Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overlevingspakketje met dit weer

+5
Rovine
Inge
Lejow
Carra
Try
9 plaatsers

Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Try vr 17 dec 2010 - 9:27

Wat zijn must-haves in de auto in dit weer?

Een dekentje natuurlijk, wat te eten en te drinken, een opgelade mobiele telefoon, verder nog tips? Mijn vader gaat me naar het vliegveld brengen en we willen goed voorbereid op weg gaan smile

En wat zijn must-haves in je tas? Voor wanneer ik vast kom te zitten op het vliegveld (of anderen die met de trein reizen ofzo?)
Ik heb al een dekentje ingepakt, neem wat te eten en drinken mee, verder nog dingen? smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Carra vr 17 dec 2010 - 9:29

Een ipod, en een boek voor als je ipod leeg is!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Lejow vr 17 dec 2010 - 9:30

tijdschriften, muziek/spelletjes (nintendo ds / i-pod), mocht je lenzen dragen je bril bij je in je tas, ehmm
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:31

Zaklamp!
(+batterijen)

Voor op 't vliegveld zou ik idd voldoende eten en drinken meenemen. Ik neem aan dat je met Easyjet of een andere lowcost vliegt en op Schiphol vlieg je dan vanuit de H gates, dus je hoeft je pas op 't laatste moment druk te maken over de security en dus drinkflesjes..Dus neem genoeg drinken mee voor in de grote hal, dat kan gewoon.

Ook kan je wat tijdschriften meenemen, boek, iPod etc..want je zult wel een paar uur vertraging hebben waarschijnlijk. Of een smak geld om je te vermaken in de winkels. Als je een minilaptop hebt, kan je die goed meenemen..ze bieden sinds gisteren gratis internet aan op Schiphol. Is een uurtje geldig, daarna moet je betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Inge vr 17 dec 2010 - 9:35

een waxinelichtje...
echt waar smile dat schijnt heel goed te helpen tegen de kou
eten en drinken en wat te lezen + muziek
een leeg flesje om te vullen in het toilet


Laatst aangepast door Inge op vr 17 dec 2010 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Rovine vr 17 dec 2010 - 9:36

Thermoskannetje thee?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Try vr 17 dec 2010 - 9:37

Ik heb geen ipod maar neem een studieboek mee (yay :S) en mijn laptop smile Vlieg vanaf EHV en daar hebben ze ook gratis internet dus zal me daarmee vermaken smile Kan ik meteen een 'kadootje' voor hem in elkaar flansen *hints wat we gaan doen, dus plaatjes plakken in photoshop*

Wat voor eten kan ik het beste meenemen? Zat te denken aan broodjes, een liga, en wellicht nog wel iets anders? Tips? smile Zal ook wel wat te drinken meenemen maar als ik eenmaal door security ben op EHV moet ik weer nieuw kopen..

Een zaklamp, is dat ook handig voor mij of vooral voor mijn paps in de auto?

Iemand anders nog tips voor survivalpakketje? Wat nemen jullie zelf mee als je nu van huis gaat en denkt vertragingen op te lopen? smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  mzcharlotte vr 17 dec 2010 - 11:49

Afgezien van een dekentje voor op het vliegveld, hebben mensen echt een dekentje mee in de auto? Ook als bestuurder? En boeken en tijdschriften ook? Hahaha wat een nerd ben ik dan, ik kijk af en toe op mijn bb en ik dans mini-mee op liedjes, maar that's it :-)
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Yzma vr 17 dec 2010 - 11:55

Ik heb wel voor de zekerheid een dekentje in mijn auto, maar meer ook niet hoor. Dat dekentje is ook meer voor mocht ik ooit onverhoopt met pech komen te staan en moeten wachten op de anwb. Niet voor als ik vast kom te staan met dit weer. Daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht, dat ik dan wat mee zou moeten nemen.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Try vr 17 dec 2010 - 11:56

zegmaar_ schreef:Afgezien van een dekentje voor op het vliegveld, hebben mensen echt een dekentje mee in de auto? Ook als bestuurder?
Ja ligt achterin omdat ik al eens pech heb gehad en t toen heel koud had toen ik op de anwb moest wachten. Mijn moeder heeft al jaren twee dikke wollen kleden in haar achterbak..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Inge vr 17 dec 2010 - 12:06

zegmaar_ schreef:Afgezien van een dekentje voor op het vliegveld, hebben mensen echt een dekentje mee in de auto? Ook als bestuurder? En boeken en tijdschriften ook? Hahaha wat een nerd ben ik dan, ik kijk af en toe op mijn bb en ik dans mini-mee op liedjes, maar that's it :-)
Yupz fleecedekentje ligt in de achterbak smile
boeken tijdschriften enzo waren denk meer tips voor op het vliegveld Wink
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 16:06

Zelfs in de zomer heb ik een standaard overlevingspakket in de auto. Gewoon puur en alleen, omdat ik altijd koude Cola Light bij me moet hebben en altijd met mijn lunch zit te kloten. Ik houd er niet van om op het werk te eten, want een kroket van 30 cent is immers snel gekocht.

In de winter heb ik standaard Cola Light mee. Daarnaast boterhammen. Een dikke winterjas. En mijn gevarendriehoek. Ik kan ongeveer 6 u zonder eten, maar geen moment zonder drinken. Dus ik ben dankbaar dat ik te lui ben om mijn Cola Light, 2x6 pack uit de auto te halen. :P

Ik heb mijn autoradio, 100 cd's, niet meer dan dat. Mocht mijn auto het helemaal begeven, dan is het jammer. Want meer heb ik niet. En vind ik ook niet nodig voor in mijn auto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  mzcharlotte vr 17 dec 2010 - 21:10

@ dekentje: Exclamation Nu begrijp ik het. Ik zag jullie al met dekentje op schoot rijden en had al zoiets van 'daar is de verwarming toch voor'? Maar ik heb eigenlijk even niet stil gestaan bij andere noodgevallen. Beetje laat kwartje, maar hij is er!

Ik heb eigenlijk geen noodpakket in de auto liggen, maar als ik dat zo lees, is het misschien toch wel verstandig.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 21:13

Een dekentje is inderdaad handig in geval van nood. Stel dat je urenlang moet wachten op de ANWB als de auto kapot is. Dan krijg je de verwarming ook niet meer aan. Daar is een zaklamp ook handig voor, als je in 't donker vast staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Zora vr 17 dec 2010 - 22:16

Ik heb in de auto inderdaad altijd een fleecedekentje liggen, en flesje water, en een waxinelichtje. Oh en altijd wel snoepjes :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Effie_O za 18 dec 2010 - 0:16

Ik zou zelf eigenlijk ook wel graag een schoon shirt en schoon ondergoed willen hebben als ik vast zou zitten op het vliegveld of in de trein. Op het vliegveld heb je dan wel een koffer, maar misschien zou je daar niet zo makkelijk meer bij kunnen. In de trein heb je dat niet standaard bij je. Even naar het toilet om te 'verschonen'. In ieder geval zou ik zorgen dat het in mijn koffer op een plek ligt waar ik makkelijk bij kan, desnoods stop ik wat in mijn handbagage mocht het voorkomen dat mijn koffer al in het vliegtuig ligt (geen idee of zoiets kan hoor, vlieg bijna nooit, maar toch).
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overlevingspakketje met dit weer Empty Re: Overlevingspakketje met dit weer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum