Woningnet - wat een drama
+30
Zwerver
Yare
Sunshine
Jade
Mamsie
Snoes
Cheesegirl
Tamago
Chocolate Cookie
Ibbeltje
silly-one
Kaat
Esperanza
Zonnebloempje
Rev3rie
Penélope
Coco
Oasis
SuperGrover
loura
Filoria
PapillonRose
SparklingEyes
Suus
VanillaRose
Atelier Madame
Carra
Sorella
Lejow
Moonlight
34 plaatsers
Pagina 14 van 22
Pagina 14 van 22 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22
Re: Woningnet - wat een drama
Waarom mogen ze dat niet meer zeggen? Dat is toch juist handig dat je ongeveer weet hoe hoog je eindigt!
Oh wat balen dat je verkeerde info hebt gehad. Ik ken dat systeem inderdaad, dat je door te reageren ook punten krijgt. Toen ik me jaren terug bij een andere stad dan waar ik nu woon inschreef was dat ook zo. Zij gaven me toen de gemiddelde wachtijd er rekening mee houdend dat je maximaal reageert.
Maar heeft iemand van de woningbouw gezegd dat het zo werkt?
Ik hoop in ieder geval dat je snel iets vindt! Ik was op een gegeven moment ook wanhopig en dacht dat het nooit meer zou lukken, en toen had ik ineens een woning.
Oh wat balen dat je verkeerde info hebt gehad. Ik ken dat systeem inderdaad, dat je door te reageren ook punten krijgt. Toen ik me jaren terug bij een andere stad dan waar ik nu woon inschreef was dat ook zo. Zij gaven me toen de gemiddelde wachtijd er rekening mee houdend dat je maximaal reageert.
Maar heeft iemand van de woningbouw gezegd dat het zo werkt?
Ik hoop in ieder geval dat je snel iets vindt! Ik was op een gegeven moment ook wanhopig en dacht dat het nooit meer zou lukken, en toen had ik ineens een woning.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Waarom ze het niet mogen zeggen weet ik niet. Daar geven ze ook geen antwoord op. Ik ga er vanuit dat er daarvoor teveel gebeld werd.
Ja, iemand van de woningbouw had het me inderdaad zo verteld...
Ik herken je wanhopigheid, daar heb ik nu ook last van... Hopelijk komt het bij mij ook ineens!
Ja, iemand van de woningbouw had het me inderdaad zo verteld...
Ik herken je wanhopigheid, daar heb ik nu ook last van... Hopelijk komt het bij mij ook ineens!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat rot voor je CC. Maar wat raar dat woningnet niet meer beschrijft welke plaats je staat. Of is dit niet via woningnet?
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Moonlight: Nee, dit is niet via woningnet. Ik zoek een huis via de gemeente
Chocolate Cookie- Ratel
Al meer nieuws CC?
Moonlight- Prater
Ik heb vandaag weer een leuk huis gezien en op gereageerd. Nu weer afwachten...
Chocolate Cookie- Ratel
CC; Balen dat je niet kunt zien hoe hoog je staat!
Pfff, ik stond nou weer 24ste!
Pfff, ik stond nou weer 24ste!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
24e schiet niet echt op nee!!
Wat irritant!!!
Wat irritant!!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ja, dan sta ik weer hoger en dan schiet ik weer omlaag. Schiet niet erg op zo helaas!
Wat balen Jeanette! Het zou nu toch wel eens een keer mogen lukken toch? Hoe lang sta je ingeschreven?
CC hopelijk krijg je goed nieuws!
CC hopelijk krijg je goed nieuws!
Esperanza- Kletskop
Zucht... Weer niet.
Ik had al eens gebeld. Maar ik ben er te beleefd voor dus pap gaat eens kijken of hij er uit gepeuterd krijgt waarom ik maar niet aan een woning kom.
Heb wel weer op een nieuw appartementje gereageerd.
Ik had al eens gebeld. Maar ik ben er te beleefd voor dus pap gaat eens kijken of hij er uit gepeuterd krijgt waarom ik maar niet aan een woning kom.
Heb wel weer op een nieuw appartementje gereageerd.
Chocolate Cookie- Ratel
Dat is balen CC. Hoe werkte het nou precies met je inschrijving? En hoelang sta je al ingeschreven? Echt balen
Moonlight- Prater
Wat balen weer CC! Hopelijk kan je vader wat meer duidelijkheid krijgen, en hopelijk wordt dat nieuwe appartement waar je op gereageerd hebt wat!
Esperanza- Kletskop
Nou mijn vader heeft behoorlijk wat eruit gepeuterd...
Ik sta steeds 2e of 3e. Dus echt heel zuur dat het niet lukt. Ze adviseerde gewoon door te reageren omdat het de eerst volgende keer 'mijn tijd' kan zijn. Op dit moment sta ik volgens mij 2e op het appartement waar ik op gereageerd heb... Dus het blijft spannend!
Ik sta steeds 2e of 3e. Dus echt heel zuur dat het niet lukt. Ze adviseerde gewoon door te reageren omdat het de eerst volgende keer 'mijn tijd' kan zijn. Op dit moment sta ik volgens mij 2e op het appartement waar ik op gereageerd heb... Dus het blijft spannend!
Chocolate Cookie- Ratel
Nou, hopen dat het je nu eindelijk wordt!
Ik heb ook weer gereageerd, maar ben bang dat ik weer net achter het net vis.
Ik heb ook weer gereageerd, maar ben bang dat ik weer net achter het net vis.
Jeetje 2e of 3e is wel heeeeel erg! Dat houdt je steeds maar in spanning!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ja, ik hoop ook echt dat hier snel een einde aan komt! Wil zo graag mijn eigen huisje!!
Ik duim ook weer voor jou Jeannette!
Ik duim ook weer voor jou Jeannette!
Chocolate Cookie- Ratel
Hoe lang sta je al ingeschreven Chocolate Cookie?
Ik ben er van de week achter gekomen dat er zo iets is als 'doorschuiven' waarbij jongeren die een woning hebben zonder aparte slaapkamer, doorschuiven naar een woning met aparte slaapkamer. En dat terwijl een aantal maanden geleden de woningbouw nog een stuk publiceerde waarin ze hun excuses aanboden aan jongeren die daar gebruik van wilden maken, omdat ze daar sinds 2009 mee gestopt zijn, omdat het niet echt eerlijk is voor diegenen die nog geen woning hebben. Maar blijkbaar doen ze het toch nog steeds
Snap nu wel waarom er zo weinig jongerenwoningen met aparte slaapkamer aangeboden worden. Ik vind het echt een apart en best smerig wereldje. Vooral ook omdat er hier in mijn gemeente iig helemaal geen inzicht is in hoe die verdeling gaat. Mensen met connecties schijnen veel voor elkaar te kunnen krijgen en de mensen die netjes op hun beurt wachten hebben pech.
Hoop dat 2012 op dit gebied voor ons allemaal een mooi jaar mag worden met een mooie woning!!
Ik ben er van de week achter gekomen dat er zo iets is als 'doorschuiven' waarbij jongeren die een woning hebben zonder aparte slaapkamer, doorschuiven naar een woning met aparte slaapkamer. En dat terwijl een aantal maanden geleden de woningbouw nog een stuk publiceerde waarin ze hun excuses aanboden aan jongeren die daar gebruik van wilden maken, omdat ze daar sinds 2009 mee gestopt zijn, omdat het niet echt eerlijk is voor diegenen die nog geen woning hebben. Maar blijkbaar doen ze het toch nog steeds
Snap nu wel waarom er zo weinig jongerenwoningen met aparte slaapkamer aangeboden worden. Ik vind het echt een apart en best smerig wereldje. Vooral ook omdat er hier in mijn gemeente iig helemaal geen inzicht is in hoe die verdeling gaat. Mensen met connecties schijnen veel voor elkaar te kunnen krijgen en de mensen die netjes op hun beurt wachten hebben pech.
Hoop dat 2012 op dit gebied voor ons allemaal een mooi jaar mag worden met een mooie woning!!
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Ik sta 3,5 jaar ingeschreven Kaat. Maar wat je met de rest bedoeld begrijp ik alleen niet? Weet niet goed wat je bedoeld..
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Nou mijn vader heeft behoorlijk wat eruit gepeuterd...
Maar word je dan niet uitgenodigd voor een bezichtiging ofzo? Waar zoeken jullie allemaal woningen? Want ik heb sterk het idee dat het per regio verschilt! Als je in mijn omgeving (A.msterdam eo) bij de eerste 5 behoort dan word je uitgenodigd en in A.msterdam zelf de eerste 10. Dus vind dit echt een beetje oneerlijk want zo heb je er totaal geen zicht op.
Nou Kaat dat is inderdaad helemaal oneerlijk!! Wat een hufters zeg, maar hoe heb je daar zicht op? Niemand die dat weet in principe tenzij het een kennis ofzo is overkomen en je dat dus aan kan tonen. Ik viel ook bijna buiten de boot mbt mn inkomen. Gelukkig hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt, anders kreeg ik geen vrije sector huurwoning
Moonlight- Prater
Moonlight schreef:Chocolate Cookie schreef:Nou mijn vader heeft behoorlijk wat eruit gepeuterd...
Maar word je dan niet uitgenodigd voor een bezichtiging ofzo? Waar zoeken jullie allemaal woningen? Want ik heb sterk het idee dat het per regio verschilt! Als je in mijn omgeving (A.msterdam eo) bij de eerste 5 behoort dan word je uitgenodigd en in A.msterdam zelf de eerste 10. Dus vind dit echt een beetje oneerlijk want zo heb je er totaal geen zicht op.
Hier word je pas uitgenodigt voor een gesprek + bezichtiging als je de eerste boven aan de lijst staat. Jij bent dan degene die het langst ingeschreven staat en dus als eerste recht hebt op dat huis. Ik woon in een dorpje bij Breda, trouwens!
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Moonlight schreef:Chocolate Cookie schreef:Nou mijn vader heeft behoorlijk wat eruit gepeuterd...
Hier word je pas uitgenodigt voor een gesprek + bezichtiging als je de eerste boven aan de lijst staat. Jij bent dan degene die het langst ingeschreven staat en dus als eerste recht hebt op dat huis. Ik woon in een dorpje bij Breda, trouwens!
Aah oke nou ja balen is dat! Maar gelukkig dat je wel steeds 2e of 3e staat, dan moet het toch een dezer dagen gaan lukken! En dan ook nog hopen dat het huisje naar je zin is:D
Moonlight- Prater
Iemand die ik ken woont in een 2 kamer appartement en gaat verhuizen, dus ik had iets gezegd van 'nou, wie weet heb ik geluk en kom ik in jou appartement terecht', maar nu kan dus haar buurvrouw met een 1 kamer appartement in haar woning. Dus ipv dat er een 2 kamer woning vrij komt, komt er nu een 1 kamer woning vrij.
Bij ons wordt trouwens ook alleen nummer 1 uitgenodigd voor een bezichtiging. Wil nr 1 niet? Dan pas mag nr 2 kijken. Ik zoek trouwens in regio A.m.e.r.s.f.o.o.r.t wat, liefst in de plaats waar ik nu ook woon.
Bij ons wordt trouwens ook alleen nummer 1 uitgenodigd voor een bezichtiging. Wil nr 1 niet? Dan pas mag nr 2 kijken. Ik zoek trouwens in regio A.m.e.r.s.f.o.o.r.t wat, liefst in de plaats waar ik nu ook woon.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Wat zuur zeg, Kaat!
Moonlight: Maak er maar een dezer maanden van haha Maar het moet wel echt goed komen. Ik 'voel' dat het dit half jaar wel lukt!
Moonlight: Maak er maar een dezer maanden van haha Maar het moet wel echt goed komen. Ik 'voel' dat het dit half jaar wel lukt!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik hoop dat het mij in dit half jaar ook gaat lukken!
Pagina 14 van 22 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Pasfoto drama
» Stuukwerk drama...
» Nav kdv drama Amsterdam
» Zetpil drama...
» Drama in de supermarkt
» Stuukwerk drama...