Ben ik nou echt de enige...
+11
Susan
Caramba
Printje
Atelier Madame
Chocoholic
dr_oupy
Minx
Gizmo
_Nina
Phileine
Ilargi
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ben ik nou echt de enige...
Die dit weer werkelijk verschrikkelijk vind? Geef mij maar een graadje of 10, 15 minder...
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ben ik nou echt de enige...
Nee hoor, ik vind het ook vreselijk. En ik moet zo ook nog werken...eigenlijk verder met werken, want ik ben al vanaf 6 uur aan het werk. Nu zo buiten werken, maar eerst 10 km fietsen Niet heel fijn met zulk warm weer...
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Neehoor. Ik heb alleen weinig zin om binnen te blijven met dit weer, dat vind ik ook weer zowat. Maar ben gisteren ziek geweest en wik vandaag rustig aan doen dus om meteen de hitte in te gaan lijkt me ook niet zo handig...
Maargoed, ik kijk wel weer uit naar de herfst, vind dit een zomer van niks. Een paar jaar terug hadden we nog wel een heerlijke zomer, maar van dit wisselvallige word ik niet vrolijk.
Maargoed, ik kijk wel weer uit naar de herfst, vind dit een zomer van niks. Een paar jaar terug hadden we nog wel een heerlijke zomer, maar van dit wisselvallige word ik niet vrolijk.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik kan slecht tegen de warmte, en woon in een flat, hoogste verdieping dus plat dak. En alleen een heel smal balkon waar ik eigenlijk dan alleen midden op de dag onder de zonnewering kan zitten anders komt de zon er al onder.
Verder ook weinig uitwijk-mogelijkheden voor verkoeling... Nu maar de ventilator binnen aangezet, helpt iets.
Verder ook weinig uitwijk-mogelijkheden voor verkoeling... Nu maar de ventilator binnen aangezet, helpt iets.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Hier is toch al een topic over....
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik vind het heerlijk als ik vrij ben. Als ik moet werken, vind ik het niet prettig.
Gast- Gast
Geef mij maar winter hoor! Ik vind dit echt niks, net even wezen lopen met mijn hondje maar die wou na 1 plasje al niet meer verder, gelukkig maar want ik vond die brandende zon ook niet echt lekker.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Zolang ik met mijn voeten in het badje kan zitten met een glas drinken vind ik het prima.
Maar ik kan er niet meer zo goed tegen als voor de zwangerschappen.
Een graad of 25 met een klein windje zou het beste zijn wat mij betreft.
Maar ik kan er niet meer zo goed tegen als voor de zwangerschappen.
Gast- Gast
Watermeloen schreef:
+1, dit is voor mij ook geen fijn weer. Daarom blijf ik nu lekker binnen en ga ik vanavond pas naar buiten. Maar morgen heb ik afgesproken (overdag) met een vriendin, dus dan moet ik er wel aan geloven.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik moet studeren, de vind het echt geen fijn weer. In huis gaat het wel maar zodra de deur open komt is het niet meer te houden. Morgen ff een dagje vrij en op naar het strand!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik hou er ook niet van. Moet ook studeren en dan is dit weer gewoon ruk.
Gast- Gast
Rose- schreef:Die dit weer werkelijk verschrikkelijk vind? Geef mij maar een graadje of 10, 15 minder...
Nee hoor ik vind het ook vreselijk, veel te warm om buiten te zijn nu! Geef mij ook maar ongeveer 25 graden, das meer dan genoeg.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Deze warmte vind ik niets, maar ben sowieso geen zomer mens. Geef mij de herfst en de winter maar. Zit nu wel heerlijk in de schaduw met briesje.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik vond het op zich wel een fijne zomer, we hebben veel kunnen zwemmen en af en toe even een koel dagje ertussen. Het was een betere zomer dan vorig jaar. Dit weekend vind ik het wel te heet, ik ben blij dat er na het weekend weer wat koeler weer wordt verwacht.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Op 't strand was 't vandaag echt geweldig; lekker gezwommen, zo weer warm en droog en een lekker windje. Maar nu ik weer thuis ben denk ik ook, beetje minder mag best
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Als ik niks hoef te doen vind ik het prima, maar als je moet werken/studeren/klussen/weetikveelwat is het wel wat minder ja. Vroeger vond ik de hitte heerlijk en kon er ook goed tegen. Nu is mijn favo seizoen de lente. Een graadje of 20, een briesje en een zonnetje. Dat vind ik het lekkerst.
Gast- Gast
Momenteel vind ik het echt vréselijk, heb vandaag een aantal keer gedacht dat ik van m'n stokkie ging (en dat ging ik dan ook bijna)
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ikvind het ook een ramp! 23 graden is prima!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Van mij mag het ook snel een stuk minder warm worden
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Soortgelijke onderwerpen
» Ben ik nou de enige??