Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleurenanalyse topic!

+16
Pien
Caro
Niekske
Guus
Lavendel
Lejow
Zininzon
Error
Pussycat
Jacolien
Minx
Caramba
Spring
ekiaam87
Bliss
Antibes
20 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Kleurenanalyse topic! - Pagina 6 Empty Re: Kleurenanalyse topic!

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 21:41

Elodie schreef:Gloria, je hebt wellicht bijna vrij Wink maar wat voor type denk je dat ik ben??
Ik herinner met jouw foto nog wel en ik denk dat je lente- of zomertype bent. Maar de foto was niet duidelijk genoeg om dat te kunnen zien. Ook waren je pupillen heel groot, waardoor ik je oogkleuren niet goed zag.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:01

Gloria schreef:@ Daisy: is dit jouw natuurlijke haarkleur?

Nee ik ben van mezelf donkerblond (ongeveer de kleur van mijn wenkbrauwen)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:11

Gloria schreef:
Elodie schreef:Gloria, je hebt wellicht bijna vrij Wink maar wat voor type denk je dat ik ben??
Ik herinner met jouw foto nog wel en ik denk dat je lente- of zomertype bent. Maar de foto was niet duidelijk genoeg om dat te kunnen zien. Ook waren je pupillen heel groot, waardoor ik je oogkleuren niet goed zag.
OK Very Happy En zie je het hier beter op? Heb groenige ogen.

Fototje weg.

Laatst aangepast door Elodie op za 23 jul 2011 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:19

Ja, ik zie het wel beter zo. Maar ik vind het nog steeds moeilijk om een gok bij jou te doen. Want je hebt wel helder oogwit en een gebruinde huid. Dat wijst meer op een koel type (winter of zomer). Tegelijkertijd heb je een warme gloed over je, ook door de kleur van je ogen. Dus ik zou het niet durven zeggen. Sproet, wat denk jij (als je er weer bent)?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:21

Daisy schreef:Nee ik ben van mezelf donkerblond (ongeveer de kleur van mijn wenkbrauwen)
Ja, dat dacht ik al. Je ziet dat deze kleur blond te warm en gelig voor je is. Ik durf de bewering wel aan dat je zomertype bent. Dan kun je beter asblonde kleuren gebruiken om je haar te verven.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:27

Gloria schreef:Ja, ik zie het wel beter zo. Maar ik vind het nog steeds moeilijk om een gok bij jou te doen. Want je hebt wel helder oogwit en een gebruinde huid. Dat wijst meer op een koel type (winter of zomer). Tegelijkertijd heb je een warme gloed over je, ook door de kleur van je ogen. Dus ik zou het niet durven zeggen. Sproet, wat denk jij (als je er weer bent)?

Dit was op vakantie en dan word ik wel bruin maar dat is er nu al weer een beet af. Normaal ben ik vrij wit.
Ben heel benieuwd wat Sproet er van zegt smile Ik weet ook gewoon echt niet welke kleuren mij wel of juist niet staan. Denk wel dat oranje me niet goed staat?
Bedankt voor het kijken, Gloria Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:29

Ohh ik ga toch twijfelen of ik niet meer een wintertype ben :P ..

Ik heb wel een heel lelijke foto au natural, net wakker zonder make up en me haar vast zodat je niet ziet dat het geverft is haha.. maar die durf ik niet te posten Wink (die heb ik ooit gebruikt bij zo'n programma om 'kapsels' te testen haha)

Edit: Ooh ik zie dat je nu online bent misschien even snel dan hahaha - Mijn haar is dus geverft. Ben van mijzelf donkerblond. (M'n wenkbrauwen zijn daarintegen wel gewoon eigen kleur.. weird eigenlijk)

*weg*

Laatst aangepast door Punk'd op do 21 jul 2011 - 22:35; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:32

PM? Zorg wel dat het bij daglicht is en dat je geen rare glans op je foto hebt, dat vertekent de boel.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:33

Definately zomer- of wintertype. Je hebt superheldere ogen. Je haar is van nature blond? Assig blond? Geelblond?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:35

Gloria schreef:Definately zomer- of wintertype. Je hebt superheldere ogen. Je haar is van nature blond? Assig blond? Geelblond?

Van mijzelf heel erg assig/saai/niet warm - eigenlijk gewoon echt heel saai hahaha :P

Nja ik ga twijfelen het is eigenlijk een beetje Groen!!! het wordt ook snel groen als ik in gloor ga..

Zoiets maar dan eigenlijk nog 'vlakker' (niet zoveel kleurverschil) en dan gelige bij haar is bij mij eigenlijk nog groener.

Kleurenanalyse topic! - Pagina 6 B8ee875e8fe617f9_doutzen-kroes-20070711-282153

Laatst aangepast door Punk'd op do 21 jul 2011 - 22:37; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:36

*overbodige vraag*

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar wintertype zou heel goed kunnen. Je hebt veel contrasten, een koele huid, heldere ogen, vandaar. Maar probeer het zelf even voor de spiegel. Deze haarkleur doet het echter niet voor je. Het is een hele warme koperachtige rood en je merkt dat die heel je natuurlijke kleurenpalet uit balans haalt. Als je voor de spiegel gaat kleuren testen, verberg dan je haar door een witte handdoek of een wit douchekapje ofzo. Kijk ook ff die filmpjes als je het echt wilt ontdekken. Daar zie je namelijk heel goed waar ze op letten.

Laatst aangepast door Gloria op do 21 jul 2011 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:38

Gloria schreef:En de kleur van je wenkbrauwen dan? Is dat je natuurlijke haarkleur?

Ik heb een voorbeeldfoto in mijn post hiervoor.. Even ge-edit.

Mijn wenkbrauwen zijn echt een stuk donkerder dan mijn eigen haarkleur.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:42

Ja precies, en daarom denk ook dat je wintertype bent. Een wintertype staat voor sterke contrasten in het gezicht en dat heb jij wel. Het maakt dan niet uit dat je haarkleur blond is. Er zijn ook blonde wintertypes namelijk.

Nou, de praktijk sluit weer, ik ga weer nuttige dingen doen. Hoewel, dit is ook erg nuttig. Maar niet voor mij, hehe Laughing.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:44

haha thanks!! Super leuk dat je iedereen zo helpt.

Ik heb m'n haar trouwens alweer donkerblond geverft maar nu is het dus best gelig en dat past weer helemaal niet. Ben nu aan het wachten op de laatste stap.. Terug naar puur! een mooie koele kleur..

Ik heb net al het winterfilmpje en herfst gezien en herfst ben ik idd zeker niet!.. Ben nu met zomer bezig maar denk nu op de helft van het filmpje dat winter toch meer bij mij past. Ga straks zelf even kijken met verschillende kleuren Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:48

Aaaaah fantastisch!! Dát vind ik dus leuk hè, dat je er echt mee aan de slag gaat en het uitzoekt. Natuurlijk kun je het nooit zo goed als een echte kleurenanalist, maar als je jezelf goed bestudeert, kom je een heel eind. Die filmpjes zijn wel handig hè? En waardoor denk je dat je toch geen zomertype, maar wintertype bent?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:57

Ik denk door het pastel/zachte wat het zomertype heeft. Dat maakt mij echt behoorlijk flets en ik mis een bepaalde 'kracht'.

Ik heb net even gekeken maar twijfel eigenlijk nog steeds haha.. Ik had een zachtblauw wat eigenlijk iets te soft was in mijn ogen, en een echt hard roze wat misschien iets te was.. (al ben ik wel net uit bed zonder make up dus misschien rock ik het wel hahaha).

Wel zie ik als ik goed kijk nog steeds dat mijn haarkleur uit de toom valt. Mijn huid/ogen vind ik persoonlijk echt koud, terwijl mijn haar op het moment nog steeds veel te warm is.. Aankomende week ga ik het echt proberen koud te krijgen. (goed zilvershampoo erbij kopen). En dan ga ik er nog eens naar kijken. Merk dat ik heel erg afgeleid wordt door die haarkleur.

Ik had ook even verder gegoogled en zag dat het wintertype qua make up ook echt de kleuren heeft die goed bij mij passen. Ook qua sierraden (zilver en metaal).. Terwijl het zomertype veel met lichtroze werkt en dat flatteerd mij echt niet (in mijn ogen). Terwijl een hardrode lippenstift mijn gezicht echt ophaalt.

Hier had ik make up op (na die ene foto).. Als je m'n haarkleur weghaalt met je handen dan kun je gewoon nog steeds zien dat m'n huid koel is.. Terwijl die haren het echt heel erg rood doen kleuren. Zo apart!! haha vind het echt leuk om het uit te zoeken.

*weg*

Laatst aangepast door Punk'd op vr 22 jul 2011 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Caro do 21 jul 2011 - 23:32

Gloria schreef:@ Daisy: is dit jouw natuurlijke haarkleur?

@ Caro: sooooooorry!! Ik ging het chronologisch afwerken en toen was jij net te laat. Ik vind het bij jou best lastig. Wat ik wel weet, is dat je absoluut géén wintertype bent. Wit, zwart en andere koele kleuren kun je beter vermijden, die zijn veel te hard voor jou. Ik denk dat jij herfst- of lentetype bent.
https://www.youtube.com/watch?v=K36mETQhAMM&feature=related Hier zit een herfsttype in.

https://www.youtube.com/watch?v=26nidV91mC8&feature=related Dit is een link met een wintertype.

https://www.youtube.com/watch?v=4qZgrYLeRW0&feature=related Dit is een filmpje met een zomertype.

Helaas heb ik voor het lentetype geen filmpje kunnen vinden :-(.

Ik vind je best lief, dus bij deze ben je vergeven :-). Ik heb zelf even gekeken maar ik ben beetje moeilijk geval. Bij de herfstkleuren staat oa dat roze niet goed valt: is juist een kleur die mij wél ligt. Ik heb van nature twee kleuren door mijn haar: één heel helder blond (is ook een heel fijn haartje qua structuur) en één rossige kleur. Dit lijkt meer op koperdraad en is ook veel dikker en stugger van structuur.

Ik heb best wel een rode ondertoon in mijn gezicht. Maar heb ook sproetjes.. En mijn gezicht kleurt vrij snel (rood dan wel).

Qua kleuren staan er bij het lentetype kleuren tussen die ik écht niet kan hebben. Maar de beschrijving klopt dan wel weer.

Hmmmmm
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Niekske vr 22 jul 2011 - 0:10

Gloria schreef:

@ Nientske: zomertype, 98% zeker.

Hmm dan moet ik mijn garderobe eens onder de loep nemen smile ik ben niet zo van de pasteltinten en de neutrale tinten... maar ik ga wel eens shoppen met mijn nieuwe kleurenpalet, ben benieuwd. Dankjewel in elk geval!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 0:28

Hee Gloria,

Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad wie je denkt dat ik ben. Ik neig ook naar het wintertype, oranje staat me wel goed, maar beige en bruin staat me niet. Ik ben nu het filmpje aan het kijken, maar ben nog niet overtuigd. Mijn haarkleur is warm met gouden gloed en ook mijn huid heeft een warme toon, zo ook ogen. Hmm, best lastig nog, wel interessant.

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje vr 22 jul 2011 - 0:37

Ik vind het ook erg leuk en lief dat jullie dit willen doen. Ik ben zelf heel benieuwd welk type ik ben.

Kleurenanalyse topic! - Pagina 6 Img1197769087
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Toet vr 22 jul 2011 - 2:06

Oh dit is leuk! Ik ben ook benieuwd wat voor type ik ben, wacht even af tot Gloria of Sproet online is en tijd heeft.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 3:13

Ik zit op mijn werk, maar heb even geen zin meer :-).

Ik ben even de foto's afgegaan die hiervoor stonden en dit zijn mijn 'professionele' bevindingen Very Happy . Het is wel lastig omdat het op foto's gaat en daardoor niet echt goed kan zien welke kleuren van de doeken het beste werken voor de huid.

Lejow: Lentetype. Gloria, ik zag dat jij zomer had haha! Maar ik vind haar juist een warme kleurtoon hebben en geen koele smile .
Lavendel: Herfsttype
Pien: Wintertype
Daisy: Zomertype
Elodie: Zomertype
Zonnetje: Lentetype
Vlinder: Zomertype

Zo, en nu weer aan het werk smile .

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje vr 22 jul 2011 - 4:12

Bedankt voor je reactie, Sproet. Ik begrijp dat het lastig is, omdat het om foto's gaat, maar het geeft wel een goede indicatie. Ik zal eens gaan experimenteren met kleuren die ik in mijn kast heb hangen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Error vr 22 jul 2011 - 4:26

Oh ik herken me ook wel heel erg in het wintertype! Ben even gaan googlen en heb dat filmpje bekeken.. Maar moet zeggen dat ik ook wel kleuren draag van andere types. Doen jullie dat ook? Of let je heel erg op wat er bij jouw type past?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Lejow vr 22 jul 2011 - 5:10

Dank je Sproet en Gloria, wat leuk Very Happy

En Punk'd.. wat ben jij mooi!!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: