bloedverlies tijdens eisprong
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
bloedverlies tijdens eisprong
Is dat iets wat redelijk vaak voorkomt of zelden? Ik heb het nu terwijl ik mn eisprong ongeveer zou moeten hebben, maar nooit eerder in mijn leven gehad.
Hebben jullie dit ook (weleens?)
Hebben jullie dit ook (weleens?)
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Re: bloedverlies tijdens eisprong
ik heb nooit bloedverlies gehad tijdens mijn eisprong...vaak hoor je het wel rond de innesteling (ongeveer week later dan je eisprong)
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Heb net ff voor je gegoogeld en ik lees dat wel meer meiden soms 1 dag (rond de eisprong) bloeden,dus het komt wel vaker voor.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
ja ik had idd ook gegoogled maargoed was toch benieuwd naar ervaringen hier. Dat je kan bloeden tijdens innesteling weet ik inderdaad maar tijdens de vruchtbare dagen is voor mij zelf nooit eerder voorgekomen. Een innesteling kan het in mijn geval niet zijn.
Rouge- Prater
Ja kan wel, als het eitje springt uit de follikel kan dat wat bloed veroorzaken. Heb het zelf 1 keer gehad.
Bij sommige vrouwen veroorzaakt het soms trouwens een echte forsere bloeding. Als het dan in de buikholte terecht komt ipv gewoon via de natuurlijk weg, kun je hier veel pijn van krijgen. Blijkbaar kan er soms echt een gaatje in de eierstok ontstaan als een eitje springt.
Bij sommige vrouwen veroorzaakt het soms trouwens een echte forsere bloeding. Als het dan in de buikholte terecht komt ipv gewoon via de natuurlijk weg, kun je hier veel pijn van krijgen. Blijkbaar kan er soms echt een gaatje in de eierstok ontstaan als een eitje springt.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
het duurt nu al 4 dagen dus maak me een beetje zorgen. Het is geen bloed maar bruin. En het is geen menstruatie dat kan nooit omdat ik dat 2 weken geleden was.
Rouge- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» bloedverlies en nieuwe eisprong
» Bloedverlies, MK?
» Bloedverlies
» Bloedverlies
» Veel bloedverlies
» Bloedverlies, MK?
» Bloedverlies