Vakantie en sociale media
+8
Arwyn
Tiana
Jente10
Jules
Marin
Rush
Caramba
girli
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vakantie en sociale media
Lady Starstruck schreef:Jules schreef:Nee, dat zet ik er niet op. Ik vind het geen prettig idee dat het zo makkelijk te vinden is wanneer ik thuis ben en wanneer niet.
+1. Er zijn ook mensen die hun hele dag op FB/ hyves zetten wat ze allemaal gaan doen en van hoelaat tot hoe laat ze werken. Lijkt mij ook niet erg slim eigenlijk als je op zelf woont.
Ook tijdens vakantie zitten mensen continu te hyven ed, dan denk ik ''hallo, geniet je bent op vakantie, kan je niet zonder de pc ed?''
Gast- Gast
Trouwens, 't schijnt dat 'de echte inbrekers', huizen nauwkeurig onderzoeken voor ze inbreken, of je nou op vakantie bent, aan't werk of gewoon in je nest ligt...
Gast- Gast
Ik vind het 's avonds tijdens die paar dooie uurtjes altijd fijn om even foto's op de laptop te zetten, en ondertussen even te internetten en dus idd ook hyven/facebooken.Caribbeanlover schreef:Lady Starstruck schreef:Jules schreef:Nee, dat zet ik er niet op. Ik vind het geen prettig idee dat het zo makkelijk te vinden is wanneer ik thuis ben en wanneer niet.
+1. Er zijn ook mensen die hun hele dag op FB/ hyves zetten wat ze allemaal gaan doen en van hoelaat tot hoe laat ze werken. Lijkt mij ook niet erg slim eigenlijk als je op zelf woont.
Ook tijdens vakantie zitten mensen continu te hyven ed, dan denk ik ''hallo, geniet je bent op vakantie, kan je niet zonder de pc ed?''
Gast- Gast
Och, als ik op vakantie ga neem ik alles van waarde mee. (Ik heb vrijwel niks van waarde)
Gast- Gast
Nee ik zet het er niet op.
Heb er dit jaar wel opgezet dat ik vakantie had maar verder niks.
Heb er dit jaar wel opgezet dat ik vakantie had maar verder niks.
Gast- Gast
ik zet het er meestal op als ik terug ben. Mensen om mijn heen voor wie het handig is dat ze het weten, krijgen het toch wel te horen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Sociale media en collega's
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» sociale zekerheidsrecht
» Overvloed aan sociale 'verplichtingen'...
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» sociale zekerheidsrecht
» Overvloed aan sociale 'verplichtingen'...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: