Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ontstoken oog? Oogarts of huisarts?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ontstoken oog? Oogarts of huisarts? Empty Ontstoken oog? Oogarts of huisarts?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 1:20

Sinds 2 dagen is het witte stuk tussen m'n traanbuisje en m'n iris rood en geirriteerd. Vooral als ik m'n lenzen in heb brand het. Het voelt erg droog aan en het lijkt of er een zandkorreltje ofzo in m'n oog zit. Ik heb nog nooit een ontstoken oog gehad zo dat dit kunnen zijn? Het zijn allemaal rode adertjes die gesprongen zijn. Het is vandaag zo erg dat ik m'n lenzen nog niet eens in kan doen en het brand continue. Ik heb goed gekeken of er misschien iets in zat maar dat is het niet. Wel voel ik met mijn vinger dat het een beetje dik is op een plaats. Zover ik in m'n oog kan voelen dan.. Stel dat het erger wordt, moet ik hiermee naar m'n oogarts of toch naar de huisarts?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oog? Oogarts of huisarts? Empty Re: Ontstoken oog? Oogarts of huisarts?

Bericht  Jordana wo 20 jul 2011 - 1:22

Eerst huisarts.. Die stuurt je vanzelf naar de oogarts..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oog? Oogarts of huisarts? Empty Re: Ontstoken oog? Oogarts of huisarts?

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 1:23

Heb je een bril? Die sowieso maar dragen dan.

M'n vriend heeft speciaal een bril genomen omdat zijn ogen ineens ontstoken waren, hij mocht toen echt geen lenzen meer in. Maar nu steeds als hij z`n lenzen in heeft worden z`n ogen weer knalrood, dus nu moet hij naar de oogarts.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oog? Oogarts of huisarts? Empty Re: Ontstoken oog? Oogarts of huisarts?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 1:26

Ja dat wel maar die is niet echt hip zeg maar en die is qua sterkte iets minder Wink
Maar zou ik nou al de huisarts kunnen bellen na 2 dagen of zou ik nog even wachten?


Laatst aangepast door Razz_ op wo 20 jul 2011 - 1:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oog? Oogarts of huisarts? Empty Re: Ontstoken oog? Oogarts of huisarts?

Bericht  Lotus wo 20 jul 2011 - 1:27

Je kunt hier gewoon mee naar de huisarts.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oog? Oogarts of huisarts? Empty Re: Ontstoken oog? Oogarts of huisarts?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 1:28

Wat vervelend zeg!
Ik zou eerst naar de huisarts gaan, die kan je doorverwijzen naar de oogarts als dat nodig is. Volgens mij kun je ook niet zo maar een afspraak maken, maar heb je eerst een verwijsbrief nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oog? Oogarts of huisarts? Empty Re: Ontstoken oog? Oogarts of huisarts?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 1:30

ik zou gewoon naar de huisarts gaan en die kan je eventueel nog doorsturen naar een oogarts. En inderdaad je bril ophouden dan hebben je ogen wat 'rust'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oog? Oogarts of huisarts? Empty Re: Ontstoken oog? Oogarts of huisarts?

Bericht  Jules wo 20 jul 2011 - 2:14

In de tussentijd kun je je oog goed schoonhouden met een watje met afgekoeld gekookt water.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oog? Oogarts of huisarts? Empty Re: Ontstoken oog? Oogarts of huisarts?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:19

Razz_ schreef:Ja dat wel maar die is niet echt hip zeg maar en die is qua sterkte iets minder Wink
Maar zou ik nou al de huisarts kunnen bellen na 2 dagen of zou ik nog even wachten?
Ik zou wel een bril dragen, als je lenzen blijft dragen kun je daar blijvende beschadigingen aan je ogen aan overhouden.
Ik zou gewoon nu al bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oog? Oogarts of huisarts? Empty Re: Ontstoken oog? Oogarts of huisarts?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum