Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rondstuurboek: Wreck this journal

+45
Nora
Ibbeltje
Sjirafje
Kaboutertje
Tsjip
TwistedAngel
CarpeDiem
_Muppit
Sweety
Merai
banjer49
nina
Jade
Serena
Spring
Liadan
Susan
Parisienne
Eliesje
Tazz
InweCulnamo
Inge
kwak
Fayebella
RioolSpook
Luthien
Jezzie
SoezieQ
Jerry
Jeanette
Blair
Tullow
Ellusss
Tinkie
TGR
Raindrop
Summerlovin
Cheesegirl
Caroow
Zininzon
Minx
Highway
ekiaam87
Roxi3
TukTuk
49 plaatsers

Pagina 5 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Rondstuurboek: Wreck this journal - Pagina 5 Empty Re: Rondstuurboek: Wreck this journal

Bericht  Tullow wo 3 aug 2011 - 23:31

Oh leuk! We zijn begonnen! Very Happy
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondstuurboek: Wreck this journal - Pagina 5 Empty Re: Rondstuurboek: Wreck this journal

Bericht  Fayebella do 4 aug 2011 - 0:26

Dromertje schreef:
Mammalin schreef:Heb net het boek ontvangen van James! Zal straks eens een heerlijk kopje koffie gaan drinken angel

Kan ik 'm morgen zo bij Fairytale door de brievenbus gooien.....

Super! Ben benieuwd wat je ervan maakt!

Ik ga vanavond of morgen de lijst even bijwerken met de nieuwe namen en Fairytale en Fayebella hebben het nieuwe adres!

Klopt, ik heb het ontvangen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne do 4 aug 2011 - 3:20

Mag ik ook nog meedoen?! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 3:25

Parisienne schreef:Mag ik ook nog meedoen?! smile

Tuurlijk parisienne, zou je je adres even overnieuw willen sturen, ik denk dat ik je hyves bericht al verwijderd heb!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 6:31

Ik heb de opdracht uitgevoerd angel morgen breng ik het boek naar Fairytale!

Gast
Gast

Bericht  Minx do 4 aug 2011 - 7:05

heb je dan ook de dierenplaatjes nog (A)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 7:11

Fairytale schreef:heb je dan ook de dierenplaatjes nog (A)

Welke nummers ook al weer? Heb ze op een hoop gegooid haha

Gast
Gast

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 7:58

Ik ben benieuwd !

Maar hoe kom ik eigenlijk aan het adres van diegene die na mij komt? Staat die in het boek ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 9:01

Razz_ schreef:Ik ben benieuwd !

Maar hoe kom ik eigenlijk aan het adres van diegene die na mij komt? Staat die in het boek ofzo?

Die krijg je vlak voor je het boek ontvangt per PM. Mocht er nog iemand mee willen doen en die in dezelfde plaats woont als iemand anders kan ik die er nog tussen plannen.

Gast
Gast

Bericht  Minx do 4 aug 2011 - 10:23

Mammalin schreef:
Fairytale schreef:heb je dan ook de dierenplaatjes nog (A)

Welke nummers ook al weer? Heb ze op een hoop gegooid haha

Zal J ff vragen maar die slaapt nu al. Dus dat komt dan nog wel
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parisienne do 4 aug 2011 - 22:19

Dromertje schreef:
Parisienne schreef:Mag ik ook nog meedoen?! smile

Tuurlijk parisienne, zou je je adres even overnieuw willen sturen, ik denk dat ik je hyves bericht al verwijderd heb!

Je hebt PM! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Minx za 6 aug 2011 - 0:32

Ik heb hem binnen Very Happy, moeten we tussendoor ook foto's maken en die hier posten?? Of pas aan het eind.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 1:55

Meiden, even een berichtje tussendoor. Ik laat mijn account verwijderen. Daarom kun je je niet meer inschrijven voor het rondstuurboek. Iedereen die nu in de lijst staat, krijgt het boek gewoon. Ik stuur iedereen vandaag en vanavond het volgende adres.

Eventuele vragen/opmerkingen kunnen jullie hier in dit topic plaatsen, dan neem ik via PM contact met jullie op onder een andere naam.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk zo 7 aug 2011 - 1:59

Wat jammer dromertje! Vindt je het dan nog wel leuk om door te gaan met het rondsturen van het boek? Omdat je toch weggaat hier, weet niet wat de reden er van is dat je weggaat, maar kan me voorstellen dat je het misschien dan toch niet zo leuk meer vindt?

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:03

Bijzondere timing Dromertje. Kom je ook niet meer terug?

Het lijkt me overigens het leukste om tussendoor foto's te plaatsen. Anders heb je aan het eind echt teveel foto's om te plaatsen en slaat het wellicht ook een beetje dood hier omdat niemand wat ziet of leest.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:25

@Allen die het boek al hebben gehad: ik zou het wel leuk vinden om al wat foto's te zien! Ook om wat Megara noemt.

Jammer dat je weggaat dromertje, geen zin meer? Het loopt hier wel leeg de laatste tijd!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:29

Ik had al een reactie in een ander topic geplaatst over mijn besluit, ik heb 'm even gekopieerd:

Meiden, bij deze meld ik me af voor de meeting. Ik heb besloten om mijn account te laten verwijderen. Ik ben er opeens helemaal klaar mee na een aantal akkefietjes van de laatste tijd op dit forum. Nu ik gisteren via social media een persoonlijke aanval op mij als moeder heb gekregen van iemand van dit forum, heb ik de knoop door gehakt en laat ik mijn account verwijderen. Ik ben trots op mezelf en hoe ik het als moeder doe en ik heb weinig zin om door praktisch vreemden beledigd te worden. Ik neem bewust afstand van alles wat met dit forum te maken heeft, dus ik heb ook besloten om niet naar de meeting te komen, ook al had ik een aantal van jullie graag (nog een keer) ontmoet. Jullie allemaal heel veel plezier en wie weet tot op hyves/facebook!

Ik wil het rondstuurboek nog wel graag af maken, ik vind het heel leuk om te kijken wat iedereen ervan maakt! Ik heb nog een anoniem account hier, dus daar kan ik vragen en dergelijke op beantwoorden. Ik ben bevriend met Kwak en die wil vast voor mij af en toe wel een berichtje posten in dit topic.

Foto's mogen natuurlijk gepost worden, net als reacties over wat anderen ervan gemaakt hebben!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:31

Oh jeetje... Wie doet nou zoiets? Evil or Very Mad

Ik snap je keuze helemaal.

Leuk dat je het gewoon door laat lopen hier!

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 2:32

Ik vind het zo jammer dat je weggaat. Kun je die trut niet gewoon negeren?

*breekt weer uit*
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  TukTuk zo 7 aug 2011 - 2:52

Wat achterlijk dat iemand je via social media gewoon aanvalt!

Had dat te maken met H.azeltje? (Had zo iets mee gekregen in het fototopic)

Achterbaks dat mensen dat niet gewoon hier posten, waar iedereen het kan lezen, ipv een berichtje via social media..

Jammer dat je weggaat, maar ik snap het wel.. Leuk als je toch zo nu en dan nog kan mee kijken in het topic hier!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:58

Ik vermoed dat het wel naar aanleiding van dat akkefietje was, maar zij was het niet. Ik heb er verder ook niet op gereageerd, dus ik weet niet waarom ze het nodig vond om dat berichtje te sturen.
En eigenlijk vind ik ook wel dat het veel tijd kost, tijd die ik beter aan Y.inthe (en een beetje aan de studie en het huishouden Laughing ) kan besteden.

Edit: en angelNyn, jij krijgt het adres wat later, ik heb het adres van de twee dames na jou nog niet, dus ik weet niet zeker of ze nog mee willen doen.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk zo 7 aug 2011 - 3:00

Dromertje schreef:Ik vermoed dat het wel naar aanleiding van dat akkefietje was, maar zij was het niet. Ik heb er verder ook niet op gereageerd, dus ik weet niet waarom ze het nodig vond om dat berichtje te sturen.
En eigenlijk vind ik ook wel dat het veel tijd kost, tijd die ik beter aan Y.inthe (en een beetje aan de studie en het huishouden Laughing ) kan besteden.

Edit: en angelNyn, jij krijgt het adres wat later, ik heb het adres van de twee dames na jou nog niet, dus ik weet niet zeker of ze nog mee willen doen.

Wat triest van mensen dat ze dat zo doen joh. Lekker laten gaan!

Ok, geen enkel probleem, ik zie het vanzelf wel verschijnen je berichtje met de adressen!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:36

Nee Dromertje niet weggaan Sad

Kom je nog wel een keer terug denk je? Ik zou het jammer vinden als je door een paar meiden je hier laat weghouden

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 7 aug 2011 - 3:50

Oh dromertje, ik vind het oprecht jammer dat je weggaat. En wat naar dat iemand zoiets doet, belachelijk gewoon!
En stiekem hoop ik dat je toch nog terugkomt!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:58

wie weet kom ik ooit wel terug. Voor nu ga ik me eerst maar eens storten op Y.inthe en de studie!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: