Rondstuurboek: Wreck this journal
+45
Nora
Ibbeltje
Sjirafje
Kaboutertje
Tsjip
TwistedAngel
CarpeDiem
_Muppit
Sweety
Merai
banjer49
nina
Jade
Serena
Spring
Liadan
Susan
Parisienne
Eliesje
Tazz
InweCulnamo
Inge
kwak
Fayebella
RioolSpook
Luthien
Jezzie
SoezieQ
Jerry
Jeanette
Blair
Tullow
Ellusss
Tinkie
TGR
Raindrop
Summerlovin
Cheesegirl
Caroow
Zininzon
Minx
Highway
ekiaam87
Roxi3
TukTuk
49 plaatsers
Pagina 1 van 17
Pagina 1 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Rondstuurboek: Wreck this journal
Wreck this journal is een (dag)boek waarop de meest uiteenlopende opdrachten staan zoals: Neem het boek mee onder de douche, Zoek een hoog punt, laat het boek vallen, Teken een onafgebroken lijn, Vul deze pagina met cirkels, Mors hier met koffie, Laat verf druipen, sla het boek dicht en open het,etc etc.
Nu leek het mij heel leuk om dit boek onder yes-forummers rond te sturen, waarin je één of meerdere opdrachten maakt. Het grappige is dat iedereen de opdracht anders uitvoert en je dus een uiteenlopend creatief boekwerk krijgt
Spelregels:
- Je mag één opdracht uit het boek doen, op volgorde. Jij doet dus de opdracht die na de laatste voldane opdracht komt. Op die manier is het een verrassing welke opdracht je krijgt en worden de opdrachten dus at random verdeeld.
- Je mag het boek maximaal één week thuis houden, hij mag wel eerder doorgestuurd worden. Als jij het boek dus op de maandag krijgt, dan moet je het boek dus uiterlijk de maandag erop weer door sturen naar de volgende
- Het boek mag niet vernield worden en er mag geen grote smeerboel van gemaakt worden. De opdrachten zijn vrij interpreteerbaar. Als jij dus zo'n opdracht hebt mag je er een creatieve wending aan geven en er wat anders leuks van maken.
- Je moet je forumnaam bij de opdracht zetten die jij gemaakt hebt zetten
- je moet een kleine update hier in dit topic geven
Rondstuurschema:
1.Domertje
2.James
3.Mammalin
4.Fairytale -> doorsturen vóór: 12 augustus 2011
5.Fayebella
6.Babydoll
7.Razz
8.AngelNyn
9.Vergeet-me-nietjes
10.Snowflake ????
11.Caroow
12.Tinkie
14.Roxi3
15.Rioolspook
16.Chipp
17.Ekiaam87
18.InweCulnamo
19.Babydoll
20.Ellus
21.Summerlovin
22.Tullow
23.Jezzie89
24.Highway
25.Luthien
26.Jade
27.Zininzon
28.Kwak
29.Jeanette
30. Heartbeat
31. Parisienne
32. Tazz
33. Tea Leaf
34. Megara
35. Eliesje
Het lijstje staat nog niet helemaal vast. Mocht ik een adres binnen krijgen van iemand die in dezelfde stad woont als iemand die al ingepland is, plan ik 'm ervoor of erna! Het adres van degene na jou komt (ruim) van tevoren binnen via PM.
Nu leek het mij heel leuk om dit boek onder yes-forummers rond te sturen, waarin je één of meerdere opdrachten maakt. Het grappige is dat iedereen de opdracht anders uitvoert en je dus een uiteenlopend creatief boekwerk krijgt
Spelregels:
- Je mag één opdracht uit het boek doen, op volgorde. Jij doet dus de opdracht die na de laatste voldane opdracht komt. Op die manier is het een verrassing welke opdracht je krijgt en worden de opdrachten dus at random verdeeld.
- Je mag het boek maximaal één week thuis houden, hij mag wel eerder doorgestuurd worden. Als jij het boek dus op de maandag krijgt, dan moet je het boek dus uiterlijk de maandag erop weer door sturen naar de volgende
- Het boek mag niet vernield worden en er mag geen grote smeerboel van gemaakt worden. De opdrachten zijn vrij interpreteerbaar. Als jij dus zo'n opdracht hebt mag je er een creatieve wending aan geven en er wat anders leuks van maken.
- Je moet je forumnaam bij de opdracht zetten die jij gemaakt hebt zetten
- je moet een kleine update hier in dit topic geven
Rondstuurschema:
1.Domertje
2.James
3.Mammalin
4.Fairytale -> doorsturen vóór: 12 augustus 2011
5.Fayebella
6.Babydoll
7.Razz
8.AngelNyn
9.Vergeet-me-nietjes
10.Snowflake ????
11.Caroow
12.Tinkie
14.Roxi3
15.Rioolspook
16.Chipp
17.Ekiaam87
18.InweCulnamo
19.Babydoll
20.Ellus
21.Summerlovin
22.Tullow
23.Jezzie89
24.Highway
25.Luthien
26.Jade
27.Zininzon
28.Kwak
29.Jeanette
30. Heartbeat
31. Parisienne
32. Tazz
33. Tea Leaf
34. Megara
35. Eliesje
Het lijstje staat nog niet helemaal vast. Mocht ik een adres binnen krijgen van iemand die in dezelfde stad woont als iemand die al ingepland is, plan ik 'm ervoor of erna! Het adres van degene na jou komt (ruim) van tevoren binnen via PM.
Laatst aangepast door Dromertje op zo 7 aug 2011 - 4:01; in totaal 31 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Rondstuurboek: Wreck this journal
Wat een leuk idee! Ik heb zeker interesse!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk dat er interesse is Als het goed is krijg ik morgen het boek binnen, dan zal ik er even een foto van maken en wat meer opdrachten posten voor het idee!
Ik zet de namen van degene die geïnteresseerd zijn even in de OP! (wil dus niet zeggen dat je dan ook verplicht bent om mee te doen)
Ik zet de namen van degene die geïnteresseerd zijn even in de OP! (wil dus niet zeggen dat je dan ook verplicht bent om mee te doen)
Gast- Gast
Haha ik vind het zo typisch dat op het ellegirl forum en hier vaak dezelfde topics opduiken rond hetzelfde moment. Ik zat het net daar te lezen en het lijkt me echt leuk om te doen, dus ik wil ook graag meedoen.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Het is een erg leuk boek. Heb er al regelmatig mee in mijn handen gestaan. Leuk om er nu ook eens echt iets mee te kunnen doen.
Gast- Gast
Wat een leuk idee! Daar wil ik wel aan mee doen!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
het lijkt erop dat het boek sowieso rond gestuurd gaat worden
Gast- Gast
Dat lijkt me ook wel leuk, en dromertje volgens mij woon jij redelijk dicht bij mamalin en mij in de buurt dus dat kan ook nog schelen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik wil ook wel meedoen!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Dat lijkt mij ook erg leuk!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil ook wel meedoen! Ik ben al wel bekend met het boek, maar het lijkt mij erg leuk om dit gezamenlijk te doen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Dit lijkt mij ook wel leuk!
Al weet ik nog niet zo goed hoe het precies werkt
Al weet ik nog niet zo goed hoe het precies werkt
Gast- Gast
Is het onder de douche gaan met het boek de laatste opdracht ?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
wreck this journal voorbeeld
Minx- Lady Post-a-lot
Summerlovin schreef:Is het onder de douche gaan met het boek de laatste opdracht ?
haha, dat mag ik hopen;)
Ik zal het lijstje vandaag even bijwerken.. Als het goed is komt het boek vandaag binnen, dus dan zal ik beginnen met een verdeling maken.
Gast- Gast
Fairytale schreef:Dat lijkt me ook wel leuk, en dromertje volgens mij woon jij redelijk dicht bij mamalin en mij in de buurt dus dat kan ook nog schelen.
Ik heb echt geen idee van waar jullie wonen! Ik woon in ieder geval in hetzelfde dorp/stad als James (als je weet waar zij woont).
Gast- Gast
Klinkt leuk zeg!
Ik heb ook wel interesse.
Ik heb ook wel interesse.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ja ik weet waar zij woont. Wij wonen in jou provinciehoofdstad dus vrij dichtbij.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik doe maar niet mee, ik zou t in de fik steken.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Mag ik ook meedoen?
Heb er ook al mee in mijn handen gestaan, vind het een leuk idee en helemaal om het met meerdere mensen te doen en te zien wat iedereen er mee doet.
Heb er ook al mee in mijn handen gestaan, vind het een leuk idee en helemaal om het met meerdere mensen te doen en te zien wat iedereen er mee doet.
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Pagina 1 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Pagina 1 van 17
Permissies van dit forum: