Ben ik de enige dan?
+28
Sushi
Eris
SoezieQ
Sorella
Polly
Inge
Arwyn
Sjors
Kabouter
Serena
Lenthe
Gray
Mamsie
PluDan
Toet
Antibes
Niekske
SuperGrover
patjuhhh
Flippin' Bitch
TNMN
Lady Starstruck
dr_oupy
Effie_O
Phileine
Pussycat
Rush
Paper Crown
32 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ben ik de enige dan?
Vroeger vond ik die luchten (benzine, lijm, chloor) ook onwijs lekker. Nu word ik er echt misselijk van.
Gast- Gast
Ik vind de geur van een schuur of kelder heeeeeerlijk ( muffe cementachtige geur).. dat vinden anderen denk ik ook wel raar.. maja dat weet niemand hahah.
Gast- Gast
chloor vind ik ook wel lekker ruiken en die ruitenwissersvloeistof (wat een woord)
owja en spiritus eigenlijk ook wel.. Maar benzine niet.. wordt ik misselijk van..
owja en spiritus eigenlijk ook wel.. Maar benzine niet.. wordt ik misselijk van..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ja! Spiritus vind ik wél lekker ruiken! Ik ben gék op ramen zemen.
Gast- Gast
Pippa schreef:Nee, bah
+1, dat valt bij mij niet onder lekkere luchtjes. Valt me wel op dat veel meiden die dingen allemaal lekker vinden ruiken.
Doe mij dan maar geuren als net gemaaid gras, warme appeltaart uit de oven, vers fruit, parfums, baby's die naar zwitsal ruiken...
Gast- Gast
Alex schreef:Oh ja! Spiritus vind ik wél lekker ruiken! Ik ben gék op ramen zemen.
Je mag mijne wel komen doen dan
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Pippa schreef:Nee, bah
+1, dat valt bij mij niet onder lekkere luchtjes. Valt me wel op dat veel meiden die dingen allemaal lekker vinden ruiken.
Doe mij dan maar geuren als net gemaaid gras, warme appeltaart uit de oven, vers fruit, parfums, baby's die naar zwitsal ruiken...
Ja, heerlijk!! Vooral pas gemaaid gras .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ohja benzine, heeeeeeeerlijk!!! Ik doe ook altijd de deur een stukje .
Lijm vind ik dan weer smerig, evenals chloor, tipp-ex en nagellak (remover).
Lijm vind ik dan weer smerig, evenals chloor, tipp-ex en nagellak (remover).
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
2CKC2 schreef:Jolee schreef:Ik heb in een garage gewerkt en het enige wat ik ranzig vind is koelvloeistof. Verder stond ik de hele dag lekker te snuiven
Haha, ja koelvloeistof ruikt teveel naar alcohol volgens mij, dat vind ik niet flex.
Vind er een rotte eieren lucht aanzitten. En ik heb het per ongeluk een keer in mn mond gekregen, proeft niet fijn!
Gast- Gast
Oh bah nee! Ik word spontaan misselijk van die benzinelucht..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
haha ik doe dat ook altijd bij de benzinepomp... heerlijk
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Benzine, lekkerrrrr!! :-)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind paardenlucht geweldig! Benzine af en toe, ligt eraan hoe ik me voel, als ik hoofdpijn heb tank ik liever niet
Verder vind ik koffie en vers gemaaid gras lekker ruiken en het bos als het geregend hebt. Oh, en ik liep vandaag in de Ikea en daar hadden ze pallets vol met geurkaarsen staan. Dat rook ook zo lekker zoet!
Verder vind ik koffie en vers gemaaid gras lekker ruiken en het bos als het geregend hebt. Oh, en ik liep vandaag in de Ikea en daar hadden ze pallets vol met geurkaarsen staan. Dat rook ook zo lekker zoet!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ja benzine!
Dat is een voordeel van tanken met de motor, je tank zit tussen je benen dus blijf je zitten tijdens het tanken, die dampen komen dan zo lekker omhoog
Maar ook verbrand rubber kan erg lekker zijn, tijdens een race of als iemand een burn out doet.
Dat is een voordeel van tanken met de motor, je tank zit tussen je benen dus blijf je zitten tijdens het tanken, die dampen komen dan zo lekker omhoog
Maar ook verbrand rubber kan erg lekker zijn, tijdens een race of als iemand een burn out doet.
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Benzine vind ik ook lekker ruiken Lijm en verf heb ik het dan weer niet zo op.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Dat vind ik ook heerlijk ruiken. Daarnaast appeltaart die in de oven staat en benzine en lijm vind ik ook lekker ruiken.Sorella schreef:Ik vind paardenlucht geweldig! Benzine af en toe, ligt eraan hoe ik me voel, als ik hoofdpijn heb tank ik liever niet
Gast- Gast
Ik vind benzine, lijm, nagellakremover en van die Edding-stiften ook lekker ruiken.
Ook vind ik verf uit een spuitbus lekker ruiken. Een vriendin verfde daar laatst haar brommer mee, ik genoot echt.
Oh en schoensmeer ruikt ook fijn. Ik vind het heerlijk ruiken als ik bij de schoenmaker naar binnen loop!
Ook vind ik verf uit een spuitbus lekker ruiken. Een vriendin verfde daar laatst haar brommer mee, ik genoot echt.
Oh en schoensmeer ruikt ook fijn. Ik vind het heerlijk ruiken als ik bij de schoenmaker naar binnen loop!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik vind sommige plastictassen lekker ruiken! Zo nieuw. Net als nieuwe boeken
Gast- Gast
Jaaaa benzine!
En op mijn werk snuif ik regelmatig even in het potje Tip-ex.
En op mijn werk snuif ik regelmatig even in het potje Tip-ex.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Nee hoor, dat doe ik ook, vooral met die zwarte stiften!
Ik vind je dus niet raar, ik was al lang blij dat jij ook Magnums eet zonder het ijs.
Ik vind je dus niet raar, ik was al lang blij dat jij ook Magnums eet zonder het ijs.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wat een rare wijven hier Ga op een chemisch lab werken, ben je er zó aan gewend en hoef je nooit meer naar de pomp. Ik zou niet eens weten of ik het wel of niet lekker vind ruiken...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Benzine ruikt echt wel lekker, maar ik tank wel altijd vol omdat ik een hekel heb eraan. Maar die lucht Lekker.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ben ik de enige..
» Ben ik de enige?
» Ben ik de enige die zo stom is?
» Ben ik nou de enige??
» Ben ik dan de enige single?
» Ben ik de enige?