Kleurenanalyse topic!
+16
Pien
Caro
Niekske
Guus
Lavendel
Lejow
Zininzon
Error
Pussycat
Jacolien
Minx
Caramba
Spring
ekiaam87
Bliss
Antibes
20 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Kleurenanalyse topic!
Jij lijkt mij een zomertype Niekske.
Ik ben denk ik trouwens een herfsttype. Maar toch staan ook andere kleuren me wel.
Ik ben denk ik trouwens een herfsttype. Maar toch staan ook andere kleuren me wel.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb de weblog even gelezen en zo te merken ben ik dan denk ik een herfsttype
Gast- Gast
Gloria of Sproet in tha house????
Ik ben ook benieuwd. Heb namelijk geen idee welke kleuren ik moet dragen.
fototje maar weggehaald..
Ik ben ook benieuwd. Heb namelijk geen idee welke kleuren ik moet dragen.
fototje maar weggehaald..
Laatst aangepast door Elodie op do 21 jul 2011 - 12:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind het leuk en lief dat Gloria en Sproet de moeit hebben genomen om iedereen te analyseren. Vind ik echt leuk! Thanks!
Ik ga van de week lekker shoppen en dan neem ik een lijstje mee met de kleuren. Eens kijken waar ik mee thuis kom .
Ik ga van de week lekker shoppen en dan neem ik een lijstje mee met de kleuren. Eens kijken waar ik mee thuis kom .
Gast- Gast
Gloriaaaaatje: je kent me, hebt me gezien dus ik wil ook heul graag weten wat ik ben!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Powerbabe schreef:Ik vind het leuk en lief dat Gloria en Sproet de moeit hebben genomen om iedereen te analyseren. Vind ik echt leuk! Thanks!
Nu wil ik dus ook aan de deskundige kleurenanalyse onderworpen worden
Gloria of Sproetje, alsjeblieft?
Lavendel- Ratel
Ik wil dus al heel lang zo´n analyse laten doen!! Weet van mezelf wel dat ik teveel roodpigmenten in mijn gezicht/ huid heb zitten en dat ik daardoor beter geen rood/ oranje en roze kan dragen. Ben benieuwd of jij het daar mee eens bent!
dit ben ik, overigens is dit ook mijn natuurlijke haarkleur! Ik draag geen make up op mn gezicht omdat ik daar een te slechte huid voor heb en ik dat never nooit mooi egaal krijg. Je ziet het er echt heel erg op liggen...
dit ben ik, overigens is dit ook mijn natuurlijke haarkleur! Ik draag geen make up op mn gezicht omdat ik daar een te slechte huid voor heb en ik dat never nooit mooi egaal krijg. Je ziet het er echt heel erg op liggen...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien, ik kan eigenlijk niet geloven dat daar geen kleurtje in zit... Het zal vast heel erg op je eigen kleur lijken dat wel.
Gast- Gast
echt niet! Ik heb een huidziekte en verf mijn jaar al een jaar of 8 niet meer... Kan me niet voorstellen dat dat kleurtje van toen er nog in zit...Purple schreef:Pien, ik kan eigenlijk niet geloven dat daar geen kleurtje in zit... Het zal vast heel erg op je eigen kleur lijken dat wel.
edit: kun je me misschien ook vertellen waarom je dat denkt? is de kleur verkeerd bij mijn gezicht o.i.d.?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
O, mensen, sorry dat ik jullie in de steek heb gelaten hahaha!! Gisteravond moest ik op een gegeven moment toch naar bed en vandaag heb ik heel de dag gewerkt. Sproet waarschijnlijk ook. 'k Zit nu in de trein naar huis, heb dus héél even de tijd om naar jullie koppies te kijken.
Pien, aan je huid te zien denk ik dat je geen wintertype bent, maar eerder herfst. Dat verklaart ook dat je moeilijk rood en roze kan hebben. Oranje zou juist wel moeten lukken. Ik vind het een lastige foto omdat de huid van je gezicht anders is dan dat van je hals/borst. Door de schaduw van de foto zie ik ook niet de juiste tint van je haar. Maar gebaseerd op wat wit niet voor je doet én de huid van je gezicht, denk ik dat je een wintertype bent of een mix van herfst- en lentetype.
Pien, aan je huid te zien denk ik dat je geen wintertype bent, maar eerder herfst. Dat verklaart ook dat je moeilijk rood en roze kan hebben. Oranje zou juist wel moeten lukken. Ik vind het een lastige foto omdat de huid van je gezicht anders is dan dat van je hals/borst. Door de schaduw van de foto zie ik ook niet de juiste tint van je haar. Maar gebaseerd op wat wit niet voor je doet én de huid van je gezicht, denk ik dat je een wintertype bent of een mix van herfst- en lentetype.
Gast- Gast
@ Lejow: ik denk dat zij een zomertypje bent. Je hebt echt alle kenmerken.
@ Lavendel: oeh, ik kan me voorstellen dat je er niet uitkomt, ik zou het zo ook niet durven zeggen. Maar als jij zegt dat okergeel/oranjerood/mostergroen je echt niet staan (vind je het niet mooi, of haal het daadwerkelijk de minst mooie trekjes naar voren?), dan kun je bijna zeker zeggen dat je geen herfsttype bent. Maar je hebt wél sproeten, dus dat vind ik verwarrend. Je zou echt een professionele test moeten laten doen, want ik denk dat je er zelf niet uit komt. Je zou namelijk ook zomaar een lentetype kunnen zijn.
@ Nientske: zomertype, 98% zeker.
@ Lavendel: oeh, ik kan me voorstellen dat je er niet uitkomt, ik zou het zo ook niet durven zeggen. Maar als jij zegt dat okergeel/oranjerood/mostergroen je echt niet staan (vind je het niet mooi, of haal het daadwerkelijk de minst mooie trekjes naar voren?), dan kun je bijna zeker zeggen dat je geen herfsttype bent. Maar je hebt wél sproeten, dus dat vind ik verwarrend. Je zou echt een professionele test moeten laten doen, want ik denk dat je er zelf niet uit komt. Je zou namelijk ook zomaar een lentetype kunnen zijn.
@ Nientske: zomertype, 98% zeker.
Gast- Gast
Ik ben ook zo benieuwd wat voor type ik ben. Ik denk een wintertype, maar ben niet overtuigd, omdat ik zelf vind dat pasteltinten me goed staan.
Gast- Gast
Ben jij de Jolie wie ik denk dat je bent? Dan denk ik ook wintertype. Je wordt snel bruin en als je ziet wat wit en rood voor je doen... Overigens kunnen wintertypes heel veel hebben. Pasteltinten staan hen niet heel stom. Het gaat pas fout als ze beige, oranje of taupe aantrekken. Trek maar eens zo'n kleur t-shirt aan en ga voor de spiegel staan. Je lijkt meteen ziek.
Gast- Gast
Ik doe ook weer even een poging (heb liever niet dat mijn foto´s lang online blijven staan)
Laatst aangepast door Daisy op vr 22 jul 2011 - 5:29; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Zomer, klinkt goed.
Is mijn favo seizoen ook haha!
Ik kan de meeste kleuren wel hebben. Draag graag bruin, roze, wit enz. Geel en groen zijn niet zo mijn kleuren.
Is mijn favo seizoen ook haha!
Ik kan de meeste kleuren wel hebben. Draag graag bruin, roze, wit enz. Geel en groen zijn niet zo mijn kleuren.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ben benieuwd wat voor type jullie mij vinden. Ik heb groene ogen, van nature rossig/blond haar. Maar verf het al jaren bruin/roodachtig. Ik hoop dat de foto beetje duidelijk is. Ben wel benieuwd welke kleuren me nou echt goed staan...
( en wat voor type is mn dochtertje?? )
Heb geen foto's waar ik duidelijker op sta... heb echt de pest aan foto's van mezelf haha
( en wat voor type is mn dochtertje?? )
Heb geen foto's waar ik duidelijker op sta... heb echt de pest aan foto's van mezelf haha
Laatst aangepast door vlinder19 op za 24 sep 2011 - 19:46; in totaal 1 keer bewerkt
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
Pien schreef:Ik wil dus al heel lang zo´n analyse laten doen!! Weet van mezelf wel dat ik teveel roodpigmenten in mijn gezicht/ huid heb zitten en dat ik daardoor beter geen rood/ oranje en roze kan dragen. Ben benieuwd of jij het daar mee eens bent!
Pien, er valt een kwartje. En nu leg ik pas de link met je echte naam en je foto!! Whaha. Wat stom zeg...
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Gloria schreef:Ben jij de Jolie wie ik denk dat je bent? Dan denk ik ook wintertype. Je wordt snel bruin en als je ziet wat wit en rood voor je doen... Overigens kunnen wintertypes heel veel hebben. Pasteltinten staan hen niet heel stom. Het gaat pas fout als ze beige, oranje of taupe aantrekken. Trek maar eens zo'n kleur t-shirt aan en ga voor de spiegel staan. Je lijkt meteen ziek.
Pffff vergeet je mij nu gewoon? Aso!
Caro- Ratel
Gloria schreef:Ben jij de Jolie wie ik denk dat je bent? Dan denk ik ook wintertype. Je wordt snel bruin en als je ziet wat wit en rood voor je doen... Overigens kunnen wintertypes heel veel hebben. Pasteltinten staan hen niet heel stom. Het gaat pas fout als ze beige, oranje of taupe aantrekken. Trek maar eens zo'n kleur t-shirt aan en ga voor de spiegel staan. Je lijkt meteen ziek.
Pffff vergeet je mij nu gewoon? Aso!
Caro- Ratel
Gloria, je hebt wellicht bijna vrij maar wat voor type denk je dat ik ben??
Gast- Gast
Hoe kan jij nou internetten in de trein, heb je ineens een smartphone waar ik niks van weet?
Gast- Gast
Jongens, ik moet nu nog ff een interviewtje doen en dan beantwoord ik al jullie vragen. Laat die foto's nog even staan!
Gast- Gast
Gloria schreef:
Thanks Gloria! OranjeRood/ Mostergroen staat me wel weer alleen Okergeel niet vind ik. Ik heb gewoon een rare combinatie sproeten, donker haar, groene ook en wel redelijk snel bruin denk ik. In de zomer staan wel veel kleuren beter dan in de winter.
Lavendel- Ratel
@ Daisy: is dit jouw natuurlijke haarkleur?
@ Vlinder: dit zijn niet echt goeie foto's. Kan ik niet zoveel mee.
@ Caro: sooooooorry!! Ik ging het chronologisch afwerken en toen was jij net te laat. Ik vind het bij jou best lastig. Wat ik wel weet, is dat je absoluut géén wintertype bent. Wit, zwart en andere koele kleuren kun je beter vermijden, die zijn veel te hard voor jou. Ik denk dat jij herfst- of lentetype bent.
Ik heb nog wat leuke filmpjes gevonden, waardoor je leert hoe je jouw type kunt ontdekken. Maar let wel, een kleuranalist is niet voor niets opgeleid. Als ik die filmpjes zie, zit ik er ook heel vaak naast :-(.
https://www.youtube.com/watch?v=K36mETQhAMM&feature=related Hier zit een herfsttype in.
https://www.youtube.com/watch?v=26nidV91mC8&feature=related Dit is een link met een wintertype.
https://www.youtube.com/watch?v=4qZgrYLeRW0&feature=related Dit is een filmpje met een zomertype.
Helaas heb ik voor het lentetype geen filmpje kunnen vinden :-(.
@ Vlinder: dit zijn niet echt goeie foto's. Kan ik niet zoveel mee.
@ Caro: sooooooorry!! Ik ging het chronologisch afwerken en toen was jij net te laat. Ik vind het bij jou best lastig. Wat ik wel weet, is dat je absoluut géén wintertype bent. Wit, zwart en andere koele kleuren kun je beter vermijden, die zijn veel te hard voor jou. Ik denk dat jij herfst- of lentetype bent.
Ik heb nog wat leuke filmpjes gevonden, waardoor je leert hoe je jouw type kunt ontdekken. Maar let wel, een kleuranalist is niet voor niets opgeleid. Als ik die filmpjes zie, zit ik er ook heel vaak naast :-(.
https://www.youtube.com/watch?v=K36mETQhAMM&feature=related Hier zit een herfsttype in.
https://www.youtube.com/watch?v=26nidV91mC8&feature=related Dit is een link met een wintertype.
https://www.youtube.com/watch?v=4qZgrYLeRW0&feature=related Dit is een filmpje met een zomertype.
Helaas heb ik voor het lentetype geen filmpje kunnen vinden :-(.
Gast- Gast
Werk-laptop, popje.Jen_ schreef:Hoe kan jij nou internetten in de trein, heb je ineens een smartphone waar ik niks van weet?
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Het -5 TOPIC!
» TLC-topic
» Fun topic..
» Van de hak- op- de- tak topic...
» Het -5 TOPIC!
» TLC-topic
» Fun topic..
» Van de hak- op- de- tak topic...