Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer positiekleding?

+16
Flip Fluitketel
*Lookie*
Lejow
-Ieniemienie-
SarahKey
Annie24
LindaK
miss22
Susan
Liadan
holaagirl
Aimee
teletascha
joyce0606
Fearie
truestar
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  *Lookie* di 19 jul 2011 - 7:53

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik droeg met 14 weken positiekleding. Ik paste toen mijn gewone broeken nog wel maar kreeg positiekleding te leen en dat zat meteen veel lekkerder!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:20

Het is heel normaal dat je met de tweede zwangerschap eerder een buik krijgt dan met de eerste.

Hebben jullie allemaal zo'n strakke hoge broeken dat jullie (bij de eerste zwangerschap) al zo snel de broeken niet meer passen? Ik heb ze nog zo lang aangehad... Mijn broek zat net onder mijn buik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:26

Ah, ja jij bent het!
Je hebt toch ook nog op een ander forum gezeten?

Wat een knapperd!!!

Nee, het was bij mij helemaal niks.
Ik vond het ook eng hoor, zeker omdat ik het bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet gehad heb.
Ja... Een paar druppels, niks noemenswaardig.

Hopelijk ben jij er ook snel vanaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Flip Fluitketel di 19 jul 2011 - 8:28

Gefeliciteerd! Knappe dochter!

Ik droeg vanaf een week of 12 positiekleding. Met name broeken en spijkerrokken droeg ik als positiekleding. Ik heb ook veel normale (lange) shirts, jurkjes en tunieken gedragen. Het was wel de 1ste zwangerschap.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  sheila123 di 19 jul 2011 - 8:56

Bij de eerste met 10 weken ongeveer en bij de tweede met 7 weken al,kon toen al geen broek meer dicht krijgen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Lejow di 19 jul 2011 - 9:03

Lampje gaat aan :bom: Idea
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Bruintje Beer di 19 jul 2011 - 9:06

Bij de 1e rond 16 weken en bij de 2e met 10 weken.
Tshirts had ik niet gekocht heb altijd vrij lange shirtjes dus die paste ook tijdens de zwangerschap.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Tania di 19 jul 2011 - 9:09

Ik ga denk ik na de vakantie (over drie weken) weer m'n positiekleding aan doen. Op vakantie red ik het wel met m'n elastische rokjes enz. Maar m'n broeken beginnen nu al wel strakker te zitten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  pitbullgup di 19 jul 2011 - 22:28

Ik ben zwanger van ons eerste kindje en had met 13 weken de eerste positiebroeken aan... Ik heb nu nog wel steeds wat broeken aan van voordat ik vorig jaar veel afgevallen ben die nog net passen Laughing (-10kg door stoppen pil en lijnen voor bruiloft)
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  SarahKey di 19 jul 2011 - 22:45

Ik vind haar ook groot geworden! Wat een beauty I love you

Leuk dat we dicht bij elkaar zitten. Ik mag de 26ste weer, dan ben ik ook 11 weken en 6 dagen Laughing
Ik loop ook bij de gyn maar krijg gewoon een 12 weken echo. Word alleen niet door de gyn zelf gedaan maar door iemand die speciaal daar de echo's doet. Ben benieuwd naar de combinatietest. Nog een weekje en een dag wachten! Eind van het eerste trimester is al in zicht I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum