Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Woningnet - wat een drama

+30
Zwerver
Yare
Sunshine
Jade
Mamsie
Snoes
Cheesegirl
Tamago
Chocolate Cookie
Ibbeltje
silly-one
Kaat
Esperanza
Zonnebloempje
Rev3rie
Penélope
Coco
Oasis
SuperGrover
loura
Filoria
PapillonRose
SparklingEyes
Suus
VanillaRose
Atelier Madame
Carra
Sorella
Lejow
Moonlight
34 plaatsers

Pagina 2 van 22 Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Woningnet - wat een drama - Pagina 2 Empty Re: Woningnet - wat een drama

Bericht  Lejow di 26 jul 2011 - 8:36

Filoria schreef:
Lejow schreef:Toen ik terug ging zoeken op internet, bleek ik 6 weken daarvoor op dat huisje gereageerd te hebben en was in ik de eerste instantie op de 16e plaats geeindigd.. En uiteindelijk was ik dus eerste!! (Wat al die andere 15 mensen hebben gedacht snap ik echt niet, want dat huisje was echt fantastisch!)
Wauw wat een geluk heb jij gehad zeg! Was het misschien tijdens de vakantieperiode, en waren al die mensen met vakantie?

Toen ik ging tekenen voor het huis was het half juni, en 6 weken ervoor reageerde ik dus.
Dus opzich nog niet top vakantie tijd ofzo!

Maar het was echt een walhalla toen ik daar binnen kwam, allemaal net geschilderde kozijnen, een prachtig laminatenvloertje, woonkamer goed en netjes behangen, net keukentje en badkamer, wc net opgeknapt. Het enige wat ik hoefde te doen was slaapkamer en gang behangen, woonkamer verven en zeil op de kleine slaapkamer (hier was t behang wel op, maar niets aan gedaan omdat het toch rommelkamer was). Begin augustus zat ik er in smile
Om nog steeds niet te kunnen begrijpen dat die andere 15 het niet wilden..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Moonlight do 28 jul 2011 - 7:05

Nou ik mag hopen dat ik dat ook mee ga maken haha wat irritant dit!
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  SuperGrover vr 29 jul 2011 - 7:08

Ai... Ik heb me net ingeschreven bij Woningnet, maar als ik de wachttijden hier lees, had ik beter een paar maanden eerder kunnen zijn. Ik heb over 4 à 5 jaar een huis nodig, dus ik dacht mooi op tijd te zijn laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jeanette vr 29 jul 2011 - 23:08

Hier in de buurt zijn weinig huurwoningen, dus zijn er telkens ellendig veel reacties als er iets vrij komt. Ik wil binnenkort eens naar de bank gaan om te kijken of ik in aanmerking kan komen voor een hypotheek om iets te kopen aangezien ik al wel een vast contract heb voor onbepaalde tijd, maar geen idee heb of ik iets kan kopen aangezien ik in mijn eentje ben en of mijn loon wel voldoende is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Moonlight za 30 jul 2011 - 3:03

Jeanette schreef:Hier in de buurt zijn weinig huurwoningen, dus zijn er telkens ellendig veel reacties als er iets vrij komt. Ik wil binnenkort eens naar de bank gaan om te kijken of ik in aanmerking kan komen voor een hypotheek om iets te kopen aangezien ik al wel een vast contract heb voor onbepaalde tijd, maar geen idee heb of ik iets kan kopen aangezien ik in mijn eentje ben en of mijn loon wel voldoende is.

Werk je fulltime? Dan moet er vast wel iets te regelen zijn. Vriendin van mij verdient rond de 29000 euro per jaar bruto en die heeft een lening kunnen krijgen in dr uppie voor 183.000 euro. Nieuwbouw.

Maar wachttijden zijn inderdaad belachelijk. Ik heb ook steeds maar 2 woningen waar ik op kan reageren
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Moonlight za 30 jul 2011 - 3:04

SuperGrover schreef:Ai... Ik heb me net ingeschreven bij Woningnet, maar als ik de wachttijden hier lees, had ik beter een paar maanden eerder kunnen zijn. Ik heb over 4 à 5 jaar een huis nodig, dus ik dacht mooi op tijd te zijn laughcry

Hoe oud ben je nu dan? Very Happy
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Jeanette za 30 jul 2011 - 10:14

Moonlight schreef:
Jeanette schreef:Hier in de buurt zijn weinig huurwoningen, dus zijn er telkens ellendig veel reacties als er iets vrij komt. Ik wil binnenkort eens naar de bank gaan om te kijken of ik in aanmerking kan komen voor een hypotheek om iets te kopen aangezien ik al wel een vast contract heb voor onbepaalde tijd, maar geen idee heb of ik iets kan kopen aangezien ik in mijn eentje ben en of mijn loon wel voldoende is.

Werk je fulltime? Dan moet er vast wel iets te regelen zijn. Vriendin van mij verdient rond de 29000 euro per jaar bruto en die heeft een lening kunnen krijgen in dr uppie voor 183.000 euro. Nieuwbouw.

Maar wachttijden zijn inderdaad belachelijk. Ik heb ook steeds maar 2 woningen waar ik op kan reageren

Ja, ik werk fulltime. Omdat de banken tegenwoordig er niet zo happig om zijn, heb ik geen flauw idee wat ik kan lenen. Dus moet even daarvoor langs de bank. Moet je eigenlijk voor zoiets een afspraak maken bij de bank?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Moonlight zo 31 jul 2011 - 4:39

Jeanette schreef:
Moonlight schreef:

Ja, ik werk fulltime. Omdat de banken tegenwoordig er niet zo happig om zijn, heb ik geen flauw idee wat ik kan lenen. Dus moet even daarvoor langs de bank. Moet je eigenlijk voor zoiets een afspraak maken bij de bank?

Als ik jou was zou ik gewoon een afspraak maken bij de hypotheker. En als je perse bij je eigen bank wilt moet je met je bank een afspraak maken smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  SuperGrover zo 31 jul 2011 - 5:27

Moonlight schreef:
SuperGrover schreef:Ai... Ik heb me net ingeschreven bij Woningnet, maar als ik de wachttijden hier lees, had ik beter een paar maanden eerder kunnen zijn. Ik heb over 4 à 5 jaar een huis nodig, dus ik dacht mooi op tijd te zijn laughcry

Hoe oud ben je nu dan? Very Happy
18 smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Moonlight zo 31 jul 2011 - 5:38

Dan ben je zeker op tijd ja! Ik heb me ook ingeschreven toen ik 18 was. Gelukkig maar anders was ik helemaal langer bezig clown
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Moonlight do 4 aug 2011 - 6:33

Heb net weer gereageerd op 2 huisjes. Maandag de uitslag. Sta nu nr 2 en 3 met (tot nu toe) 96 en 95 reacties. Pff ik weet niet waar het ineens vandaan komt maar heb maar 1 keer nr 1 gestaan en dat was bij een kippenhok. Maisonette was dat maar totaal geen zonlicht en in de slaapkamer geen ramen.

Die waar ik tot nu toe nr 3 sta heeft een leuke tuin, dus ik hoop dat dit hem wordt. Wellicht denken de anderen dat ook laughcry
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Moonlight di 16 aug 2011 - 5:32

Ik heb gekeken vandaag bij beiden. Helaas was 1 woning helemaal uitgewoond. Niet normaal, wat een aftandse zooi, en dan ben ik echt niet kieskeurig. De koelkast kon niet eens in de keuken (open keuken met muurtje er omheen gebouwd) die moest naast het muurtje :shock:

En die andere woning die ik graag wilde hebben met een riante tuin, en lekker dichtbij daar stond ik 5e Sad kan dus wel op mn buik schrijven dat ik die aangeboden zal krijgen.

Keek net, en natuurlijk staat er weer niks op woningnet. Pff....duurt lang
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Lejow di 16 aug 2011 - 6:48

Lieve Dames, nog maar een keer mijn verhaal..
Ik stond 16e!!!!! toen de inschrijvingen dicht gingen, voor het huis waar ik uiteindelijk 1e voor werd en heb er 1.5 jaar lang met plezier gewoond! En dat was een heel net flatje, inc laminaten vloer!
Dus positief denken Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Moonlight di 16 aug 2011 - 7:57

Hahaha thanks Lejow, had ik echt even nodig Wink maar ja mijn woonplaats is populair, plus dat het wel lijkt alsof alle 25 jarigen door de nieuwe inkomens wet nu als een gek een huis zoeken nerd
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Jeanette di 16 aug 2011 - 21:06

Moonlight schreef:Hahaha thanks Lejow, had ik echt even nodig Wink maar ja mijn woonplaats is populair, plus dat het wel lijkt alsof alle 25 jarigen door de nieuwe inkomens wet nu als een gek een huis zoeken nerd

Ja, dat is hier ook! En er zijn hier al vrij weinig huurwoningen. En tegenwoordige staat er ook haast niks meer op.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Moonlight di 16 aug 2011 - 21:15

De druk wordt een beetje groot nu, en de frustratie ook met dat karige aanbod! silent
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Moonlight wo 17 aug 2011 - 7:44

Ennnnn weer niets! Stond 5e toen vandaag 2e. Er hadden er dus 3 afgezegd maar helaas niet die persoon voor me Mad Hoop dat die ook nog afketst maar dat zal wel niet als die eerst geaccepteerd heeft.

Ik weet alleen niet hoe het werkt als je 1e staat en je "vergeet" ja of nee te kiezen op woningnet. Gaat die woning dan automatisch naar de 1e of slaat ie de personen die niets hebben ingevoerd over? Weet iemand dit?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 19:33

Wat balen Moonlight! Ik weet niet precies hoe dit werkt, heb nog nooit 1e gestaan. Is er niet een bepaalde tijd waar binnen je moet reageren en doe je dat niet dat degene na jou dan op 1 komt?

Bij mij begint het er een heel klein beetje beter uit te zien. Bij 1 woning ben ik van 15 naar 5 gegaan. Ben alleen nog even aan het twijfelen of ik zelf wel in die buurt wil wonen, maar mocht ik op 1 komen te staan dan ga ik sowieso kijken. Bij een andere ben ik van 11 naar 9 gegaan, maar dat is echt al wel een maand geleden dat ik gereageerd heb, gaat zo langzaam......

Gast
Gast

Bericht  Moonlight do 18 aug 2011 - 3:29

Pff ja ik sta al 2 jaar lang tussen de 2e en 5e maar er gebeurd niks. Heb er ook een hoop afgezegd natuurlijk want als ze uitgewoond zijn en je moet er onwijs veel aan doen dan doe ik het niet. Maar het is echt wel 100x gebeurd dat ik een woning wilde en de personen voor me het ook wilden. Baal daar onwijs van, om het maar zacht uit te drukken haha.

Maar wat goed dat je langzaam omhoog kruipt! Ben je wel actief aan het reageren of niet?

Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 3:43

Al 2 jaar!!?? Dat is niet leuk! Maar begrijip ik het goed dat mensen van 1 t/m 5 de woning mogen bekijken?
Kan me voorstellen dat je ook veel geweigerd heb. Ik wil er zelf ook niet al te veel aan doen, want ik weet niet hoe lang ik blijf wonen. Beetje verven en een vloer er in leggen prima, maar veel meer wil ik eigenlijk niet doen.

Ja ik reageer actief elke 2 weken. Ik probeer woningen uit te zoeken waarvan ik denk zo hoog mogelijk te komen. Helaas eindig ik niet echt hoog. De uitschieter is plaats 15 verder toch plaats 30 of 100 haha. Maar ik denk dat we gewoon door moeten blijven reageren en het succesverhaal van Lejow in ons achterhoofd moeten houden ;-)
Ik heb het trouwens wel van meer mensen gehoord, dat ze op plaats 30 stonden en het uiteindelijk gekregen hebben.

Gast
Gast

Bericht  Moonlight do 18 aug 2011 - 9:37

Nee echt onwijs irritant! Maar ja ik doe er niks aan behalve afwachten en hopen dat er een leuk huisje voorbij komt waar niet teveel aan gedaan hoeft te worden want idd ook ik ben er niet van plan 10 jaar te blijven wonen smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Moonlight wo 31 aug 2011 - 8:20

En maandag mogen we weer kijken...nr 2 dit keer...
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Atelier Madame wo 31 aug 2011 - 10:45

ooooh duimen , hopelijk word je binnenkort eerste!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Moonlight wo 31 aug 2011 - 21:36

Haha ja laten we het hopen dat nr 1 niet komt of het niets vindt haha.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Zwerver wo 31 aug 2011 - 22:46

Ik sta ook al 2,5 jaar in geschreven maar kan voorlopig nog niks krijgen hoor. Echt een drama!! pale
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud