Ben ik de enige dan?
+28
Sushi
Eris
SoezieQ
Sorella
Polly
Inge
Arwyn
Sjors
Kabouter
Serena
Lenthe
Gray
Mamsie
PluDan
Toet
Antibes
Niekske
SuperGrover
patjuhhh
Flippin' Bitch
TNMN
Lady Starstruck
dr_oupy
Effie_O
Phileine
Pussycat
Rush
Paper Crown
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ben ik de enige dan?
2CKC2 schreef:Lady Starstruck schreef:Ja ik vind benzine ook lekker ruiken. Maar de lekkerste geur vind ik koffie. Zo uit het pakje zeg maar en niet gezet. Ik kan er uren met mijn neus boven hangen.
Ohja, dat vind ik ook heerlijk. Wij hadden toen ik nog bij ici paris xl werkte koffie bonen (om geur te neutraliseren) daar rook ik altijd aan haha.
Koffiebonen ruiken nog lekkerder inderdaad! ik drink zelf geen koffie. Maar kan bij de geur wegdromen haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik vind benzine echt een van de smerigste (is dat een woord?) geuren die er bestaan.. Ik hou altijd de deur dicht
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Lady Starstruck schreef:2CKC2 schreef:Lady Starstruck schreef:Ja ik vind benzine ook lekker ruiken. Maar de lekkerste geur vind ik koffie. Zo uit het pakje zeg maar en niet gezet. Ik kan er uren met mijn neus boven hangen.
Ohja, dat vind ik ook heerlijk. Wij hadden toen ik nog bij ici paris xl werkte koffie bonen (om geur te neutraliseren) daar rook ik altijd aan haha.
Koffiebonen ruiken nog lekkerder inderdaad! ik drink zelf geen koffie. Maar kan bij de geur wegdromen haha.
Ohh ja, op mijn werk hebben we een koffiebonen vermaler, ruikt echt heerlijk! (en ik lust geen eens koffie)
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ohh ik heb het met van dat plastic waarvan strandballen en tafelzeilen worden gemaakt. Blijf ik aan ruiken
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Koffie vind ik echt heel vies ruiken. Als de wind verkeerd staat dan komt de geur van de DE fabriek over ons dorp, bahbah!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dit staat op wiki:
Methoden
De methoden om te inhaleren kunnen verschillen. Soms wordt een tube lijm op de hand leeggespoten en worden de dampen geïnhaleerd. Benzinesnuivers hangen soms wel eens een blikje benzine om de nek zodat ze voortdurend dampen inhaleren. Ook wordt wel eens de stof in een plastic zak gestopt waarna men uit de zak inhaleert zodat zo min mogelijk dampen ontsnappen. Verder wordt de stof soms wel eens op watten of katoen gesprenkeld, waarna de dot bij de neus en mond gehouden wordt.
Dat om mijn nek hangen dat lijkt me wel wat!
Methoden
De methoden om te inhaleren kunnen verschillen. Soms wordt een tube lijm op de hand leeggespoten en worden de dampen geïnhaleerd. Benzinesnuivers hangen soms wel eens een blikje benzine om de nek zodat ze voortdurend dampen inhaleren. Ook wordt wel eens de stof in een plastic zak gestopt waarna men uit de zak inhaleert zodat zo min mogelijk dampen ontsnappen. Verder wordt de stof soms wel eens op watten of katoen gesprenkeld, waarna de dot bij de neus en mond gehouden wordt.
Dat om mijn nek hangen dat lijkt me wel wat!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Rush schreef:Koffie vind ik echt heel vies ruiken. Als de wind verkeerd staat dan komt de geur van de DE fabriek over ons dorp, bahbah!!
Oew lijkt me juist lekker. Mijn zus woonde in Groningen vlakbij de shag fabriek. De hele buurt bij haar rook naar tabak. Vond ik ook erg lekker ruiken.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ja, en die tabak fabriek staat er naast. Dat ruikt dan weer wel lekker.Lady Starstruck schreef:Rush schreef:Koffie vind ik echt heel vies ruiken. Als de wind verkeerd staat dan komt de geur van de DE fabriek over ons dorp, bahbah!!
Oew lijkt me juist lekker. Mijn zus woonde in Groningen vlakbij de shag fabriek. De hele buurt bij haar rook naar tabak. Vond ik ook erg lekker ruiken.
Mensen die er werken stinken wel gigantisch als ze uit het werk komen, bah!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Benzine vind ik ook wel lekker ruiken, alleen terpentine, nagellak en lijm dan weer niet
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Terpentine vind ik heerlijk ruiken, nagellak en nagellak remover ook. Ik was ook zo 1 die op school constant aan het lijm potje aan het snuiven was
Laatst aangepast door Storm op zo 17 jul 2011 - 23:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind de geur van wiet echt heel erg lekker. Lekkerder dan daadwerkelijk roken zelfs, haha. Dus als mijn vriendin gaat blowen, mag ik haar grinder daarna even houden om te ruiken
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Jaaaa ik ook!!Flippin' Bitch schreef:Ohh ik heb het met van dat plastic waarvan strandballen en tafelzeilen worden gemaakt. Blijf ik aan ruiken
Gast- Gast
Storm schreef:Jaaaa ik ook!!Flippin' Bitch schreef:Ohh ik heb het met van dat plastic waarvan strandballen en tafelzeilen worden gemaakt. Blijf ik aan ruiken
Me too..vooral strandballen.
Oh, bah weet vind ik echt te vies.SuperGrover schreef:Ik vind de geur van wiet echt heel erg lekker. Lekkerder dan daadwerkelijk roken zelfs, haha. Dus als mijn vriendin gaat blowen, mag ik haar grinder daarna even houden om te ruiken
Gast- Gast
Haha wel grappig hoe 'geuren' verschillen mijn tante is ook gek op bezine geur, ik vind het smerig. Strandballen en 'nieuw plastic' enzo vind ik wel lekker ruiken, maar ik geef toch de voorkeur aan versgebakken brood ofzo
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Haha inderdaad sommige geuren die hier genoemt worden zijn echt te goor voor woorden (voor mij dan)
Wat ik lekker vind:
Versgebakken brood inderdaad
Koffie ook al genoemd
Zwitsal (blijf aan m'n dochter ruiken als ik d'r in bad heb gedaan)
Geurtje van mijn vriend (weet zo niet hoe die heet, maar als hij die op heeft... oelala)
De zee
Als het net heeft geregend (en je loopt door het bos)
Wat ik lekker vind:
Koffie ook al genoemd
Geurtje van mijn vriend (weet zo niet hoe die heet, maar als hij die op heeft... oelala)
De zee
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Haha inderdaad sommige geuren die hier genoemt worden zijn echt te goor voor woorden (voor mij dan)
Wat ik lekker vind:
Koffie ook al genoemd
De zee
Dat vind ik allemaal ook lekker! Niet dat ik aan je dochtertje snuffel haha..maar ik weet wel hoe dat ruikt..
Plus dan my obsession with chemicals.
Ik vind zwitsal echt zo misselijkmakend, haha, jeugdtrauma van eerste keer oppassen dat resulteerde in avond poep boenen. Bah, haha!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Benzine vind ik ook heerlijk haha! Terpentine en nagellak dan weer niet..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind Tip-ex lekker ruiken, koffie ook, maar ik kan me wel voorstellen dat je 'onder de rook van de fabriek' woont, dat het dan niet meer lekker is.
Zo was er bij ons in de buurt tot een aantal jaar terug een grasdrogerij actief. Als de wind dan onze kant op stond, geurde het naar gras. Heerlijk! Maar je moest niet te dicht in de buurt van de drogerij komen, dan was de stank om te kotsen.
Zo was er bij ons in de buurt tot een aantal jaar terug een grasdrogerij actief. Als de wind dan onze kant op stond, geurde het naar gras. Heerlijk! Maar je moest niet te dicht in de buurt van de drogerij komen, dan was de stank om te kotsen.
Gast- Gast
Ik vind de geur van benzine ook heeerlijk.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Jij bent gewoon een lijmjunkie maar dan anders.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
ik ben dol op chloor!!
Gray- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10
Gray schreef:ik ben dol op chloor!!
+1!!
En benzine vind ik niet lekker ruiken, maar uitlaatgas van snelle auto's of motoren wel (niet het uitlaatgas van oude brakken die niet goed meer zijn) Ook op een kartbaan vind ik het heerlijk ruiken
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ben ik de enige..
» Ben ik de enige?
» Ben ik de enige die zo stom is?
» Ben ik nou de enige??
» Ben ik dan de enige single?
» Ben ik de enige?