Kleurenanalyse topic!
+16
Pien
Caro
Niekske
Guus
Lavendel
Lejow
Zininzon
Error
Pussycat
Jacolien
Minx
Caramba
Spring
ekiaam87
Bliss
Antibes
20 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Kleurenanalyse topic!
Dikke kans dat je goed zit. Ik ben wel een beetje bang dat ik jullie op een verkeerd spoor zet hoor. Je moet zelf ook even zoeken. Check de filmpjes op die site enzo.Sproet schreef:Ik heb mezelf gebombardeerd tot herfsttype
Gast- Gast
Is dit je natuurlijke haarkleur? En welke kleur ogen heb je precies?ekiaam87 schreef:
dichtbij genoeg?
Gast- Gast
*knip*
aub niet quoten de foto lijkt wel wat roder als ik in het echt ben. Al zou ik stiekem deze haarkleur wel willen hebben
edit: ogen zijn een beetje vaag. Soort van grijzig met een groenige ondertoon.
aub niet quoten de foto lijkt wel wat roder als ik in het echt ben. Al zou ik stiekem deze haarkleur wel willen hebben
edit: ogen zijn een beetje vaag. Soort van grijzig met een groenige ondertoon.
Laatst aangepast door Fairytale op wo 20 jul 2011 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Oh Gloriaaa, kun je mij ajb zeggen wat voor type ik ben!! Ik weet het ècht niet, ben radeloos!
Laatst aangepast door Jacolien op wo 20 jul 2011 - 9:05; in totaal 2 keer bewerkt
Jacolien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11
Gloria schreef:Dikke kans dat je goed zit. Ik ben wel een beetje bang dat ik jullie op een verkeerd spoor zet hoor. Je moet zelf ook even zoeken. Check de filmpjes op die site enzo.Sproet schreef:Ik heb mezelf gebombardeerd tot herfsttype
Ik heb een boekje thuis en ben toen goud/zilver/bruin/zwart tegen mijn gezicht gaan houden. Kijken bij welke kleur mijn huid het minste afstak. Maar ik ben blij dat je het met me eens bent .
Gast- Gast
Ah jongens, dit zijn niet echt goede foto's.
Birgit en Biancy, bij jullie kan ik het echt niet zien. Je moet heel duidelijk je huidskleur, oogkleur/oogwit enzo zien. Nieuwe foto's!
Reva, ik neig bij jou ook naar wintertypje, maar ik kan je oogkleur niet goed zien.
Birgit en Biancy, bij jullie kan ik het echt niet zien. Je moet heel duidelijk je huidskleur, oogkleur/oogwit enzo zien. Nieuwe foto's!
Reva, ik neig bij jou ook naar wintertypje, maar ik kan je oogkleur niet goed zien.
Gast- Gast
Tuthola . Winter.Jacolien schreef:Oh Gloriaaa, kun je mij ajb zeggen wat voor type ik ben!! Ik weet het ècht niet, ben radeloos!
Gast- Gast
mag ik je een foto pm'en staan namelijk wel anderen dan bij op
Minx- Lady Post-a-lot
Gloria schreef:Tuthola . Winter.Jacolien schreef:Oh Gloriaaa, kun je mij ajb zeggen wat voor type ik ben!! Ik weet het ècht niet, ben radeloos!
Ik neig toch een tikje naar zomertype hoor denk ik...Als ik de combi van m'n natuurlijke haar met m'n ogen zo bekijk..
F*ck plaatje lukt btw nog steeds niet
Jacolien- Fluisteraar
Gloria schreef:Is dit je natuurlijke haarkleur? En welke kleur ogen heb je precies?ekiaam87 schreef:
dichtbij genoeg?
Ja, dat is mijn natuurlijke haarkleur. Geen idee welke kleur ogen ik heb, zal eens op zoek gaan naar een goede 'ogen' foto
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm ik vind het toch wel erg lastig... Heb van alles wel wat
Neig denk ik naar lentetype.
Neig denk ik naar lentetype.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Fairytale, jij bent sowieso herfst of lente. En ik schat dan toch herfst, ook al is je haarkleur misleidend. Ik wilde dat ik herfsttype was. Kijk dan, hoe mooi...!!
Gast- Gast
dit duidelijk genoeg voor oog kleur?? (rechtse he , anders ga je Mirjam van Twarres analyseren)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Gloria schreef:Fairytale, jij bent sowieso herfst of lente. En ik schat dan toch herfst, ook al is je haarkleur misleidend. Ik wilde dat ik herfsttype was. Kijk dan, hoe mooi...!!
het zijn wel de kleuren die ik veel draag. Op dat geel na dan.
Maar die laarzen waarom passen mijn kuiten daar nou niet in.
Minx- Lady Post-a-lot
Ben ook wel benieuwd! Niet quoten aub, verwijder mezelf later weer!
*weg!*
*weg!*
Laatst aangepast door Paraplu op wo 20 jul 2011 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Dankjewel
Laatst aangepast door yvonne op wo 20 jul 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gloria schreef:Ah jongens, dit zijn niet echt goede foto's.
Cool, thanks Mijn ogen zijn groen! Wel donker.
Gast- Gast
Sproet schreef:@ Birgit: Ik denk dat jij ook een herfsttype bent.
Ik denk zelf winter
Gast- Gast
@ Bliss: Ik denk dat jij een zomertype bent. En dan mag je nog steeds zwart dragen
Laatst aangepast door Sproet op wo 20 jul 2011 - 9:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb er geen kaas van gegeten en vind het te oninteressant om hele websites ervan te lezen, maar wat ik wel zie is dat Mirjam van Twarres écht de verkeerde haarkleur heeft gekozen!! Veel te hard en te donker.
Over het algemeen valt je eigen haarkleur toch het mooiste bij je, past het beste bij je huid en ogen. Dat heeft Onze Lieve Heer wel zo mooi gemaakt
Over het algemeen valt je eigen haarkleur toch het mooiste bij je, past het beste bij je huid en ogen. Dat heeft Onze Lieve Heer wel zo mooi gemaakt
Jacolien- Fluisteraar
Nou Maaike, ik zie het nu een stuk beter en ik gok op lentetype. Je hebt rossig haar, een lichte en rozige huid, met grijsblauwe ogen.
Gast- Gast
@ Sproet: gelieve mijn echte naam even uit je post te verwijderen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Het -5 TOPIC!
» TLC-topic