Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rondstuurboek: Wreck this journal

+45
Nora
Ibbeltje
Sjirafje
Kaboutertje
Tsjip
TwistedAngel
CarpeDiem
_Muppit
Sweety
Merai
banjer49
nina
Jade
Serena
Spring
Liadan
Susan
Parisienne
Eliesje
Tazz
InweCulnamo
Inge
kwak
Fayebella
RioolSpook
Luthien
Jezzie
SoezieQ
Jerry
Jeanette
Blair
Tullow
Ellusss
Tinkie
TGR
Raindrop
Summerlovin
Cheesegirl
Caroow
Zininzon
Minx
Highway
ekiaam87
Roxi3
TukTuk
49 plaatsers

Pagina 6 van 17 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Rondstuurboek: Wreck this journal - Pagina 6 Empty Re: Rondstuurboek: Wreck this journal

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 4:00

Iedereen moet trouwens een berichtje of een adres ontvangen hebben. Als dat niet het geval was, graag even een berichtje in dit topic (geen PM).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondstuurboek: Wreck this journal - Pagina 6 Empty Re: Rondstuurboek: Wreck this journal

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 4:02

Aan de ene kan heb je wel gelijk Dromertje maar dan ga ik je toch erg missen hier ! hug

On-topic ik heb het adres van mijn voorganger ontvangen, enne foto's plaatsen lijkt me ook wel leuk !

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 7 aug 2011 - 4:08

Ik heb je een PM gestuurd dromertje!

En ik vind het erg jammer dat je weggaat van het forum! hug
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 6:27

Jammer Dromertje!
Wat belachelijk om je zo aan te vallen zeg!
hug

Gast
Gast

Bericht  Tinkie zo 7 aug 2011 - 7:22

Ik heb de pm gehad.

Wat een rotstreek om je zo aan te vallen, kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent.
Van wat ik hier heb kunnen lezen op het forum ben je een goede moeder en zegt zo'n actie meer iets voor die persoon zelf als over jou.
Geniet lekker van je meisje en succes met je studie en hopelijk zien we je hier nog een keer.
Zal in ieder geval mijn best doen om er iets moois van te maken in het journal angel
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 7:28

Dromertje ik vind het jammer dat je gaat. Hopelijk is dat niet alleen om die foto wat jij plaatste ! En ik vind het erg belachelijk dat iemand jou daar persoonlijk over aanvalt echt serieus.
Ik wens je in ieder geval heel veel succes met je studie en hopelijk kom je gewoon weer terug !

Gast
Gast

Bericht  Spring zo 7 aug 2011 - 7:37

Susan schreef:Ik vind het zo jammer dat je weggaat. Kun je die trut niet gewoon negeren?

*breekt weer uit*

Inderdaad Dromertje!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Parisienne zo 7 aug 2011 - 8:42

Ik heb de PM ook gehad!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Minx zo 7 aug 2011 - 8:48

Wat jammer dat je weg gaat Sad. Helemaal om zoiets. Vind het heel kinderachtig om dan iemand zo aan te vallen, en helemaal op zo'n punt. Daar kan niemand wat over zeggen. Ik zou haast zeggen trek het je niet aan.

Het pleit zo voor jou dat je de naam van die forummer niet noemt. En het is gewoon ZEER TRIEST om je zo te gedragen. En heb dan inderdaad het lef het via het forum te doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  kwak zo 7 aug 2011 - 8:59

ik heb je PM gehad dromertje!

en tuurlijk wil ik (af en toe) wat voor je posten.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Tazz zo 7 aug 2011 - 9:08

Wat triest dit zeg, ik heb er niks van meegekregen maar ik heb jou echt in gedachten als een moeder die echt alleen het beste voor haar dochtertje wil en daar ook helemaal van overtuigd is. Oke dat klinkt misschien raar omdat eigenlijk alle moeders hier dat willen voor hun eigen kinderen. Maar je was/bent heel zelfverzekerd, iemand die dan zo'n lage opmerking maakt kan alleen maar jaloers zijn!

Jammer dat je weggaat. Ik vind het ook heel jammer dat je weggaat, hopelijk zien we je over een tijdje weer terug! hug
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:20

Wat een ontzettend lieve berichtjes allemaal zeg! Echt heel fijn om te lezen. Mijn verwijderverzoekje is inmiddels ingediend, dus waarschijnlijk zal mijn account snel verwijderd zijn. Voor nu ga ik me eerst even helemaal op mijn studie (afstuderen) en op mijn meisje richten en als jullie allemaal beloven om te blijven, kom ik daarna wellicht nog wel terug Laughing . Voor nu kan ik er even geen slechte vibe bij gebruiken, ik ben nu al druk genoeg met mijn eigen drukke leven!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:31

Dromertje,

Ik vind het echt schandalig dat iemand de dingen die je hier post aangrijpt om je zwart te maken via andere social media. En ik vind het ontzettend knap dat je haar naam niet noemt. Ik weet zeker dat ik niet zo grootmoedig zou zijn in jou plaats. Maar ik hoop dat degene die dit heeft gedaan zich op dit moment kapot schaamt, na alle berichtjes in dit topic.

Ik wens je heel veel succes met alles de komende tijd en ik hoop dat je je rust kunt vinden om lekker met je dochter en je studie aan de slag te gaan.

En nog 1 ding: je komt gewoon naar de meeting, anders kom in persoonlijk halen! Ik vind je een hele leuke vrouw en een geweldige moeder. Ga vooral zo door met je opvoeding, je bent super goed bezig!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:42

Minneke, zorgen jullie maar dat de meeting door gaat met alle mama's die zich nu hebben aangemeld, dan kom ik ook Very Happy Ik zal dat blijven meelezen en dan zal ik je wel een krabbel ofzo sturen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:43

Dromertje schreef:Minneke, zorgen jullie maar dat de meeting door gaat met alle mama's die zich nu hebben aangemeld, dan kom ik ook Very Happy Ik zal dat blijven meelezen en dan zal ik je wel een krabbel ofzo sturen!

cheers Gezellig!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 19:39

jammer dat je weg gaat Dromertje!

Verder wil ik even laten weten dat ik het adres van Zininzon heb ontvangen.
Ik hoop dat het een leuk boekwerk wordt.

Het plaatsen van foto's in dit topic lijkt me erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 5:05

Ooooh Dromertje, balen dat je weggaat! Ik snap wel een beetje hoe je je voelt hoor. Ik hoop dat je snel weer terugkomt! En inderdaad, ik weet niet wie zo'n bericht naar jou stuurt (wat overigens helemaal nergens op slaat) maar je moet je niks van haar aantrekken hoor, je bent een super goede moeder en stapelgek op Y.inthe.
hug

Gast
Gast

Bericht  ekiaam87 di 9 aug 2011 - 6:00

Hee is de PM van dromertje met het adres nu weg omdat ze nu gast is?
Dan moet degene aan wie ik hem moet sturen haar adres maar even sturen Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk di 9 aug 2011 - 6:03

ekiaam87 schreef:Hee is de PM van dromertje met het adres nu weg omdat ze nu gast is?
Dan moet degene aan wie ik hem moet sturen haar adres maar even sturen Wink

He ja idd! Dacht er gister nog aan maar vergeten op te slaan t adres Sad
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Parisienne di 9 aug 2011 - 6:08

Ja inderdaad, dat is raar! Bij deze dan maar: Tazz, je hebt PM! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Luthien di 9 aug 2011 - 6:12

Ik neem aan dat alles nu dan gewoon in deze volgorde blijft? Ik heb de pm namelijk ook niet meer, maar voor mij duurt het ook nog een hele tijd waarschijnlijk... pas nr. 25 op de lijst. Weet niet of er in de tussentijd nog wijzigingen zullen plaatsvinden.

@ Highway, heb jij mijn adres nog?
@ Jade, als je mee blijft doen, mag ik jouw adres dan nog een keertje?
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  kwak di 9 aug 2011 - 7:34

jeanette: wil je je adres even PM'en? want die is dus weg omdat dromertje weg is...
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Tazz di 9 aug 2011 - 9:34

Woooow wat zijn er veel voor mij! Als iedereen hem nou een beetje vlot doorstuurt, hoef ik niet zo heel lang te wachten Wink

@ Tea-leaf, kan je jouw adres naar mij PM-en? Want die ben ik nu weer kwijt.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Summerlovin di 9 aug 2011 - 9:49

En Tullow, ik zou jou adres graag nog een keer ontvangen Very Happy .
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  kwak di 9 aug 2011 - 10:14

berichtje namens dromertje!

dromertje stuur 1 deze dagen ons weer een pm met alle adressen, wel doet ze dit onder een andere naam.
graag de naam ook anoniem houden.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 17 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: