Hoe is het met Pien?
+99
Mel
pitbullgup
Minx
Winegum
Happy
LotteK
Wennes
Julia
Bloem86
pindaatje
flower
JD
ProudMom
Zwoesj
Koetjeboe
kletskousje
juffie001
Poisongirl
Rumble
vlinder19
Amber-
Creabea_28
SoGood
PiP
Petteflet
Coccinelle
moepie
Tiana
Rush
duckie
Lady4
Limburg85
Monnie
VanillaRose
Muppetje
Qiara
TGR
Ezzer
Paper Crown
Laced
mauwmauw
Tiara
Kabouter
Atelier Madame
Ellusss
Tania
blauwwitrood
Fearie
Clapperdie
Sjonno
SparklingEyes
Steep
kwak
Mamasapje
Parisienne
Meeko
LMCurious
Phileine
Spring
nisavi
Printje
patjuhhh
Mamsie
Diese
_Jet
Niene
Chelle
Liadan
Sjaantje
Jelin
joyce0606
L!ND@
Inge
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Pussycat
Koffieleut
Smaragdje
blondje1313
studiebol
sheila123
LindaK
banjer49
Nana
Fiebje
Happydobby
Snoes
Novalee
CCC
meisjesmama
Lejow
Coco
Tazz
PapillonRose
Pien
Zininzon
Susan
Famke
Blue flower
103 plaatsers
Pagina 13 van 24
Pagina 13 van 24 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24
Re: Hoe is het met Pien?
+1Nana schreef:Ik hoop van harte dat ze aan het bevallen is!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Pien, zet hem op! Ik hoop van harte dat het nu echt is begonnen of bijna gaat beginnen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik hoop het ook voor haar en dat we snel een babynieuws topic te zien krijgenNana schreef:Ik hoop van harte dat ze aan het bevallen is!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
pff, ik leef met je mee. Ik hoop dat je snel gaat bevallen, nog beter, dat je al bezig bent met bevallen
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
ben erg benieuwd hoe het gaat, k hoop dat je je meisje gauw in je armen kunt houden
sterkte
sterkte
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb een update van Pien, ga hem even kopieren en plakken via mijn telefoon...Ze verzoekt ons wel niets op hyves te plaatsen over de komende update.
Gast- Gast
Dat klinkt veel belovend, tenminste ik hoop ook echt dat dat zo is!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Hier de update:
Vanmorgen kwam dus de verloskundige, kijken hoe ver de ontsluiting was. Hij was nu ongeveer 1,5. Cm.Vliezen breken was mogelijk maar het grootste probleem nu is dat mijn baarmoedermond nog te lang is en nog te hard en stug is. Vandaag dus geen inleiding. Dan zou er een keuze zijn tussen een ballon catheter en een veter. Zoals gister vertelde wilden wij die ballon, dus ik dat aangegeven. Krijg ik te horen dat ik niet mag kiezen en gewoon een veter krijg.... Ook de keizersnede van zondag lijkt ineens onmogelijk... Kortom, we worden als een stuiterbal alle kanten opgeslingerd en hebben het maar voor lief te nemen. Vanmiddag gaan we contact opnemen met een ander ziekenhuis, niet zo zeer om daar heen te gaan maar om informatie in te winnen....jullie zullen wel snappen dat wij op dit moment helemaal leeg zijn en totaal op. Graag geen info hiervan op Hyves plaatsen!!! Liefs Pien
Vanmorgen kwam dus de verloskundige, kijken hoe ver de ontsluiting was. Hij was nu ongeveer 1,5. Cm.Vliezen breken was mogelijk maar het grootste probleem nu is dat mijn baarmoedermond nog te lang is en nog te hard en stug is. Vandaag dus geen inleiding. Dan zou er een keuze zijn tussen een ballon catheter en een veter. Zoals gister vertelde wilden wij die ballon, dus ik dat aangegeven. Krijg ik te horen dat ik niet mag kiezen en gewoon een veter krijg.... Ook de keizersnede van zondag lijkt ineens onmogelijk... Kortom, we worden als een stuiterbal alle kanten opgeslingerd en hebben het maar voor lief te nemen. Vanmiddag gaan we contact opnemen met een ander ziekenhuis, niet zo zeer om daar heen te gaan maar om informatie in te winnen....jullie zullen wel snappen dat wij op dit moment helemaal leeg zijn en totaal op. Graag geen info hiervan op Hyves plaatsen!!! Liefs Pien
Gast- Gast
spannend! en ik zal mondje toe op hyves
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ach jeetje Pien... wat laten ze jullie toch in het ongewisse.. Er moet nu toch wel gewoon een einde aan komen???
Dikke knuffel.. en geef jullie groot gelijk om nu bij een ander ziekenhuis te gaan informeren, dit kan gewoon echt nie langer.
Dikke knuffel.. en geef jullie groot gelijk om nu bij een ander ziekenhuis te gaan informeren, dit kan gewoon echt nie langer.
Lejow- Lady Post-a-lot
Nou dus alles behalve veel belovend , wat ontzettend rot en vervelend zeg!!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Jeetje, was je gister nog zo blij dat er een concreet plan was opgezet, houden ze zich er niet aan! Ik vind dat ze je wel heel lang laten aanmodderen hoor, ik heb het echt heel erg met je te doen.
Heel veel succes ik hoop dat er toch snel wat gaat gebeuren voor je spontaan of met medisch ingrijpen.
Heel veel succes ik hoop dat er toch snel wat gaat gebeuren voor je spontaan of met medisch ingrijpen.
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Pff wat klote zeg! Het wordt je wel heel moeilijk gemaakt om rustig te blijven....
Gast- Gast
Wat laten ze je ook verschrikkelijk lang lopen zeg
Sterkte!
Sterkte!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik denk dat ik zo langzamerhand toch naar een ander ziekenhuis zou gaan. Wat een gedoe zeg!
Gast- Gast
Ze heeft overigens verder nog aangegeven even heel bewust afstand te nemen van het forum. Ik heb haar gesmst dat we heel erg met haar meeleven.
Gast- Gast
Ooh Pien wat rot zeg allemaal! En jouw eigen verloskundige kan ook niks voor je betekenen? Heel veel succes vandaag met het contact leggen naar een ander ziekenhuis!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Sjonge jongen, zit dit echt met verbijstering te lezen allemaal. Eerst krijg je te horen dat het eindelijk als het niet lukt zondag gaat gebeuren en nu schuiven ze het weer aan de kant. Wat belachelijk allemaal! Heb echt veel bewondering voor je Pien. Echt heel veel nsucces gewenst voor jou en je man met de allerlaatste loodjes! Ik hoop echt dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Pffff, wat een situatie zeg! Toch weer een hoop onzekerheid.. Hopelijk levert het contact met het andere ziekenhuis wat op, of schiet het alsnog vanzelf er op. Ik kan me voorstellen dat dit niet meevalt zo, heeeeel veel sterkte
Meisje van Pien: hou je papa en mama niet langer in onzekerheid en kom er eens heel gauw uit
Meisje van Pien: hou je papa en mama niet langer in onzekerheid en kom er eens heel gauw uit
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
_Leaf_ schreef:Ze heeft overigens verder nog aangegeven even heel bewust afstand te nemen van het forum. Ik heb haar gesmst dat we heel erg met haar meeleven.
Kan ik me goed voorstellen, ze heeft al even genoeg aan haar eigen gedachten.. Onze goedbedoelde adviezen kunnen dan net even de druppel zijn..
Lejow- Lady Post-a-lot
Pff wat een onduidelijkheid zeg!
heel veel sterkte meid!
heel veel sterkte meid!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wat ontzettend balen zeg!
Ik snap ook niet dat ze al over een keizersneden praten terwijl ze je nog niet eens proberen in te leiden? Of mis ik nu iets?
Ik snap ook niet dat ze al over een keizersneden praten terwijl ze je nog niet eens proberen in te leiden? Of mis ik nu iets?
Gast- Gast
Waarschijnlijk wachten ze zo lang mogelijk af of ze genoeg ontsluiting krijgt voor een inleiding. Gebeurt dat niet, dan zal het als laatste optie wel een keizersnede worden. Wat ik ook niet echt begrijp, want als het bij mij niet vanzelf begonnen zou zijn hadden ze me met krap 1cm ontsluiting ingeleid.. En Pien heeft al meer dan dat.Punk'd schreef:Wat ontzettend balen zeg!
Per ziekenhuis kan het beleid dan wel verschillen, maar zeker als een eventuele keizersnede zo dicht bij komt snap ik echt niet dat ze inleiden niet willen proberen..Maargoed, ik ben alles behalve een arts natuurlijk
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 13 van 24 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24
Soortgelijke onderwerpen
» Pien is bevallen!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
Pagina 13 van 24
Permissies van dit forum: