Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rondstuurboek: Wreck this journal

+45
Nora
Ibbeltje
Sjirafje
Kaboutertje
Tsjip
TwistedAngel
CarpeDiem
_Muppit
Sweety
Merai
banjer49
nina
Jade
Serena
Spring
Liadan
Susan
Parisienne
Eliesje
Tazz
InweCulnamo
Inge
kwak
Fayebella
RioolSpook
Luthien
Jezzie
SoezieQ
Jerry
Jeanette
Blair
Tullow
Ellusss
Tinkie
TGR
Raindrop
Summerlovin
Cheesegirl
Caroow
Zininzon
Minx
Highway
ekiaam87
Roxi3
TukTuk
49 plaatsers

Pagina 2 van 17 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Rondstuurboek: Wreck this journal - Pagina 2 Empty Re: Rondstuurboek: Wreck this journal

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 2:49

Fairytale schreef:Ja ik weet waar zij woont. Wij wonen in jou provinciehoofdstad Wink dus vrij dichtbij.

aah, dat is inderdaad dichtbij dan, ik kan jullie eventueel na elkaar plannen, dan bespaar je verzendkosten!

Tinkie: ik zal je erbij zetten!

TGR; doe ik dat geval maar niet mee dan..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondstuurboek: Wreck this journal - Pagina 2 Empty Re: Rondstuurboek: Wreck this journal

Bericht  Tinkie do 21 jul 2011 - 2:54

Super, dank je wel!
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx do 21 jul 2011 - 2:55

Vind ik prima scheelt inderdaad verzendkosten. Zo zijn er mss meer die dat hebben kunnen we dan misschien wel rekening mee houden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 3:05

Als ik van iedereen het adres heb, zal ik wel even kijken of er meer in dezelfde stad wonen!

Gast
Gast

Bericht  Ellusss do 21 jul 2011 - 3:12

Lijkt mij ook leuk om mee te doen! smile Als dat nog kan natuurlijk!
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 4:57

Als het boek gewoon door de brievenbus kan wil ik ook graag mee doen als dat kan !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 8:25

Razz, ik heb het boek nog niet binnen, maar ik geloof dat hij wel door de brievenbus kan, anders kan hij altijd nog open verzonden worden! Ik zal je bij in het lijstje zetten en mocht blijken dat hij niet door de brievenbus kan, haal ik je er weer uit!

Gast
Gast

Bericht  Tullow do 21 jul 2011 - 8:53

Wat leuk! Kan ik me nog opgeven? Ik stuur je in ieder geval mijn gegevens, dromertje! smile
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 8:57

Tullow schreef:Wat leuk! Kan ik me nog opgeven? Ik stuur je in ieder geval mijn gegevens, dromertje! smile

PM ontvangen, bedankt!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 8:58

Houd er wel rekening mee dat het boek best zwaar kan gaan worden, i.v.m. de verzendkosten.
Ik vind niet alle opdrachten even leuk en sommige zelfs smerig. Een boek rondsturen met andermans spuug, jam- en koffieprutvlekken en plakkerige kauwgum. Jakk!

En ook best zonde om alle geschreven en getekende creaties van forummers vervolgens te laten verlopen onder de douche.

Sommige oopdrachten vind ik wél leuk en/of orgineel.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 8:59

Leuk! Ik wil ook wel meedoen als het met de verzendkosten mee valt smile

Gast
Gast

Bericht  Summerlovin do 21 jul 2011 - 9:02

Summerlovin schreef:Is het onder de douche gaan met het boek de laatste opdracht :P ?

Ik zie ineens dat ik op de begin pagina op de lijst sta na deze reactie :P was in eerste instantie niet mijn idee, maar vind het toch wel leuk! Maar kan ik net als razz nog even de verzendwijze afwachten smile?
ik zal je mijn adres opsturen.

Edit, daarnaast ben ik het ook wel eens met smikkel. Vooral wat betreft het douchen, vind het ook zonde als iedereen zijn foto erin plakt met een tekstje en dat vervolgens helemaal lelijk wordt door het douchen.

Laatst aangepast door Summerlovin op do 21 jul 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:05

Lijkt me leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:11

Nouja, laten we dan afspreken dat we de opdrachten waarbij het boek vernield wordt of de opdrachten die gewoon smerig zijn (denk aan de spuugopdracht) we gewoon schrappen. Dan lees ik de opdrachten wel even door en die wat dat betreft niet door de beugel kunnen streep ik door.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:12

Dromertje, als je 'm hebt, wil ik hem wel als eerste overnemen. Dan kunnen we meteen weer afspreken namelijk Wink

Gast
Gast

Bericht  Summerlovin do 21 jul 2011 - 9:13

Dromertje schreef:Nouja, laten we dan afspreken dat we de opdrachten waarbij het boek vernield wordt of de opdrachten die gewoon smerig zijn (denk aan de spuugopdracht) we gewoon schrappen. Dan lees ik de opdrachten wel even door en die wat dat betreft niet door de beugel kunnen streep ik door.

Ja dat lijkt me een goed idee smile!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:16

James schreef:Dromertje, als je 'm hebt, wil ik hem wel als eerste overnemen. Dan kunnen we meteen weer afspreken namelijk Wink

Strak plan, ik mail je zodra ik het boek heb!

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 do 21 jul 2011 - 9:34

Dromertje schreef:Als ik van iedereen het adres heb, zal ik wel even kijken of er meer in dezelfde stad wonen!

Ik heb net een berichtje verzonden met mijn adres.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Zininzon do 21 jul 2011 - 10:33

Wie weet kunnen we een beetje kijken wie er bij wie in de buurt woont, om zo weinig mogelijk via de post te verzenden?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Blair do 21 jul 2011 - 19:52

Lijkt me leuk, ik wil ook wel meedoen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 20:38

Ik ga van het weekend op vakantie, na het weekend zal ik de lijst weer bijwerken en de verdeling maken. De adressen waar het boek naartoe mag krijg je per PM. Je kunt je dus nog wel gewoon aanmelden hier.

Ik zal overigens rekening houden met mensen die in dezelfde stad/heel dicht bij elkaar wonen, die zal ik zoveel mogelijk na elkaar proberen te plannen.

Ondertussen mogen de adressen wel naar mij gepm-d worden, dan kan ik na het weekend direct beginnen met verdelen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 23:28

even weer een upje! Ik ga vanvond beginnen met het verdelen van de adressen, ik start met de mensen waarvan ik het adres heb ontvangen. Als je mee wilt doen, mag je je adres dus even naar mij sturen!

Ik heb het boek ook binnen gekregen trouwens. Voorlopig past hij nog wel door de brievenbus. Het boek kan nu nog voor 1.84 verzonden worden, de kans zit er in dat dit verderop 2.30 wordt. Ik zal zoveel mogelijk mensen uit dezelfde stad bij elkaar plannen om eventueel verzendkosten te besparen.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 24 jul 2011 - 23:53

Oeh leuk! Ik wil ook mee doen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jerry ma 25 jul 2011 - 0:32

qua verzendkosten zal het in het begin nog meevallen. Maar hoe verder je met de opdrachten komt (maak een gore tekening met kauwgum, poep, dooie dingen, kots, viezigheid van een vogel, schimmel) zal ie wel wat dikker worden (en dan hoef ik 'm ook niet meer, whahahah :P )

(heb 't boek zelf ook btw)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  SoezieQ ma 25 jul 2011 - 2:49

Lijkt mij ook erg leuk om mee te doen, ik stuur je een berichtje!
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 17 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: