Seks - Biecht & Vraag Topic
+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers
Pagina 2 van 18
Pagina 2 van 18 • 1, 2, 3 ... 10 ... 18
Re: Seks - Biecht & Vraag Topic
Elodie schreef:Voor de dames die niet pijpen: willen jullie wel gebeft worden? En vind je vriend dat niet heel vervelend?
Ik zou het nooit eisen. Bij mijn eerste vriend heb ik ook nadrukkelijk gezegd dat hij mij niet op die manier hoefde te bevredigen als ik het ook niet deed. Maar de meeste mannen die ik ken vinden het juist supergeil en tja die smeken bijna om het te doen haha. Maar tja na een tijd gaan ze het vast missen. Dat gok ik dan. Ik heb ook zo mijn eigen maniertjes, denk ik.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Maar gun je je vriend dat dan niet om gepijpt te worden?
Iedereen staat natuurlijk helemaal vrij in deze keuze maar ik vraag me dit oprecht af.
Iedereen staat natuurlijk helemaal vrij in deze keuze maar ik vraag me dit oprecht af.
Gast- Gast
Ik gun het hem wel, maar ik wil ook niets doen wat mij tegenstaat. Seks moet voor beide fijn zijn en niet omdat je het het de ander gunt.
Tabbert- Prater
hmm ja daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in.
Misschien vind ik het me gewoon moeilijk voor te stellen
Gast- Gast
Tabbert schreef:Ik gun het hem wel, maar ik wil ook niets doen wat mij tegenstaat. Seks moet voor beide fijn zijn en niet omdat je het het de ander gunt.
Nou inderdaad.... Vervang pijpen door anale seks o.i.d, gaat het dan ook om gunnen?
Gast- Gast
Elodie schreef:hmm ja daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in.
Dan vind jij pijpen vast zelf geil..??
Tabbert- Prater
Ik wel in elk geval, vind orale seks leuker om te geven dan om te krijgenTabbert schreef:Elodie schreef:hmm ja daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in.
Gast- Gast
Kijk, dat vind ik me dan weer moeilijk voor te stellenAva schreef:Ik wel in elk geval, vind orale seks leuker om te geven dan om te krijgenTabbert schreef:Elodie schreef:hmm ja daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in.
Tabbert- Prater
Ava schreef:Ik wel in elk geval, vind orale seks leuker om te geven dan om te krijgenTabbert schreef:Elodie schreef:hmm ja daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in.
+1
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Tabbert schreef:Elodie schreef:hmm ja daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in.
Dat sowieso. Maar niet zo heftig als die vrouwen hierboven.
Gast- Gast
Dat had ik zelf ook nooit verwacht, maar ik vind het enorm opwindend om die volledige controle te hebben en m'n vriend te laten genieten. Ik ben het steeds leuker gaan vinden.
Gast- Gast
Ach, als de juiste jongen met het juiste gereedschap langskom, dan maak ik vast nog wel een keer een uitzondering.
Tabbert- Prater
Zolang het voor jou maar goed voelt. De een houdt van hardlopen, de ander van dansen. Zo zie ik het ook in bed. Ik hou bijvoorbeeld weer niet van allerlei ingewikkelde standjes, we hebben ooit een behoorlijk uitgebreid kamasutra boek gekocht maar de meeste standjes vond ik eerder idioot dan dat ze iets toevoegden.
Gast- Gast
Nou, ik heb het ook geopend omdat veel forumsters op intieme vragen niet willen reageren en dat zo de drempel wat lager ligt.Maple schreef:
Ik heb overigens nog best wel een genante biecht die ik wel onder mijn eigen naam durf te doen, dacht dat het topic meer voor dergelijke biechtst bedoeld was
Reageren kan namelijk ook gewoon onder dit account. Ik zie al enkele +1's voorbij komen
Maar bedankt voor de tips. Ik heb tegen m`n vriend een paar weken geleden gezegd dat ik speeltjes echt niet zie zitten en ik vind het zo raar om daar op terug te komen, zeg maar, haha.
Gast- Gast
+ 1.Storm schreef:Ik ben nog nooit klaargekomen. Dit durf ik best onder mijn eigen naam te biechten.
Ik kan er ook wel mee leven .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Biechtje01 schreef:
Maar bedankt voor de tips. Ik heb tegen m`n vriend een paar weken geleden gezegd dat ik speeltjes echt niet zie zitten en ik vind het zo raar om daar op terug te komen, zeg maar, haha.
Mwa, je kunt toch eerlijk zeggen dat je er nogeens over nagedacht hebt en dat je het misschien best eens een keer wil proberen?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:+ 1.Storm schreef:Ik ben nog nooit klaargekomen. Dit durf ik best onder mijn eigen naam te biechten.
+ nog 1. Het is wel jammer, maar ik probeer er niet zo meer mee bezig te zijn. Als je er te veel mee bezig bent lukt het helemaal niet meer denk ik. Wie weet komt het nog wel
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Alias schreef:Snoes schreef:+ 1.Storm schreef:Ik ben nog nooit klaargekomen. Dit durf ik best onder mijn eigen naam te biechten.
+ nog 1. Het is wel jammer, maar ik probeer er niet zo meer mee bezig te zijn. Als je er te veel mee bezig bent lukt het helemaal niet meer denk ik. Wie weet komt het nog wel
Ik kon er ook altijd mee leven, en tóch is het na volhouden van mijn vriend gelukt na ruim een jaar met hem proberen! En nu zou ik niet meer zonder kunnen leven haha, je weet ook niet wat je mist namelijk!
Gast- Gast
Pippa schreef:Alias schreef:Snoes schreef:+ 1.Storm schreef:Ik ben nog nooit klaargekomen. Dit durf ik best onder mijn eigen naam te biechten.
Ik kon er ook altijd mee leven, en tóch is het na volhouden van mijn vriend gelukt na ruim een jaar met hem proberen! En nu zou ik niet meer zonder kunnen leven haha, je weet ook niet wat je mist namelijk!
Fijn dat het bij jou op een gegeven moment toch gelukt is!
Als ik zo vrij mag zijn wil ik je graag vragen of jij eerder ook wel het gevoel had dat je er tegen aan zat maar de drempel niet over kwam? Is er iets bijzonders waardoor het uiteindelijk wel lukte of had het echt met loslaten te maken?
Zoals ik al zei probeer ik er de laatste tijd niet meer zo mee bezig te zijn en weet ik inderdaad niet wat ik mis, maar nu ben ik weer wel nieuwsgierig geworden haha.
Laatst aangepast door Alias op di 19 jul 2011 - 4:03; in totaal 1 keer bewerkt
Alias- Prater
Het is mijn ex-en ook niet allemaal gelukt, sommige wel.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bedankt!
Alias- Prater
Ik en mijn vriend hadden vannacht seks, terwijl we bezig waren begon hij met dirty talk.
Tenminste, het was niet heel dirty, maar ik heb er totaal geen ervaring mee dus ik stond er wel even van te kijken.
Ik vond het eigenlijk wel geil, maar ik wist echt niet of ik iets terug moest zeggen en wat ik dan terug moest zeggen!
Doen jullie weleens aan dirty talk? Wat zeg je dan?
Tenminste, het was niet heel dirty, maar ik heb er totaal geen ervaring mee dus ik stond er wel even van te kijken.
Ik vond het eigenlijk wel geil, maar ik wist echt niet of ik iets terug moest zeggen en wat ik dan terug moest zeggen!
Doen jullie weleens aan dirty talk? Wat zeg je dan?
Gast- Gast
(dit is een ander biechtje die gewoon anoniem wil reageren op bovenstaande over niet klaar kunnen komen)
Ik kan ook alleen maar zelf klaarkomen. Met name onder de douche en alleen als ik echt op een bepaalde gedachte focus. Dus niet persé iets fantaseren, maar een vaste gedachte die ik voor me zie. Alleen dan lukt het.
Bij mannen is het nog nooit gelukt alhoewel het de laatste jaren beter ging. Ik durf me veel meer vrij te geven. Alleen merk ik dat het lastig is, ik moet dan dus juist focussen op mezelf en m'n gevoel toelaten, maar dan geniet ik niet meer van de seks met z'n tweeën. Daarom zie ik seks met een man maar als genieten met z'n tweeën zonder orgasme, en dat orgasme haal ik zelf wel een andere keer. Niet altijd leuk, en het komt vast wel goed met veel geduld, maar voor nu is dit prima.
Ik kan ook alleen maar zelf klaarkomen. Met name onder de douche en alleen als ik echt op een bepaalde gedachte focus. Dus niet persé iets fantaseren, maar een vaste gedachte die ik voor me zie. Alleen dan lukt het.
Bij mannen is het nog nooit gelukt alhoewel het de laatste jaren beter ging. Ik durf me veel meer vrij te geven. Alleen merk ik dat het lastig is, ik moet dan dus juist focussen op mezelf en m'n gevoel toelaten, maar dan geniet ik niet meer van de seks met z'n tweeën. Daarom zie ik seks met een man maar als genieten met z'n tweeën zonder orgasme, en dat orgasme haal ik zelf wel een andere keer. Niet altijd leuk, en het komt vast wel goed met veel geduld, maar voor nu is dit prima.
Gast- Gast
Pagina 2 van 18 • 1, 2, 3 ... 10 ... 18
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag maar raak over de liefde-topic!
» Nog een haren topic..(vraag)
» Vraag maar raak topic
» Het speelgoed vraag en advies topic!
» Vraag maar raak-topic
» Nog een haren topic..(vraag)
» Vraag maar raak topic
» Het speelgoed vraag en advies topic!
» Vraag maar raak-topic