Woningnet - wat een drama
+30
Zwerver
Yare
Sunshine
Jade
Mamsie
Snoes
Cheesegirl
Tamago
Chocolate Cookie
Ibbeltje
silly-one
Kaat
Esperanza
Zonnebloempje
Rev3rie
Penélope
Coco
Oasis
SuperGrover
loura
Filoria
PapillonRose
SparklingEyes
Suus
VanillaRose
Atelier Madame
Carra
Sorella
Lejow
Moonlight
34 plaatsers
Pagina 4 van 22
Pagina 4 van 22 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22
Re: Woningnet - wat een drama
Wat vreemd, ik las in een brief dat ze per januari 2011 juist heel streng controleren.Penélope schreef:Wij verdienen een stuk meer dan de maximale inkomensgrens. De woningbouw deed er hier niet zo moeilijk over, ze zeiden dat ze een paar keer per jaar uitzonderingen mogen maken en wij hebben de woning gekregen.
Gefeliciteerd Moonlight!!!!
Schijnbaar heeft dit topic geholpen want ook ik heb een appartementje gevonden! Ik stond op nr. 17, maar heb het uiteindelijk wel gekregen. Volgende week ga ik het contract tekenen.
Edit: oh ik was iets te enthousiast want het is dus nog niet zeker. Het lijkt me dat met alle papieren en verklaringen die je hebt het wel moet lukken. Wanneer hoor je het?
Gast- Gast
Dank je Yvaine. Maar idd er is nog niks zeker haha. Ik hoop vandaag iets te horen en anders morgen
Kan de spanning bijna niet meer aan. Het kan 5 werkdagen duren hoorde ik net! Verschrikkelijk dat wachten want de vrouw die het in behandeling gaat nemen is vandaag vrij
Maar wat goed!! Ben je 17e geweest? Waaauw! En dan toch nr 1 haha. Heb je fotos gemaakt?
Kan de spanning bijna niet meer aan. Het kan 5 werkdagen duren hoorde ik net! Verschrikkelijk dat wachten want de vrouw die het in behandeling gaat nemen is vandaag vrij
Maar wat goed!! Ben je 17e geweest? Waaauw! En dan toch nr 1 haha. Heb je fotos gemaakt?
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
5 dagen?! Dat is lang zeg. Ik hoorde het dezelfde dag nog. Lukt het een beetje met geduldig zijn? Ik zou daar echt niet tegen kunnen.
Ik stond inderdaad 17e. Er zitten wel wat kleine nadelen aan het huis dus ik denk dat de anderen het daarom hebben afgewezen. Het is niet zo groot, er zit geen CV in en het appartementencomplex zelf is niet zo heel mooi en netjes. Maar ik ben er heel blij mee!
Ik stond inderdaad 17e. Er zitten wel wat kleine nadelen aan het huis dus ik denk dat de anderen het daarom hebben afgewezen. Het is niet zo groot, er zit geen CV in en het appartementencomplex zelf is niet zo heel mooi en netjes. Maar ik ben er heel blij mee!
Gast- Gast
Pff nou idd lang ja! Ik vind het ook erg irritant als ik eerlijk ben want ik heb er wel een beetje stress van. Maar ja niks aan te doen.
Maar als jij zelf wilt gaan klussen who cares? haha lekker zelf dingen doen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van
Maar ga je er zelf CV inzetten of gewoon een gaskachel?
Pff wachten wachten wachten...frustrerend
Maar als jij zelf wilt gaan klussen who cares? haha lekker zelf dingen doen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van
Maar ga je er zelf CV inzetten of gewoon een gaskachel?
Pff wachten wachten wachten...frustrerend
Moonlight- Prater
Aan het huis zelf hoeft gelukkig niet zo veel te gebeuren. Alleen schilderen en een vloer leggen. Ik ga wel vragen aan de woningstichting of het mogelijk is dat er CV in komt. Zo niet, dan zet ik er een gaskachel in.
Succes met wachten, ik zal voor je duimen!!!
Succes met wachten, ik zal voor je duimen!!!
Gast- Gast
En al wat gehoord Moonlight? Wat erg he dat wachten!? Hopelijk krijg je snel zekerheid en goed nieuws natuurlijk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nou gister even en toen kwamen ze op een hoger bedrag uit dus ik ben van alles aan het nakijken en berekenen, dus hoop dat het goed komt. En zo niet dan heb ik pech denk
Niemand die bij Ymere werkt toevallig? haha
Niemand die bij Ymere werkt toevallig? haha
Moonlight- Prater
Jaaaaaa ik heb het huisje!!!! Ik ben zooooooo blij!!!
Moonlight- Prater
Moonlight schreef:Jaaaaaa ik heb het huisje!!!! Ik ben zooooooo blij!!!
Jeeeej, super, gefeliciteeeerd!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je wel!!
Moonlight- Prater
Moonlight, gefeliciteerd!!! Wat een opluchting dat het toch allemaal is gelukt!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ja dat was even bloed, zweet en tranen kan ik je zeggen
Moonlight- Prater
gefeliciteerd, wanneer krijg je de sleutel?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Gefeliciteerd!!! Ik vind het echt super leuk voor je!
Wanneer krijg je de sleutel? En moet er veel aan het huisje gebeuren?
Wanneer krijg je de sleutel? En moet er veel aan het huisje gebeuren?
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Leuk joh!
Wij zitten op dit moment ook in spanning. Wij zijn 3e kandidaat voor een woning die wij heeeeel erg graag willen.
Ik ga straks nog even bellen of het al bekend is. Want als wij het niet zijn geworden dan krijgen wij geen bericht hierover. Daarom willen wij het liefst zo snel mogelijk weten als wij het niet zijn geworden zodat wij niet blijven zweven in ons droom
Wij zitten op dit moment ook in spanning. Wij zijn 3e kandidaat voor een woning die wij heeeeel erg graag willen.
Ik ga straks nog even bellen of het al bekend is. Want als wij het niet zijn geworden dan krijgen wij geen bericht hierover. Daarom willen wij het liefst zo snel mogelijk weten als wij het niet zijn geworden zodat wij niet blijven zweven in ons droom
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Gefeliciteeerd!!
Duimen jullie ook voor mij? Wij moeten binnen nu en een half jaar een ander huis vinden, maar ons budget staat particulier niet aan....Dus tja, dan maar hopen op woningbouw
Duimen jullie ook voor mij? Wij moeten binnen nu en een half jaar een ander huis vinden, maar ons budget staat particulier niet aan....Dus tja, dan maar hopen op woningbouw
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:Gefeliciteeerd!!
Ik ga voor je duimen WC eend kun je niet beter alleen een woning zoeken dan want beide inkomens zullen wel boven die 33.614 grens liggen toch?
@ AM: Geen idee, ik ga vrijdag op vakantie en dat weten ze dus zal daarna tekenen en de sleuteloverdracht zijn
@ Yvaine: Neeee totaal niet! Alleen schuren en verfen. Laminaat vloer ligt er al in en de overname is gratis
@Rev3rie: Spannend! ik was ook 2e kandidaat, maar nr 1 was niet op komen dagen dus ik werd ineens nr 1. Nou hoevaak ik wel niet nr 2 en 3 ben geweest en het voor mn neus werd weggekaapt...Maar wanneer horen jullie wat dan? Meestal is het een dag de tijd toch? Om te reageren en accepteren of weigeren?
Moonlight- Prater
29 September is de sleuteloverdracht! Een dag na mijn vakantie!
Moonlight- Prater
perfect dus! waar woonde je nu eigenlijk nog op een kamer?
Ik stond ook tweede voor mijn huisje, uiteindelijk is de eerste niet eens wezen kijken.
Ik stond ook tweede voor mijn huisje, uiteindelijk is de eerste niet eens wezen kijken.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Geweldig!
Hier ook goed nieuws wij zijn van 3e kandidaat naar eerste geworden! Nr 1 had geen reactie en nr. 2 heeft een andere woning gevonden. Wij krijgen volgende week intake en rond de 4e de sleutel als alles mee zit.
Hier ook goed nieuws wij zijn van 3e kandidaat naar eerste geworden! Nr 1 had geen reactie en nr. 2 heeft een andere woning gevonden. Wij krijgen volgende week intake en rond de 4e de sleutel als alles mee zit.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Moonlight schreef:wc-eend schreef:Gefeliciteeerd!!
Ik ga voor je duimen WC eend kun je niet beter alleen een woning zoeken dan want beide inkomens zullen wel boven die 33.614 grens liggen toch?
\
Nee wij studeren allebei nog. Dus vrijwel geen inkomen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Atelier Madame schreef:perfect dus! waar woonde je nu eigenlijk nog op een kamer?
Nee bij mijn vader. Dus nu eindelijk een eigen stekkie
Wat goed Rev3rie!!! Gefeliciteerd via woningnet ook of niet?
Nou wc-eend dan is sociale huur helemaal een makkie
Moonlight- Prater
Heb al een leuk cadeautje gezien voor je
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:
Heb al een leuk cadeautje gezien voor je
Oooh wat lief vrouw! Ben heeeel benieuwd haha
Moonlight- Prater
Dus je hoeft er maar heel weinig aan te doen?! Dat is helemaal geweldig!
WC eend, ik zal voor je duimen, hopelijk vinden jullie snel iets! Hoezo moeten jullie je huis uit?
Rev3rie, jij ook gefeliciteerd!! Echt super. Wanneer krijg je de sleutel?
WC eend, ik zal voor je duimen, hopelijk vinden jullie snel iets! Hoezo moeten jullie je huis uit?
Rev3rie, jij ook gefeliciteerd!! Echt super. Wanneer krijg je de sleutel?
Gast- Gast
Pagina 4 van 22 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Pasfoto drama
» Stuukwerk drama...
» Nav kdv drama Amsterdam
» Zetpil drama...
» Drama in de supermarkt
» Stuukwerk drama...
» Nav kdv drama Amsterdam
» Zetpil drama...
» Drama in de supermarkt