Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

It's the most wonderful time of the year?

+22
Bliss
Blond
Rouxxxe
Rovine
Pussycat
Arwyn
Flinder
BJA
Toet
Lotus
Zwerver
Caresses
Benthe
Jeanette
Lies
VeryCherry
Roze Roos
Sterre
SleepingBeauty
Tania
Ilona
Verona
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:43

Pussycat schreef:Nou december vind ik wel de meest gezellige tijd van de herfst/winter door al die feestdagen.
Het is ook de enigste maand die voor mijn gevoel voorbij flitst.
Maar laat het maar weer lekker zomer worden hoor, daar geniet ik toch altijd nog het meeste van Very Happy

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Rovine vr 17 dec 2010 - 4:49

Het enige waar ik echt van baal is het glibberen naar mijn werk toe. Dingen die uit de lucht komen vallen (sneeuw, regen, hagel) ben ik ook niet zo dol op, want dan kan ik niet fietsen, anders zit ik de hele dag te kleumen achter mijn bureau.
Maar da's dan ook het grootste nadeel, december vind ik verder wel heel gezellig. Sinterklaas vind ik het leukst, ik houd van kadootjes en vind het ook leuk ze te geven. Maar het leukste is dat sfeertje van vroeger, weer even kind voelen.
Kerst is ook leuk, maar het is ook gezellig knus om gewoon binnen te zitten. Nu zit ik ook te genieten met een dekentje op de bank, terwijl ik buiten vooral veel sneeuw zie. Het fijnste is dat ik er vandaag niet meer doorheen hoef.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 5:41

Ik ben meer een wintermens dan een zomermens. Ik kan de kou veel beter verdragen dan de warmte. In de winter heb ik het ook nooit koud.
Als kind was ik al een wintermens. Altijd buiten zijn, schaatsen wanneer dat kon en dan kon je mij niet van het ijs af krijgen. Ook kon je mij niet binnen houden. Als er sneeuw ligt wil ik graag buiten zijn. Bos in, wandelingen maken. Ik maak me niet druk om de gladheid en de sneeuwbuien die komen. Wel vind ik het iets minder als ik de deur uit moet voor werk, maar maak me er niet eens echt druk om.

Zomers zit ik eigenlijk altijd binnen. Ik kan niet tegen warmte en ik heb ook nog eens zonne-allergie. Vakantie in de BeNeLux zijn voor mij niet te verdragen. Ik ben dan liever in andere landen, omdat mijn zonne-allergie dan beter te verdragen is, behalve afgelopen zomervakantie (Frankrijk). Hadden 3 weken vakantie, waarvan ik 2 weken met dikke bulten van de zon heb rondgelopen.

Ik kan met douchen ook niet tegen warm water. Ik sta het liefst onder een koude/warme douche. Niet lauw, dat is mij al te heet.


Laatst aangepast door plumke op vr 17 dec 2010 - 5:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Rouxxxe vr 17 dec 2010 - 5:42

Nee, de zomer vind ik zelf verreweg de leukste tijd van het jaar. Maar van de herst/winter vind ik het dan wel weer de leukste tijd Wink lekker gezellig, overal een sfeertje, als dat dan altijd weer voorbij is zijn het altijd lange maanden naar de lente.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Blond vr 17 dec 2010 - 5:44

Ik vind december wel een leuke maand, met Sinterklaas en Kerst. Overal versieringen, feestjes, lekker eten, champagne. Maar de rest van de wintermaanden kunnen me gestolen worden en sneeuw al helemaal (ook in december!).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:11

Ik voel me kiplekker in de zomer, maar de maand december is toch ook wel heel erg leuk! Van mij mag het of heel hard sneeuwen (+ lekker koud zijn) of de zon mag lekker schijnen. Alles daar tussenin vind ik niet zo.

Ik kijk vaak uit naar de maand december. Sinterklaas, verjaardag, kerst, oud & nieuw. Hartstikke gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Bliss vr 17 dec 2010 - 7:32

Eerder had ik niet zoveel met kerst enzo, maar ik moet bekennen dat ik het de laatste jaren toch eigenlijk wel heel gezellig vind. Sinterklaas vind ik ook altijd leuk, dus ja, december vind ik wel een leuke maand. Die sneeuw echter kan me gestolen worden, vind die gladheid echt vreselijk (heb daar twee jaar geleden mn been door gebroken). De maanden na december vind ik ook deprimerend, dus na december zou ik liever meteen beginnen met april ofzo smile Ik hou gewoon erg van zon, word daar altijd blij van en vind het heerlijk om 's avonds nog lekker op een terras te zitten op een zwoele zomeravond! Overdag vind ik het dan meestal niet uit te houden, van mij hoeft het eigenlijk niet warmer te worden dan een graad of 25. Maar goed, dat duurt nog even...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Monte vr 17 dec 2010 - 8:02

Ik vind kerst en oudjaar een super tijd met veel gezelligheid, maar toch ook met veel stres. Je ''moet'' vaak familie bezoeken en ik ben altijd zo druk bezig. Hoewel ik de kerst zeker niet zou willen overslaan( en oudjaar, mijn favourite dag helemaal niet) houd ik toch meer van de zomer. Dat is voor mij de mooiste tijd in het jaar, dan kan ik echt tot rust komen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Lejow vr 17 dec 2010 - 8:04

Nee, ik ben van de zomer.
Ik vond kerst leuk, maar sinds 2 jaar geleden mijn schoonmoeder vlak voor kerst is overleden (en ze ook nog de 24e jarig was) in de glans er wel een beetje vanaf......

Daarbij hou ik niet van sneeuw, kou, ijzel, schaatsen, skiën, warme chocomelk, ijs, brrrrr gewoon helemaal niets van de winter..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:02

Ik vind het altijd supergezellig rond deze periode. Mijn huis is versierd met kerstdingetjes, kaarsjes en lichtjes en het maakt alles zo knus en gezellig! Opzich zou ik dat ook de rest van het jaar kunnen neerzetten, maar dat is weer raar denk ik.

Qua weer heb ik ook liever zon, zon en nog meer zon. Maar sneeuw vind ik nu ook wel leuk, we gaan lekker sleeën met onze dochter Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Angela_1986 vr 17 dec 2010 - 9:12

Ik vind ieder seizoen wel iets hebben!

Ik vind sneeuw e.d. leuk zolang ik er niet te vaak doorheen moet haha. Maar in de winter heb ik wel veel meer last van m'n gewrichten dus wat dat betreft heb ik liever de lente en zomer.

De decembermaand vind ik wel iets hebben, het ziet er overal zo sfeervol en gezellig uit! Ik vind het ook gezellig om bij m'n familie te zijn dus het voelt voor mij niet als 'n verplichting.
Het is echter ook heel dubbel sinds mijn moeder is overleden, er hangt toch altijd 'n beetje 'n schaduw over de feestdagen omdat we iemand die we lief hebben moeten missen. Ik heb dat ook met de kerstboom opzetten, ik zie daar heel erg tegenop omdat ik dat vroeger altijd gezellig met mijn moeder deed en nu bij mezelf denk 'waar slaat 't in hemelsnaam op om 'n kerstboom te zetten, dat is toch helemaal niet belangrijk?'. Maar op 'n gegeven moment bedenk ik me dat ik moet genieten van de mensen die ik nog om me heen heb en ik 't ook best gezellig mag maken voor mezelf.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Shy vr 17 dec 2010 - 21:58

Tot 5 jaar terug vondt ik het geweldig, gezellig enz. Nu heb ik er een enorme hekel aan en zou het liefst een winterslaap houden tot 3 januari.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? - Pagina 2 Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum