, hier strooien ze enkel als het kalf al verdronken is.

Sorry voor mijn eindeloze relaas en als ik nog zin had, had ik er nog wel wat alinea's bij kunnen tikken. Frustratie! Want in het noorden hadden ze ervoor kunnen zorgen dat we vandaag niet weer te laat op het werk kwamen, geen 30 km p/u hoefden te rijden, maar minstens 80 km p/u, maar ze hebben helemaal niets gedaan. In het westen hadden ze echter voor vandaag niets kunnen doen, behalve pas een uur nadat iedereen op de weg was gegaan, om omgekeerd te maken. Maar goed, als ik naar mezelf kijk.... Als ik eenmaal op de weg ben, dan zet ik ook door. Tja, en die mensen moesten vanavond allemaal weer terug, niet wetende dat het echt erg was en dus in files van minstens vier uur terecht kwamen. Echt erg en wat heb ik het te doen gehad met al die mensen die daar instonden of om andere manieren niet meer naar huis kwamen.

Goed, klagen mag best. Maar het klagen houdt de wegen niet schoon. Dat heb ik al gemerkt. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 21:42

Isa, er is wel degelijk een weeralarm afgegeven gisteren, dat was ook volop in het nieuws geweest. Overigens is het vreemd dat jij beweert dat het KNMI verbaasd was over het zogenaamde gebrek aan weeralarm, want het KNMI is juist degene die weeralarmen afgeeft. Volgens mij zuig jij ze uit je duim waar je bij staat :P

En dat ze in het noorden niet strooien kan best komen door het zouttekort. We hebben nog een complete winter voor de boeg, de winter is officieel nog niet eens begonnen. En wie weet wat die winter voor ons in petto heeft. Wat dat betreft zou het gewoon dom zijn om als gemeente je zout nú, nog voordat de winter begonnen is, al op te maken. Wat dat aangaat kun je niet veel meer doen dan gewoon uitkijken en heel voorzichtig rijden. Of had je liever gezien dat we ergens eind januari nóg heftiger weer krijgen en er is geen korrel zout in je gemeente meer te vinden?

Ik kan ook niet zo goed tegen dat geklaag, hoor. Je schiet er niets mee op.

Laatst aangepast door Maple op vr 17 dec 2010 - 21:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 21:43

Maple schreef:
Ik kan ook niet zo goed tegen dat geklaag, hoor. Je schiet er niets mee op.

Nee zeker op de overheid enzo. Als mensen dan impliceren dat zij het wel even beter zouden doen. Ach, daar weet je helemaal niets van, denk ik dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 21:44

Ik klaag niet over de overheid, ik klaag altijd alleen maar over de NS en ik vind het HEERLIJK Very Happy

Edit: nee even serieus, ik snap je wel, het heeft ook geen zin. Maar soms vind ik het gewoon lekker om te klagen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 21:46

Darcy schreef:Ik klaag niet over de overheid, ik klaag altijd alleen maar over de NS en ik vind het HEERLIJK Very Happy

Hahahaha.

Ach klagen mag best. Soms is het ook gewoon echt vervelend wanneer je weer lange vertraging hebt. Zolang je maar realiseert dat die mensen echt wel hun best doen, en soms er echt weinig aan kunnen doen..

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 17 dec 2010 - 21:51

Heb de overige reacties niet gelezen, maar ben het wel eens met de TS. Ik denk ook mede doordat er gewaarschuwd wordt, 9 van de 10x de ergste chaos al niet onstaat, ómdat mensen gewaarschuwd zijn. Vervolgens wordt er dan geklaagd omdat het "allemaal wel mee viel", maar mensen realiseren zich niet dat als er niet gewaarschuwd was, er waarschijnlijk wél een chaos ontstaan zou zijn.
Ook een keer met die enorme stormen.. De eerste keer was er niet gewaarschuwd en stonden duizenden mensen vast op stations etc, de 2de keer werd er wel gewaarschuwd, en toen weer geklaag dat het allemaal wel mee viel... Het is idd een verwachting, en liever een keer teveel dan te weinig gewaarschuwd toch?

En wat mij betreft, liever een keer teveel strooien dan te weinig.. Als ze nu al zien dat de voorraad hard gaat, dan moet de overheid daar iets aan doen. De winter kan nog lang duren.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 21:52

Ik ben het trouwens zeker met je eens Yzma over dat er altijd wordt geklaagd als er een waarschuwing wordt gegeven en het mee blijkt te vallen, en andersom. Dat slaat echt nergens op, ben blij dat er een waarschuwing wordt gegeven uberhaupt!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 21:54

Marin schreef:
Darcy schreef:Ik klaag niet over de overheid, ik klaag altijd alleen maar over de NS en ik vind het HEERLIJK Very Happy

Hahahaha.

Ach klagen mag best. Soms is het ook gewoon echt vervelend wanneer je weer lange vertraging hebt. Zolang je maar realiseert dat die mensen echt wel hun best doen, en soms er echt weinig aan kunnen doen..
Hahaha dat doe ik ook, heerlijk om te klagen over de NS. Al snap en begrijp ik ook dat ze proberen alles zo goed mogelijk te laten rijden.
Maar Yzma, ik ben het wel met je eens.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 21:57

Vorig jaar ben ik eens gereisd met de trein van Amersfoort naar Eindhoven, toen er een negatief reisadvies werd gegeven. Dat was echt leuk! Ik had geen haast, en ik wíst dat het veel overstappen zou worden, ik moest gewoon die dag in Eindhoven komen en ik dacht: ik zie wel hoe ver ik kom. Dat was echt zo heerlijk, toen had ik totaal geen last van stress of iets. Iedereen stond te vloeken en ik dacht alleen maar: je WIST het toch?

Maar ik snap het ook wel, zoals vandaag, dat ik dan naar Marin zou gaan. Dan moest ik om een bepaalde tijd heen en ik moest ook weer om een bepaalde tijd terug. Als ik daar was aangekomen, dan was het veel later geweest en dan had ik dus of na een uur weer teruggemoeten, of ik had misschien helemaal niet meer thuisgekomen. En dat is wel vervelend, dat je weet dat je nog terugmoet maar niet zeker weet of je dat haalt. Dat je een afspraak hebt die aan tijd gebonden is. Het lijkt me bijvoorbeeld ook echt heel irritant als je elke dag naar je werk moet met dit weer. Dat je elke dag niet weet hoe laat je op je werk aankomt :S

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 17 dec 2010 - 22:03

Sterre schreef:Wat dat betreft kunnen we wel wat leren van Aziatische of Zuid-Europese/Zuid-Amerikaanse culturen. Laid back! Verzoenen met hoe het is, en niet jezelf gaan lopen opvreten over hoe het had kunnen lopen.

Ik kan zelf ook heel heel erg balen als ik ergens vast sta met OV of in verkeer en daardoor een planning in de soep loopt, maar ik wijt dat vaak gewoon aan het weer (oke oke, of de NS ;-) ) maar niet direct aan de overheid of slecht beleid. Je kan nou eenmaal niet overal op anticiperen.

Haha helemaal mee eens! Heb me daar in Thailand regelmatig over verbaasd en vervolgens zoveel respect voor gehad.. Stonden we bij de bussen te wachten (Lokale stadsbussen), na een half uur kwam er een bus aan (niet die wij nodig hadden), en een man (die er al stond voordat wij kwamen) wilde daar schijnbaar in stappen, maar die chauffeur zag hem niet en reed door. In NL worden mensen boos en verliezen hun zelfbeheersing, en deze man stapte gewoon weer heel rustig en netjes op de stoep, en wachtte op de volgende bus.
Ik heb geen enkele keer in 3,5 maand tijd een aziaat zijn geduld zien verliezen, of boos zien worden. Dat wordt bij hun echt als gezichtsverlies gezien.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 22:04

Darcy schreef:Vorig jaar ben ik eens gereisd met de trein van Amersfoort naar Eindhoven, toen er een negatief reisadvies werd gegeven. Dat was echt leuk! Ik had geen haast, en ik wíst dat het veel overstappen zou worden, ik moest gewoon die dag in Eindhoven komen en ik dacht: ik zie wel hoe ver ik kom. Dat was echt zo heerlijk, toen had ik totaal geen last van stress of iets. Iedereen stond te vloeken en ik dacht alleen maar: je WIST het toch?
Dat heb ik ook een keer gehad. Ik was er al vanuit gegaan dat het heel lang ging duren. Dus nog even wat extra water en eten in m'n tas gestopt. Kwam ik op het station, iedereen stond idd te flippen en ik dacht hetzelfde als jij. Ik vind het ook altijd wel wat hebben, dat je daar met z'n allen staat. Iedereen gaat een beetje met elkaar kletsen... Uiteindelijk reed mijn trein gewoon op tijd, met overstappen ook geen problemen, dus ik deed er net zo lang over als normaal. Dat was wel lekker toen! Maar als het wel heel lang had geduurd had ik het ook niet erg gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 22:13

Yvaine schreef:
Darcy schreef:Vorig jaar ben ik eens gereisd met de trein van Amersfoort naar Eindhoven, toen er een negatief reisadvies werd gegeven. Dat was echt leuk! Ik had geen haast, en ik wíst dat het veel overstappen zou worden, ik moest gewoon die dag in Eindhoven komen en ik dacht: ik zie wel hoe ver ik kom. Dat was echt zo heerlijk, toen had ik totaal geen last van stress of iets. Iedereen stond te vloeken en ik dacht alleen maar: je WIST het toch?
Dat heb ik ook een keer gehad. Ik was er al vanuit gegaan dat het heel lang ging duren. Dus nog even wat extra water en eten in m'n tas gestopt. Kwam ik op het station, iedereen stond idd te flippen en ik dacht hetzelfde als jij. Ik vind het ook altijd wel wat hebben, dat je daar met z'n allen staat. Iedereen gaat een beetje met elkaar kletsen... Uiteindelijk reed mijn trein gewoon op tijd, met overstappen ook geen problemen, dus ik deed er net zo lang over als normaal. Dat was wel lekker toen! Maar als het wel heel lang had geduurd had ik het ook niet erg gevonden.

Haha ja precies. En iedereen zei tegen me vantevoren: je bent gek als je dat doet, je komt er nooooit! Nou ik kwam er echt wel hoor, en mooi op tijd ook nog Very Happy Maar dat is alleen leuk als je een enkele reis hebt en geen haast hebt Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 22:18

@ Darcy, ja dat is zo. Maar ook als ik een afspraak heb, of als ik moet werken dan ben ik er vrij rustig onder. Het ligt dan niet in mijn handen. Het is niet zo dat ik zelf te laat ben weg gegaan en daarom te laat kom (want dan voel ik me wel heel opgejaagd). Mensen hebben er ook altijd begrip voor als je door deze reden te laat kom.

Gast
Gast

Bericht  Yzma vr 17 dec 2010 - 22:56

Isa schreef:Zelfs het KNMI was verbaasd over het feit dat er zelfs ten tijde van het 'noodweer' geen alarm werd afgegeven, want het was toch echt nodig.
Wat Maple zegt… KNMI geeft het weeralarm zelf af, dus dat ze daar verbaasd over zijn, dat me absoluut niet waar.

Isa schreef: Zo hevig dat er geen sneeuw schuiven of strooien tegenaan kon. Mensen zijn de weg opgegaan in de hoop dat de hoofdwegen vrij zouden zijn, maar zelfs daar lukte het hen niet.
Dit ligt iets anders. Voordat de spits begint wordt er gestrooid en geschoven, tijdens de spits niet, omdat de strooi-/ schuifwagens simpelweg niet langs de file kunnen en dus in de file vast komen te staan. Als er tijdens een spits veel sneeuw valt, dan is er geen mogelijkheid meer om te schuiven of curatief te strooien. En met sneeuw wordt er altijd langzamer gereden, en daar is het begin van een ellenlange files. In die tijd dat de files er dus staan, wordt er nog steeds niet geschoven en gestrooid, en krijg je dus zeer gevaarlijke en gladde situaties op de weg en de files lopen nog meer uit de hand. Natuurlijk is het wel eens zo dat ze de sneeuw niet aankunnen, maar het tijdstip van de sneeuwval is ook absoluut bepalend voor de files en of er chaos ontstaat. Dat mensen hopen dat de wegen vrij zijn… er wordt niets voor niets door allemaal instellingen geroepen naar de actuele verkeersinformatie te kijken. Dat zegt natuurlijk niet altijd hoe de situaties over een half uur is, als jij op die weg bent, maar mensen kunnen vaak wel beter inschatten wat hen te verwachten staat.

Isa schreef:In het noorden is echter sinds woensdag geen vlok sneeuw meer gevallen. Er is ook sinds woensdagavond niets meer aan de weg gedaan.
Weet je dat, of denk je dat te weten? Want in heel het land zijn er dacht en nacht mensen van gladheidsteams bezig met de gladheid tegen te gaan. Dit is niet alleen op de snelwegen, maar ook provinciale teams zijn keihard aan het werk. Dat het glad is, heeft niet altijd per se met niet strooien te maken. Het kan ook te maken hebben met de temperatuur, dat het zout niet meer werkzaam is. Of de drukte op de weg: als het rustig op de weg is, dan wordt het zout niet snel genoeg ingereden en ook dan kan het verraderlijk glad zijn. Mochten ze echt niet strooien en het supergevaarlijk zijn, ja dan zou ik ook ontzettend gaan vloeken op de verantwoordelijke.

Isa schreef: Tja, en die mensen moesten vanavond allemaal weer terug, niet wetende dat het echt erg was en dus in files van minstens vier uur terecht kwamen.
De verkeersinformatie en het nieuws gaven heel duidelijk aan wat de situatie op de weg was. En de dag van te voren werd al voor deze mogelijke situatie gewaarschuwd, dus dat ze niet wisten wat hen te wachten stond is in de meeste gevallen onzin. Natuurlijk, ik snap ook dat mensen de weg soms op moeten… maar er werd wel geadviseerd om na de spits de weg op te gaan, maar men wil op dat moment naar huis en komt dan massaal in de file te staan.

Maple schreef: En dat ze in het noorden niet strooien kan best komen door het zouttekort. We hebben nog een complete winter voor de boeg, de winter is officieel nog niet eens begonnen.
Het zouttekort is een beetje een hype in de media. Op enkele steden na, is er helemaal geen sprake van zouttekort. En na vorig jaar, zijn er veel meer voorbereidingen getroffen en zout opgeslagen. Er is nu wel veel meer zout gebruikt al, in vergelijking met vorig jaar en de voorraden lopen wel snel terug, maar van tekort is in de meeste gevallen nog helemaal niet van toepassing. Natuurlijk weet je niet, wat de rest van de winter je brengt, maar om te besparen voor de rest van de winter, is natuurlijk geen reden om op strooien te bezuinigen. Je brengt dan de veiligheid van de weggebruiker in gevaar, en dat is wel de verantwoordelijkheid van de overheden. En dat het geval zou zijn, dan zouden de overheden daar absoluut wel op bekritieerd moeten worden.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: