Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rondstuurboek: Wreck this journal

+45
Nora
Ibbeltje
Sjirafje
Kaboutertje
Tsjip
TwistedAngel
CarpeDiem
_Muppit
Sweety
Merai
banjer49
nina
Jade
Serena
Spring
Liadan
Susan
Parisienne
Eliesje
Tazz
InweCulnamo
Inge
kwak
Fayebella
RioolSpook
Luthien
Jezzie
SoezieQ
Jerry
Jeanette
Blair
Tullow
Ellusss
Tinkie
TGR
Raindrop
Summerlovin
Cheesegirl
Caroow
Zininzon
Minx
Highway
ekiaam87
Roxi3
TukTuk
49 plaatsers

Pagina 3 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Rondstuurboek: Wreck this journal - Pagina 3 Empty Re: Rondstuurboek: Wreck this journal

Bericht  Jezzie ma 25 jul 2011 - 3:41

Ik wil ook graag mee doen! Ik stuur je een pm dromertje
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondstuurboek: Wreck this journal - Pagina 3 Empty Re: Rondstuurboek: Wreck this journal

Bericht  Luthien ma 25 jul 2011 - 4:08

Ik wil ook wel mee doen. Wat is eigenlijk het maximum aantal? Of te wel hoeveel 'goedgekeurde' opdrachten zijn er?
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  RioolSpook ma 25 jul 2011 - 4:58

Ik wil ook wel mee doen! Ga je een berichtje sturen
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 5:44

Ik ben nu aan het tellen en ik zit al op 35 en nog niet op de helft van het boek. Ik heb een berichtje voorin het boek geschreven dat in principe alle opdrachten gedaan mogen worden, maar de opdrachten wel vrij te interpreteren zijn. De opdrachten die iets viezig in zich hebben mag je zo ombuigen dat ze niet meer vies zijn. I.p.v. met echte jam te gaan kliederen kun je er een foto van je boterham met jam in plakken, of jamvlekken tekenen o.i.d.

Leuk dat er zoveel animo is, helaas wonen er maar weinig mensen dicht bij elkaar in de buurt, tot nu toe zijn er nog maar 2 zonder eventuele verzendkosten.

Gast
Gast

Bericht  Fayebella ma 25 jul 2011 - 5:47

Het lijkt mij ook erg leuk om mee te doen! Maar in welk tijdsbestek moet ik denken? Ik krijg hoogstwaarschijnlijk in november/december de sleutel van nieuwe huis, dus dan krijg en een ander adres en heb ik even wat minder tijd....
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 5:47

Fayebella schreef:Het lijkt mij ook erg leuk om mee te doen! Maar in welk tijdsbestek moet ik denken? Ik krijg hoogstwaarschijnlijk in november/december de sleutel van nieuwe huis, dus dan krijg en een ander adres en heb ik even wat minder tijd....

als jij even doorgeeft in welke periode je het boek niet wilt ontvangen (of juist wel), dan hou ik daar rekening mee!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 5:48

Oh ik pm je meteen m'n adres Dromertje !

En alvast een hele fijne vakantie ! Waar ga je eigenlijk naar toe?

Gast
Gast

Bericht  Fayebella ma 25 jul 2011 - 5:50

Dromertje schreef:
Fayebella schreef:Het lijkt mij ook erg leuk om mee te doen! Maar in welk tijdsbestek moet ik denken? Ik krijg hoogstwaarschijnlijk in november/december de sleutel van nieuwe huis, dus dan krijg en een ander adres en heb ik even wat minder tijd....

als jij even doorgeeft in welke periode je het boek niet wilt ontvangen (of juist wel), dan hou ik daar rekening mee!

Je hebt 2x een pm. Ik had mijn adres al gestuurd, voordat ik dit bericht zag.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 5:56

Razz_ schreef:Oh ik pm je meteen m'n adres Dromertje !

Ik ben er al weer Laughing We zijn een weekendje naar het altijd spannende Groningen geweest!

en bedankt iedereen voor de PM-etjes. Ik ben druk bezig met een lijstje maken, met google maps ernaast. Van sommige plaatsen wist ik niet eens dat ze bestonden :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 6:06

Oh haha ik had niet naar de datum gekeken sorry. Maar fijn dat jullie het leuk hebben gehad !

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:06

Schema met spelregels staan in de openingspost. Je kunt dus ongeveer uitrekenen wanneer je het boek binnen (kunt) krijgen. Voor iedere deelnemer kun je ongeveer een week rekenen.

Gast
Gast

Bericht  Blair ma 25 jul 2011 - 7:44

Leuk!!
Ben benieuwd....
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 10:51

Dromertje schreef:

Ik ben er al weer Laughing We zijn een weekendje naar het altijd spannende Groningen geweest!

en bedankt iedereen voor de PM-etjes. Ik ben druk bezig met een lijstje maken, met google maps ernaast. Van sommige plaatsen wist ik niet eens dat ze bestonden :shock:

Waaronder die van mij gok ik Laughing
Ik kom ook wekelijks in Leerdam en Utrecht voor school/stage. Maar verzendkosten maakt mij niet uit. Ik ben zo benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  Zininzon ma 25 jul 2011 - 11:01

Ik had de vorderingen in het topic gemist. Je hebt pm met mijn adres. Ik ben bereid een rondje in Twente te doen (kan het boek eventueel aan Jade geven als zij nog wil) voor het boek.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Tullow ma 25 jul 2011 - 21:05

Dromertje schreef:

Haha, waarschijnlijk ook mijn woonplaats Wink
Ik werk trouwens ca. 20km van mijn woonplaats, dus áls er al iemand bij mij in de buurt woont, dan moet langsbrengen geen probleem zijn.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Raindrop ma 25 jul 2011 - 22:00

Dromertje, het lijkt me ontzettend leuk om mee te doen maar ik woon wel in Belgie dus de verzendkosten voor degene voor mij gaan wel iets meer zijn.
Is dat een probleem?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  TukTuk di 26 jul 2011 - 4:36

Snowflake schreef:Dromertje, het lijkt me ontzettend leuk om mee te doen maar ik woon wel in Belgie dus de verzendkosten voor degene voor mij gaan wel iets meer zijn.
Is dat een probleem?

Anders zou ik wel voor jou willen zijn, ik studeer in België en ben in augustus weer in België, een paar dagen en anders in september weer dus dan zou ik hem in België weer op de post kunnen doen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 4:57

Snowflake, waar in Belgie woon je ergens? Stuur maar via PM smile Ik twijfel nog of ik mee doe maar mocht ik mee doen en je woont bij mij in de buurt kan ik `m eventueel ook brengen smile

Gast
Gast

Bericht  kwak wo 27 jul 2011 - 6:26

leuk leuk!
ik doe mee!

ik woon vlakbij Dromertje en wat ik begrijp ook vlak bij james!
over 2 maand woon ik bij hen in de stad Wink

dromertje, moet ik mijn adres pm'en of weet je hem?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 6:29

Wat leuk Kwak! Dan woon je ook dichtbij mij! Ik woon in de hoofdstad Very Happy

Gast
Gast

Bericht  kwak wo 27 jul 2011 - 6:32

Mammalin schreef:Wat leuk Kwak! Dan woon je ook dichtbij mij! Ik woon in de hoofdstad Very Happy
dan komen jullie gezellig aan het eind van het jaar bij mij meeten in ons nieuwe huis Wink!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 6:33

Wat een leuk idee! Dromertje en James heb ik ook nog nooit gezien en we wonen eigenlijk best dicht bij elkaar dan.

Gast
Gast

Bericht  kwak wo 27 jul 2011 - 6:34

afgesproken.
dromertje ken ik wel, vanmiddag nog gezien Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 27 jul 2011 - 9:35

haha klein wereldje dan, dan wonen er al meerdere dicht bij elkaar :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Inge wo 27 jul 2011 - 10:11

Ik twijfel nog een beetje... vind het aan de ene kant wel heel leuk.
Woon ook vlak bij Mamalin, fairytail etc
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: