Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verliefd maar ik twijfel

Ga naar beneden

Verliefd maar ik twijfel Empty Verliefd maar ik twijfel

Bericht  ladycat vr 3 jun 2011 - 7:38

Ik ben zowaar verliefd op een charmante, lieve jongeman.. en tegelijkertijd twijfel ik als een draaideur.
We kennen elkaar al voor een lange tijd en we doen veel dingen samen. We hebben ook al enkele keren gezoend en bijna seks gehad. Steeds vaker denk ik om er gewoon voor te gaan en een relatie met hem te beginnen.. maar dan twijfel ik en word ik bang. Ik word bang om als een accessoire behandeld te worden in plaats van een mens. Deze gedachtegang is ontwikkeld door vervelende ervaringen met mijn ex. Grofweg gezegd was ik enkel en alleen een accessoire voor zijn leven. Ik was alleen maar goed genoeg om 'de mooie vriendin' te zijn maar inhoudelijk interesseerde het hem geen zak wie ik werkelijk was en wat mijn ambities waren in het leven. Nadat de relatie was beëindigd dacht ik dat ik gaandeweg er over heen was, maar ik merk dat ik er nog steeds mee zit.. Inmiddels heb ik maar een afspraak met de psycholoog gemaakt want ik word onderhand gek van mezelf.

Los daarvan weet ik ook niet of hij mij leuk vind.. Ik vermoed van wel aangezien hij heel vaak tijd heeft ingestoken met me en inmiddels stuurt hij me vrijwel iedere week liefkozende berichten via sms/facebook en hij heeft al heel vaak complimenten gegeven op mijn foto's op facebook.. Maar ja, dat zegt natuurlijk nog niks.. Meneer is een artiest en wordt door heel veel vrouwen geadoreerd. Op facebook lees ik heel vaak complimenteuze/flirterige berichten van andere vrouwen aan hem en soms krijg ik het idee dat hij het vrijgezellenbestaan ook wel fijn vind..

Hoe denken jullie hierover?
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd maar ik twijfel Empty Re: Verliefd maar ik twijfel

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 7:44

Voor je jezelf druk maakt met vele gedachten, zou ik eerst gaan peilen hoe hij jou ziet. Het is zo zonde om jezelf zo gek te maken, terwijl hij misschien 1) niets doorheeft en 2) niet datgene voor jou voelt als jij voor hem.

De nare ervaring die je hebt gehad, mag jouw toekomst niet in de weg staan. Sommige jongemannen zijn randdebielen, maar jij weet heel erg goed dat je meer bent dan het meisje waar een ander mee kan pronken. Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: