Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

It's the most wonderful time of the year?

+22
Bliss
Blond
Rouxxxe
Rovine
Pussycat
Arwyn
Flinder
BJA
Toet
Lotus
Zwerver
Caresses
Benthe
Jeanette
Lies
VeryCherry
Roze Roos
Sterre
SleepingBeauty
Tania
Ilona
Verona
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Verona do 16 dec 2010 - 21:58

Wat vind jij daarvan? Vind jij kerst enzo de leukste tijd van het jaar?
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:00

Nee de zomer.. Maar kerst is wel heel gezellig.. De hele decembermaand eigenlijk, want wij vieren ook Sinterklaas.. Maar ik kijk wel echt uit naar kerst en oud&nieuw, gezellig met vrienden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:01

Ik vind het wel een hele warme, gezellige tijd. Afgelopen jaren kwam ik met de kerstvakantie naar Nederland terug en dan woonde ik dus tijdelijk thuis bij m'n moeder. Daar heb ik hele goede herinneringen aan, dat was zo knus en gezellig. Dus in die zin wel ja.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:02

Nee, ik ben veel meer een zomermens. Ik kijk daar elke keer weer naar uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:04

Nee, absoluut niet. Ik heb er echt helemaal niks mee. Vooral aan de sneeuw heb ik een gruwelijke hekel. Maar ook deze maanden vind ik niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Ilona do 16 dec 2010 - 22:05

Ik ben ook veel meer een zomer mens maar vind deze tijd ook wel erg gezellig met al die lichtjes, lekker eten en leuke momenten met familie/vrienden.
Ilona
Ilona
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 25
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:07

Ik vind het wel een gezellige tijd, maar er zit ook iets gemaakts aan. Net alsof het gezellig 'moet' zijn met kerst. Het Amerikaanse 😄 "kerstgezelligheidsgevoel" 😄 in kerstliedjes, als in 'The most wonderful time of the year' vind ik zwaar overtrokken. Gezelligheid maak je zelf. Of het nou een feestdag is of niet. Of het nou zomer of winter is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Tania do 16 dec 2010 - 22:12

Ik vind kerst altijd wel gezellig en speciaal. Maar daarna mag het van mij ook altijd wel weer snel lente worden. Vooral nu met die sneeuw. Dat vind ik helemaal niks.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  SleepingBeauty do 16 dec 2010 - 22:13

Als het geen verplichting is vind ik het wel leuk! haha
zoals verplichte familie bezoekjes enzo dat hoeft van mij niet!
"gezellige" nieuwjaarsborrels daar heb ik een hekel aan!
Laat mij maar lekker met mn eigen vrienden/familie kerst/oud& nieuw vieren!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Sterre do 16 dec 2010 - 22:27

Ik houd meer van de lente/zomer dan van de winter, maar van de wintermaanden wint december het by far! Nu geniet ik nog van sneeuw, het donker, lichtjes, thee op de bank. Maar ik weet dat dat vanaf half januari echt ophoudt, dan begint voor mij het wachten op de lente.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Roze Roos do 16 dec 2010 - 22:46

Ik vind december wel de leukste maand van de "winter", dan is alles nog gezellig, daarna wil ik wel weer lente! En ik ben dol op sneeuw, kan niet wit genoeg zijn wat mij betreft! En het kan mij zelfs niks schelen dat ik er dan 2 x zo lang over doe om thuis te komen angel
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  VeryCherry do 16 dec 2010 - 22:47

Nee, ik heb niks met dat "verplichte" gezellige gedoe. Maar bij mij is het glas standaard half vol, met de zomer e.d heb ik ook niet zoveel...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Lies do 16 dec 2010 - 22:53

Jeetje, wat een sneeuw!! Vind het er erg mooi uit zien, maar ik hoef er dan ook niet perse door vandaag...Succes voor de mensen die dat wel moeten!!
Ik heb ook liever de zomer, maar van de gezelligheid met sinterklaas, kerst en Oud&Nieuw kan ik ook erg genieten!
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:54

Ik hou meer van de lente en de herfst dan van de zomer en de winter. Maar ik vind het nu wel hartstikke gezellig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Jeanette do 16 dec 2010 - 22:58

Nee, ik ben niet zo van de winter. Ik kijk nu al uit naar de lente en de zomer. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Benthe do 16 dec 2010 - 23:07

Nee, ik heb helemaal niks met de winter en ook niet met kerst. Mijn kerstboom staat me nu al in de weg, dus zodra de kerst voorbij is, gaat die er gelijk uit. Ik hou veel meer van de zomer.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Caresses do 16 dec 2010 - 23:29

Jaah, ik vind het wel het gezelligste tijd van het jaar. Dat is de enigste keer in het jaar dat we met echt iedereen bij elkaar zijn en dat vind ik heel gezellig.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Zwerver do 16 dec 2010 - 23:30

Storm schreef:Nee, ik ben veel meer een zomermens. Ik kijk daar elke keer weer naar uit.
+1
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Lotus vr 17 dec 2010 - 0:13

Ik vind er niets aan. Ik houd niet van de winter. Word er altijd zo somber van. En ik heb niets met de feestdagen. Dus nee, niet de leukste tijd van het jaar, wat mij betreft.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Toet vr 17 dec 2010 - 0:18

Nee, ik hou helemaal niet van kerst. Oud & nieuw vind ik opzich wel leuk.
Doe mij maar de zomer!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  BJA vr 17 dec 2010 - 0:20

Ik vind van niet.
Het is allemaal zo verplicht vind ik soms. Ik houd meer van een mooie vakantie of leuke dingen doen.
Kerst is voor mij altijd een beetje saai....
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Flinder vr 17 dec 2010 - 1:52

Ik vind december de leukste maand van het jaar. Ik houd ontzettend van de gezelligheid van sinterklaas en kerst vieren met familie en vrienden. Ik ben ook nog jarig in december dus ook dat vier ik dan nog altijd.
Het leukste seizoen vind ik de lente/zomer. Na januari heb ik het wel weer gehad met de winter en dan mag de lente weer komen.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 3:54

Ja dat vond ik wel altijd maar tegenwoordig hangt er een beetje een schaduw over mijn gevoel. Alsof ik niet helemaal blij mag zijn om het gebeurde. Maar wij proberen het altijd wel gezellig te maken met familie, fijn samen te zijn enzo. De mensen die we moeten missen zouden het ook niet anders gewild hebben. Moeilijk blijft het wel.

Ik ben overigens altijd al een winterkind geweest, als enige in het gezin. Als kind wilde ik zo graag eens op wintersport maar we gingen altijd op zomervakantie en andere dingen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Arwyn vr 17 dec 2010 - 4:02

Mwah, voor mij persoonlijk voegt het eigenlijk niet zoveel toe.. Soms is het meer verplicht gezellig doen, er hangt zo'n gewicht aan..
Het afspreken met familie en vrienden vind ik wel leuk hoor, daar niet van, maar ik vind het met kerst en O&N niet speciaal leuker of zo, gewoon net als anders maar dan met meer eten, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Pussycat vr 17 dec 2010 - 4:41

Nou december vind ik wel de meest gezellige tijd van de herfst/winter door al die feestdagen.
Het is ook de enigste maand die voor mijn gevoel voorbij flitst.
Maar laat het maar weer lekker zomer worden hoor, daar geniet ik toch altijd nog het meeste van Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

It's the most wonderful time of the year? Empty Re: It's the most wonderful time of the year?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum