Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verliefd...(?) maar ik heb een relatie...

+8
Mambino
Error
SoGood
Puk
vlinder-2011
Susan
Atelier Madame
Bet Weter
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Verliefd...(?) maar ik heb een relatie... - Pagina 2 Empty Re: Verliefd...(?) maar ik heb een relatie...

Bericht  Bet Weter ma 25 jul 2011 - 5:30

Thanks voor het overnemen van mijn topic laughcry Rolling Eyes

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd...(?) maar ik heb een relatie... - Pagina 2 Empty Re: Verliefd...(?) maar ik heb een relatie...

Bericht  Chelle ma 25 jul 2011 - 6:16

Chelle schreef:
Lejow schreef:Oh WOEPS!
Echt mijn excuses.. Jullie zijn inderdaad 2 verschillende! SORRY!

Wel een beetje op blijven letten he! Laughing

haha! Achteraf zie ik dat ik gereageerd heb op mambino in de veronderstelling dat het betweter was. Haha! Embarassed
ik dacht dat ze haar verhaal duidelijker uitlegde. Had niet op de namen gelet...
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mambino ma 25 jul 2011 - 6:42

Bet Weter schreef:Thanks voor het overnemen van mijn topic laughcry Rolling Eyes
Aangezien onze verhalen bijna gelijk zijn wilde ik niet een nieuw topic openen. Als je het vervelend vindt haal ik het weer weg.

@ iedereen: sorry voor de verwarring! Twee verschillende verhalen dus! smile

Mambino
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 11
Registratiedatum : 17-05-11

Bericht  Filoria ma 25 jul 2011 - 8:12

Ga je die man vaker tegenkomen denk je? Dan lijkt het me wel lastig.

Trouwens, hier ook zo'n verhaal:

Ik had vandaag - voor het eerst in vijf jaar ofzo - enorme sjans. In de lift op mijn werk. Hij moest naar een andere etage dan ik, maar hij ging speciaal mee naar mijn verdieping om ons gesprekje af te maken.
Later kwam ik hem op het station weer tegen, en vroeg hij mij de weg ergens naartoe. Volgens mij niet omdat hij echt de weg wilde weten, maar puur om weer aan de praat te raken. Wauw wat voelde ik me gevleid. Echt een superlieve jongen ook, met een stralende lach.

Heb in de trein naar huis heerlijk zitten filosoferen over de manieren waarop ik hem had kunnen versieren of zijn telefoonnummer had kunnen krijgen.

Maar was hem ondertussen al bijna weer vergeten hoor. Ik ben veel te gelukkig getrouwd om echt lang van slag te zijn door zoiets. Heb laatst ook een leuke jongen via via leren kennen, en eerst dacht ik nog even: 'wat moet ik hier nou mee', maar dat gevoel was snel weg. Hij weet dat ik getrouwd ben en een kind heb, dus hij gaat echt niks proberen ofzo.

Mannen die wel wat zouden willen met een getrouwde vrouw zou ik meteen niet meer aardig vinden trouwens. Dat is gewoon not-done.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Bet Weter ma 25 jul 2011 - 8:39

Het geeft niet. Het is alleen vervelend dat mensen het niet meer snapten... Inmiddels heb ik die man alweer uit mijn hoofd kunnen zetten. Hij vraagt wel of we nog een keer samen gaan drinken. Op zich lijkt me dat heel gezellig, maar ik ga het toch afkappen, want ik ben bang de controle te verliezen.

Ik vind het trouwens helemaal niet zo gek of erg als je eens zulke gevoelens hebt voor iemand anders. Ik bedoel als je jaren een relatie hebt is het heel menselijk om zo nu en dan bepaalde gevoelens te hebben. Natuurlijk sluit je je ervan af, maar het kan wel eens voorkomen... Mijn relatie is absoluut stevig en toch heb ik in 4 jaar nu 3 x zulke heftige gevoelens gehad voor een andere man... maar zo snel als het opkomt kan ik het ook weer van me afzetten. Mijn vriend is echt zoveel leuker, dat besef ik heel goed smile

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:46

Ik heb dit ook wel eens gehad... Maar heb het laten wegzakken. Het was de moeite waarschijnlijk echt niet waard geweest.
Dus bij bevliegingen: wachten! Laten bezinken smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: