Kleurenanalyse topic!
+16
Pien
Caro
Niekske
Guus
Lavendel
Lejow
Zininzon
Error
Pussycat
Jacolien
Minx
Caramba
Spring
ekiaam87
Bliss
Antibes
20 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Kleurenanalyse topic!
Ik denk ook herfsttype inderdaad, vanwege het feit dat zwart niets voor haar doet. Maar ze is wel een 'moeilijk geval'. Voor Kijk Op Kleur kun je ook het donkere type zijn en dan ben je een mix van winter- en herfsttype. Hmm, lastig.Sproet schreef:@ Birgit: Ik denk dat jij ook een herfsttype bent.
Gast- Gast
Yvonne, ik denk jij ook lente, maar houd de zomeroptie zeker open.
Hmm, die Paraplu is een interessant typje. Zijn deze kleuren allemaal je natuurlijke kleuren? Heb je een foto zonder make-up bijdehand? Lekker close-up graag.
Hmm, die Paraplu is een interessant typje. Zijn deze kleuren allemaal je natuurlijke kleuren? Heb je een foto zonder make-up bijdehand? Lekker close-up graag.
Gast- Gast
Pff, ik typ en zoek me rot haha! Over 15 minuten sluit ik mijn praktijk .Powerbabe schreef:Hahaha, sorry Gloria, je hebt er een nieuwe dagtaak bij!
Gast- Gast
Eens en eens. Ik vind het echt zo leuk om te zien hoe bepaalde kleuren je natuurlijke schoonheid kunnen oplichten.Jacolien schreef:Ik heb er geen kaas van gegeten en vind het te oninteressant om hele websites ervan te lezen, maar wat ik wel zie is dat Mirjam van Twarres écht de verkeerde haarkleur heeft gekozen!! Veel te hard en te donker.
Over het algemeen valt je eigen haarkleur toch het mooiste bij je, past het beste bij je huid en ogen. Dat heeft Onze Lieve Heer wel zo mooi gemaakt
Gast- Gast
Ik wil wel de laatste klant zijn vanavond
[weg]
[weg]
Laatst aangepast door Zininzon op wo 20 jul 2011 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb blauwe ogen.
Laatst aangepast door Biancy op wo 20 jul 2011 - 9:19; in totaal 1 keer bewerkt
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Gloria schreef:Ik denk ook herfsttype inderdaad, vanwege het feit dat zwart niets voor haar doet. Maar ze is wel een 'moeilijk geval'. Voor Kijk Op Kleur kun je ook het donkere type zijn en dan ben je een mix van winter- en herfsttype. Hmm, lastig.Sproet schreef:@ Birgit: Ik denk dat jij ook een herfsttype bent.
Leuk om te lezen.
Ik heb zelf ook even op de site gekeken en voel me het meest thuis bij winter en helder. De kleuren van herfst staan me niet aan
Gast- Gast
Bliss schreef:@ Sproet: gelieve mijn echte naam even uit je post te verwijderen
Oh sorry!!! Automatisme... Ik heb het veranderd
Gast- Gast
Neem allemaal een voorbeeld aan Sproet. Sproet, wil je A.U.B. mijn assistent worden?Sproet schreef:Ik heb een boekje thuis en ben toen goud/zilver/bruin/zwart tegen mijn gezicht gaan houden. Kijken bij welke kleur mijn huid het minste afstak. Maar ik ben blij dat je het met me eens bent .
Gast- Gast
Gloria schreef:
Hmm, ik pb je even omdat er ook anderen opstaan! Alhoewel ik wel weinig foto's zonder makeup heb haha!
Enne hoeft niet gelijk hoor, maar mocht je er eens zin in hebben ben ik er wel benieuwd naar!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
En ik? Wat voor type ben ik? Ik heb bruin haar en bruine ogen en een zandkleurige huid.
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Storm op wo 20 jul 2011 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha Bliss je bént ook een gekkerd, zomertype/wintertype enz, heeft niks met sweverigheid te maken, het is niet spiritueel ofzo, gewoon op basis van je huid, haar, ogen, enz Gloria vindt mij moeilijk omdat ik halfbloed ben
Laatst aangepast door Jen_ op wo 20 jul 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wauw, Zininzon, want een mooie kleuren heb jij in je gezicht. Die eerste foto is echt gorgeous! Ik zou je indelen als wintertype, maar dat oranje lijkt je fantastisch te staan, héél apart. Anyway, ik denk, baserend op je ogen dat je toch wintertype bent, vanwege de contrasten. Maar, heel eerlijk, ik weet het niet. Wat denk jij, Sproet?
Gast- Gast
Dank je wel voor je 'advies', zal me er eens in gaan verdiepen
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Jen_ schreef:Haha Bliss je bént ook een gekkerd, zomertype/wintertype enz, heeft niks met zweverigheid te maken, het is niet spiritueel ofzo, gewoon op basis van je huid, haar, ogen, enz Gloria vindt mij moeilijk omdat ik halfbloed ben
Ok ok, al goed Ik ben maar een nuchtere Achterhoekse hè!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Gloria schreef:Wauw, Zininzon, want een mooie kleuren heb jij in je gezicht. Die eerste foto is echt gorgeous! Ik zou je indelen als wintertype, maar dat oranje lijkt je fantastisch te staan, héél apart. Anyway, ik denk, baserend op je ogen dat je toch wintertype bent, vanwege de contrasten. Maar, heel eerlijk, ik weet het niet. Wat denk jij, Sproet?
haha dank je Ik denk inderdaad dat ik een wintertype ben. Ik draag veel paars/blauw/zwart, maar ook bruintinten staan me wel (met name in combinatie met lichtblauw of oranje). Wat me niet staat is wit, beige en geel.
Edit: oh en ik draag vrij harde kleuren, heb een hekel aan pastels en ben anti roze...
Laatst aangepast door Zininzon op wo 20 jul 2011 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Even beetje offtopic, maar Jen wat een mooie krullen! Wat gebruik je ervoor aan producten?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Graag gedaan! Ga voor de gein eens shoppen met de kleuren van het lentetype uitgeprint.ekiaam87 schreef:Dank je wel voor je 'advies', zal me er eens in gaan verdiepen
Gast- Gast
Mijn computer werkt niet mee vanavond dus nee, helaas!Gloria schreef:Storm, heb je toevallig foto's waar je bepaalde kleuren draagt?
Gast- Gast
Hmm, jammer. Ik denk dat je ook wintertype bent, vanwege je eerste foto. Dat beige doet niet zoveel voor je. Ik ben benieuwd hoe een helderwit topje je staat.
Gast- Gast
Dank je. ik zie mezelf meer als herfsttype, omdat smaragdgroen en rood mij ontzettend goed staat.Gloria schreef:Hmm, jammer. Ik denk dat je ook wintertype bent, vanwege je eerste foto. Dat beige doet niet zoveel voor je. Ik ben benieuwd hoe een helderwit topje je staat.
Gast- Gast
Oe ik zou het ook wel willen weten!
Even op zoek naar goede (lelijke) foto´s
Even op zoek naar goede (lelijke) foto´s
Gast- Gast
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Het -5 TOPIC!
» TLC-topic
» Fun topic..