Nou het is ook nooit goed...
+4
girli
sanne-84
patjuhhh
SleepingBeauty
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nou het is ook nooit goed...
Ik werd vanmorgen om 6.00 uur gebeld of ik nog kon werken.
Ik zei van nou ik wil wel komen, want was toch wakker door de telefoon maar dan wel graag een halve dag.
Omdat ik komende dagen gewoon nog 4 diensten heb staan en ik thuisn og vanalles te doen had, vakantie dingen regelen etc. Dus dat was goed zei mijn collega. Ze waren allang blij dat ik wilde en kon helpen met de ochtend omdat die toch het drukst zijn.
Maar kreeg ik net bericht van mijn leidinggevende, die was op vergadering en niet op de afdeling nog geweest, dat ze vond dat ik wel een hele dag moest werken als ik kwam....
Nou ben ik nou raar, of wil ik hen uit de brand helpen door op mijn vrije dag een ochtendje te werken is het weer niet goed.
Ik zei van nou ik wil wel komen, want was toch wakker door de telefoon maar dan wel graag een halve dag.
Omdat ik komende dagen gewoon nog 4 diensten heb staan en ik thuisn og vanalles te doen had, vakantie dingen regelen etc. Dus dat was goed zei mijn collega. Ze waren allang blij dat ik wilde en kon helpen met de ochtend omdat die toch het drukst zijn.
Maar kreeg ik net bericht van mijn leidinggevende, die was op vergadering en niet op de afdeling nog geweest, dat ze vond dat ik wel een hele dag moest werken als ik kwam....
Nou ben ik nou raar, of wil ik hen uit de brand helpen door op mijn vrije dag een ochtendje te werken is het weer niet goed.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Nou het is ook nooit goed...
Nou dat vind ik idd raar. Je leidinggevende moet blij zijn dat je je collega uit de brand komt helpen en een ochtend komt werken terwijl je vrij was!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
hmm graag of niet idd.
ben benieuwd wat je collega's ervan vinden.
enne, moet zo'n situatie niet al eens eerder hebben plaatsgevonden? wat was toen de reactie?
ben benieuwd wat je collega's ervan vinden.
enne, moet zo'n situatie niet al eens eerder hebben plaatsgevonden? wat was toen de reactie?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wat een vervelende reactie zeg! Dan denk je de volgende keer ook wel drie keer na of je wel komt.
Gast- Gast
Ja ik werk er nog niet zo heel lang.
Maar het is vast wel eens eerder voor gekomen en sommige collega's die zijn ook zo flexibel dat ze gewoon ff een dagje extra werken.
Maar ik heb nog een andere baan waar ook ziekte is en waar ik ook al extra werk en dat heb ik ze ook uit gelegd dat het me anders te veel wordt.
Maar het is vast wel eens eerder voor gekomen en sommige collega's die zijn ook zo flexibel dat ze gewoon ff een dagje extra werken.
Maar ik heb nog een andere baan waar ook ziekte is en waar ik ook al extra werk en dat heb ik ze ook uit gelegd dat het me anders te veel wordt.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Ik zou gewoon aangeven dat ik een halve dag kom en als ik verplicht wordt een hele dag te werken, ze maar iemand anders zoeken. Graag of niet hoor.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Wat een achterlijke reactie zeg van je leidinggevende?!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
nou graag of niet idd! Je werkt toch al vrijwillig extra, dan hoeft zij je niet nog te verplichten een hele dag te gaan werken...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Je hebt wel nogal wat issues hè, op je werk, qua diensten en wel of niet werken?
Gast- Gast
Wat een reactie. Wees blij dat je nog iemand om 6 uur 's ochtends kan regelen. Ook al werk je een half dagje moeten ze blij mee zijn. Als ik dat op mijn werk doe dan staat mijn leidinggevende vaak te juichen om de flexibiliteit. HEt is maar net hoe je het bekijkt als leidinggevende
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ze moeten blij zijn dat je nog een halve dag wilt komen. Anders hebben ze niemand. Dus ik zou zeggen graag of heel niet.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb een hekel aan dat soort leidinggevende. Ik heb er nu gelukkig niet meer mee te maken, maar sommige 'bazen' denken dat je voor niks anders leeft ofzo.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goed nooit goed genoeg
» Het is ook nooit goed...
» Ik heb nog nooit...
» Ga nooit wonen....
» Waarom heb ik dat nou nooit..
» Het is ook nooit goed...
» Ik heb nog nooit...
» Ga nooit wonen....
» Waarom heb ik dat nou nooit..
Pagina 1 van 1