Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tea Time....

+8
VeryCherry
Tullow
Blond
Flinder
M_as
Shopelle
SoGood
SleepingBeauty
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Tea Time....

Bericht  SleepingBeauty do 30 dec 2010 - 2:24

Wat drinken julllei tussen de middag?

Ik heb net een lekker kopje thee gemaakt...Lipton Forest Fruit, zo''n triangle zakje heerlijk!!
Net de boodschappen binnen gehaald, men wat was het druk in de winkel!
Staatloten gekocht voor mijn man 1 en voor mij Very Happy
En nu ga ik lekker verder met mijn fotoboek!
Kan in huis niet te veel doen, omdat de deuren zijn geschilderd vanmorgen en de vorige keer er ook al stof in kwam Cry

Wat hebben jullie gedaan/gaa njullie nog doen?


Laatst aangepast door SleepingBeauty op do 30 dec 2010 - 2:25; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foutje...)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  SoGood do 30 dec 2010 - 2:30

Ik ga zo de oud en nieuw boodschappen doen, ik heb er zoveel zin in, een volle supermarkt, sjouwen met tassen, dringende mensen en niks kunnen vinden want die van ons is vernieuwd. Rolling Eyes
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 2:31

Ik heb de was gedaan en opgehangen; was opgevouwen en opgeruimd. De vaatwasser gedaan en die ga ik zo weer uitruimen. De keuken, badkamer, extra kamer, slaapkamer en woonkamer zijn schoon, opgeruimd en gedweild. De kattenbak is gedaan en noem al die rotklusjes maar op! En nu moet ik alleen nog zelf douchen en aankleden & dan is het allemaal voor elkaar weer Very Happy

Ik ga zo even wat mailtjes nog versturen, de tijdschriften uitzoeken en de post sorteren! Vanavond komt mijn beste vriendin. Erg leuk, alweer even niet gezien, dus ze krijgt nog haar verjaardagscadeautjes, we gaan lekker frietjes halen & met zijn 3-en (vriend erbij) film kijken! En ze blijft ook nog gezellig slapen I love you

Ennn ik drink altijd de hele dag door thee! Mijn favoriet is momenteel Oriental Bazar van Lipton.


Laatst aangepast door Minella op do 30 dec 2010 - 2:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Shopelle do 30 dec 2010 - 2:31

Ik zit aan een heerlijke kop verse zoethout thee..Echte stukjes zoethout in een zakje van de theewinkel...hmmmmm lekker!

Leuk om een fotoboek te maken! Doe je dat digitaal of met de hand?
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 2:37

Ik zet zo een bakje 'alles behalve gewone' thee van Pickwick..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 2:39

Ik hoop dat ze me zo een kopje koffie komen brengen ;-)
Ik ben aan het werk en vanuit m'n werk ga ik boodschappen doen. Vanavond een rustig avondje, op tijd naar bed, want ik moet er morgen weer vroeg uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  M_as do 30 dec 2010 - 2:39

Ik doe de hele dag al niets.

Goed idee, kopje thee! Denk dat het groene thee of sterremix wordt!
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  SleepingBeauty do 30 dec 2010 - 2:40

Shopelle schreef:Ik zit aan een heerlijke kop verse zoethout thee..Echte stukjes zoethout in een zakje van de theewinkel...hmmmmm lekker!

Leuk om een fotoboek te maken! Doe je dat digitaal of met de hand?

Digitaal. Ben bezig met het jaar 2009 Embarassed Jaja loop een jaartje achter. Wil alles gewoon in 1 boek doen, omdat we best veel kleine, maar hele leuke dingen hebben gedaan (studiereis, weekendje met vrienden van mn man, vrijgezellenfeesten, onze huwelijksreis, bruiloften van vrienden) en onze vakantie nog dus het is een best groot boek aan het worden!
Vind het luek om toch alles in ene boek te maken, omdat je anders niks met de foto's doet!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Flinder do 30 dec 2010 - 2:41

Yeah, ik wilde ook net thee gaan zetten, dit topic komt goed uit Very Happy

Ik ben bezig met sollicitatiebrieven schrijven. Ik zoek alleen de motivatie om ze vandaag af te maken. Mijn vriend komt straks eerder thuis van werk en dan lukt het vast niet meer!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 2:41

Ga zo een kopje thee zetten. Turkish Apple van Pickwick I love you

Ook nog boodschappen doen. Verder moet ik van mezelf nog een kritisch verslag schrijven van één artikel. Ben al halvewege!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  SleepingBeauty do 30 dec 2010 - 2:42

flinder85 schreef:Yeah, ik wilde ook net thee gaan zetten, dit topic komt goed uit Very Happy

Ik ben bezig met sollicitatiebrieven schrijven. Ik zoek alleen de motivatie om ze vandaag af te maken. Mijn vriend komt straks eerder thuis van werk en dan lukt het vast niet meer!

Oeh sollicitatiebrieven, altijd een crime vind ik! Waar ga je voor solliciteren!
heb er toevallig van de week ook nog 1 gemaakt...Hoop dat het wat wordt en dat ik het kan combineren met mijn oproepwerk. heb er al eerder gewerkt en het is daar zooo leuk!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Tullow do 30 dec 2010 - 2:43

Ik ga ook een lekker kopje thee maken.. Winterglow van Pickwick.
Ben op m'n werk, maar het is niet echt druk.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 2:44

Ik heb me net opgemaakt en ga zo richting stad voor boodschappen. Ik wil ook graag nog een staatslot kopen, voor mij en mijn vriend. Even kijken of mijn bankrekening het toelaat Rolling Eyes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Flinder do 30 dec 2010 - 2:45

SleepingBeauty schreef:
flinder85 schreef:Yeah, ik wilde ook net thee gaan zetten, dit topic komt goed uit Very Happy

Ik ben bezig met sollicitatiebrieven schrijven. Ik zoek alleen de motivatie om ze vandaag af te maken. Mijn vriend komt straks eerder thuis van werk en dan lukt het vast niet meer!

Oeh sollicitatiebrieven, altijd een crime vind ik! Waar ga je voor solliciteren!
heb er toevallig van de week ook nog 1 gemaakt...Hoop dat het wat wordt en dat ik het kan combineren met mijn oproepwerk. heb er al eerder gewerkt en het is daar zooo leuk!

Ik zoek in de richting van welzijn/hulpverlening iets. Ik blijf het lastig vinden om me door middel van zo'n brief te moeten verkopen! Spannend van je sollicitatie, ik hoop met je mee! Wat zoek jij?
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 2:46

Ik drink een glas sojamelk en heb net een oliebol gegeten.

Ik kijk een documentaire over de Amerikaanse geschiedenis, vind ik heel interessant en heeft hele mooie beelden. Oh en ik zit lekker in m'n pyjama Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  VeryCherry do 30 dec 2010 - 2:46

Ik ben ook net thee aan het zetten, weet nog niet welke smaak ik neem smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 2:47

Ik eet niks Sad Ik ben naar mijn schoonouders geweest en heb boodscahppen gedaan, en nu voel ik me ziek Sad Boehoe! Dat is echt niet relaxt, ik zou morgen naar mijn ouders gaan en mijn vriend gaat naar vrienden. Hij mag van mij echt niet thuisblijven (want dat bleef hij vorig jaar ook al, toen was ik ook ziek) maar ik wil ook niet alleen zijn morgen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Flinder do 30 dec 2010 - 2:48

SleepingBeauty schreef:
Shopelle schreef:Ik zit aan een heerlijke kop verse zoethout thee..Echte stukjes zoethout in een zakje van de theewinkel...hmmmmm lekker!

Leuk om een fotoboek te maken! Doe je dat digitaal of met de hand?

Digitaal. Ben bezig met het jaar 2009 Embarassed Jaja loop een jaartje achter. Wil alles gewoon in 1 boek doen, omdat we best veel kleine, maar hele leuke dingen hebben gedaan (studiereis, weekendje met vrienden van mn man, vrijgezellenfeesten, onze huwelijksreis, bruiloften van vrienden) en onze vakantie nog dus het is een best groot boek aan het worden!
Vind het luek om toch alles in ene boek te maken, omdat je anders niks met de foto's doet!

Ik heb laatst alle bijzondere foto's van 2009/2010 gebundeld in een digitaal fotoboek. Ik liet de foto's ook altijd maar op de computer staan maar dan doe je er inderdaad niks mee. Nu kijk ik regelmatig even in dat fotoboek smile
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Shopelle do 30 dec 2010 - 2:48

Darcy schreef:Ik eet niks Sad Ik ben naar mijn schoonouders geweest en heb boodscahppen gedaan, en nu voel ik me ziek Sad Boehoe! Dat is echt niet relaxt, ik zou morgen naar mijn ouders gaan en mijn vriend gaat naar vrienden. Hij mag van mij echt niet thuisblijven (want dat bleef hij vorig jaar ook al, toen was ik ook ziek) maar ik wil ook niet alleen zijn morgen Sad

Ohh niet echt ziek gaan worden hé Darcy!
Wat fijn dat jullie je als stel kunnen opdelen. Hij zijn vrienden en jij je eigen familie. Hopen dat het doorgaat! Vind je het niet lastig om niet bij hem te zijn met oud/nieuw?
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Shopelle do 30 dec 2010 - 2:50

@Sleepingbeauty:

Dan wordt het vast een heel dik digitaal boek.. met al die leuke dingen erin!
Ik heb vorig jaar 2009 ook een heel mooi fotoboek gemaakt met onze vakanties.. kon alleen maar een beperkt aantal foto's.. Voor dit jaar moet ik het nog doen.. maar ik heb nog even de 'puf' niet gehad om dat te doen.. volgende vakantie dan maar? Wink
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  SleepingBeauty do 30 dec 2010 - 2:50

flinder85 schreef:
SleepingBeauty schreef:
flinder85 schreef:Yeah, ik wilde ook net thee gaan zetten, dit topic komt goed uit Very Happy

Ik ben bezig met sollicitatiebrieven schrijven. Ik zoek alleen de motivatie om ze vandaag af te maken. Mijn vriend komt straks eerder thuis van werk en dan lukt het vast niet meer!

Oeh sollicitatiebrieven, altijd een crime vind ik! Waar ga je voor solliciteren!
heb er toevallig van de week ook nog 1 gemaakt...Hoop dat het wat wordt en dat ik het kan combineren met mijn oproepwerk. heb er al eerder gewerkt en het is daar zooo leuk!

Ik zoek in de richting van welzijn/hulpverlening iets. Ik blijf het lastig vinden om me door middel van zo'n brief te moeten verkopen! Spannend van je sollicitatie, ik hoop met je mee! Wat zoek jij?

Oja, ik ben verpleegkundige dus iets in die richting Wink HEb geschreven op een revalidatiecentrum. Hier heb ik afgelopen zomer gewerkt, met erg veel plezier! Nu stond er een vacature voor zwangerschap en ziekte verlof 2 voor 32 u.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 2:50

Shopelle schreef:
Darcy schreef:Ik eet niks Sad Ik ben naar mijn schoonouders geweest en heb boodscahppen gedaan, en nu voel ik me ziek Sad Boehoe! Dat is echt niet relaxt, ik zou morgen naar mijn ouders gaan en mijn vriend gaat naar vrienden. Hij mag van mij echt niet thuisblijven (want dat bleef hij vorig jaar ook al, toen was ik ook ziek) maar ik wil ook niet alleen zijn morgen Sad

Ohh niet echt ziek gaan worden hé Darcy!
Wat fijn dat jullie je als stel kunnen opdelen. Hij zijn vrienden en jij je eigen familie. Hopen dat het doorgaat! Vind je het niet lastig om niet bij hem te zijn met oud/nieuw?

Haha daar zijn wel wat discussies aan vooraf gegaan hoor Very Happy Maar goed, hij vindt het een vriendenfeest, ik vind het een familiefeest. We waren de discussies zat, hij wou dat ik meeging met hem maar ik wou bij mijn ouders zijn en hij wilde het toch echt graag met vrienden vieren bladiebla. Dus nu delen we het op. En ja we vinden het allebei wel jammer en waren ook graag samen geweest, maar dit is ook goed smile En ach, het is 1 moment in het jaar en ik bel hem wel gewoon op.

Edit: en als ik morgen echt heel ziek ben en niet naar mijn ouders kan dan blijft hij toch sowieso thuis, zegt hij net smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  SleepingBeauty do 30 dec 2010 - 2:53

Darcy schreef:Ik eet niks Sad Ik ben naar mijn schoonouders geweest en heb boodscahppen gedaan, en nu voel ik me ziek Sad Boehoe! Dat is echt niet relaxt, ik zou morgen naar mijn ouders gaan en mijn vriend gaat naar vrienden. Hij mag van mij echt niet thuisblijven (want dat bleef hij vorig jaar ook al, toen was ik ook ziek) maar ik wil ook niet alleen zijn morgen Sad
Vieren jullie niet samen oud&nieuw dan? MIjn man en ik doen altijd samen wat, de ene keer gaan we naar vrienden, laatste keren waren we bij mijn ouders, dit jaar zijn we thuis. ik moet dit jaar werken, dus blijven we thuis.
Zou zelf ook thuis blijven als me man ziek was en des noods wat mensen hier uitnodigen om ff een drankje te doen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 2:54

SleepingBeauty schreef:
Darcy schreef:Ik eet niks Sad Ik ben naar mijn schoonouders geweest en heb boodscahppen gedaan, en nu voel ik me ziek Sad Boehoe! Dat is echt niet relaxt, ik zou morgen naar mijn ouders gaan en mijn vriend gaat naar vrienden. Hij mag van mij echt niet thuisblijven (want dat bleef hij vorig jaar ook al, toen was ik ook ziek) maar ik wil ook niet alleen zijn morgen Sad
Vieren jullie niet samen oud&nieuw dan? MIjn man en ik doen altijd samen wat, de ene keer gaan we naar vrienden, laatste keren waren we bij mijn ouders, dit jaar zijn we thuis. ik moet dit jaar werken, dus blijven we thuis.
Zou zelf ook thuis blijven als me man ziek was en des noods wat mensen hier uitnodigen om ff een drankje te doen.

Nee dus smile Is dat zo'n zonde? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  SleepingBeauty do 30 dec 2010 - 2:55

Shopelle schreef:@Sleepingbeauty:

Dan wordt het vast een heel dik digitaal boek.. met al die leuke dingen erin!
Ik heb vorig jaar 2009 ook een heel mooi fotoboek gemaakt met onze vakanties.. kon alleen maar een beperkt aantal foto's.. Voor dit jaar moet ik het nog doen.. maar ik heb nog even de 'puf' niet gehad om dat te doen.. volgende vakantie dan maar? Wink

Ja zit nu al aan de 70 pagina's :shock: probeer hem iets inte korten haha...
Vind het wel luek om te doen, alleen moet ik er wel de tijd voor nemen..Gaat veel tidj in zitten.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tea Time.... Empty Re: Tea Time....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum