Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

+2
Tania
Printje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Printje ma 27 mei 2013 - 8:39

Misschien een stomme vraag maar vraag me af hoe jullie dat doen. Ik probeer hem zoveel mogelijk overal mee naar binnen te nemen maar dat gaat helaas niet. Ik doe om de duwstang een kettingslot.

Hoe doen jullie dit/
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Re: Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Tania ma 27 mei 2013 - 8:44

Mijn man zet hem gewoon niet op slot laughcry

Ik zou hem ook met een kettingslot aan mijn fiets of aan een hek vastmaken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Re: Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Printje ma 27 mei 2013 - 8:46

Sinds mijn fiets gestolen is ben ik extra extra zuinig met dat ding, aangezien ik zelf geen auto heb en wel graag met de kinderen fiets of op pad ben is dit DE manier om eropuit te gaan. Het stomme is eigenlijk dat je hem zo kunt afkoppelen van je fiets, het zit niet met een echt slot ofzo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Re: Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Snoes ma 27 mei 2013 - 12:57

Wij doen hem op slot met een hangslot wat we rond de fietskar hangen en daarna tussen de spaken van de fiets. Zodat de kar niet van de fiets afgekoppeld kan worden. Wij gaan eigenlijk altijd samen fietsen en soms zetten we onze fietsen samen ook nog vast met een hangslot (dus dat ze aan elkaar vasthangen).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Re: Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Pink! ma 27 mei 2013 - 17:21

Niet op slot.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Re: Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Snoes ma 27 mei 2013 - 19:53

Ik moet overigens ook zeggen dat ik hem vaak niet op slot zet hoor, maar ik woon dan ook in een dorpje waarvan ik eigenlijk niet echt schrik heb dat ie gepikt wordt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Re: Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Printje di 28 mei 2013 - 7:53

Mmm jammer niemand dus een geniaal idee. Ik probeer hem nu dus zoveel mogelijk in een betaalde fietsenstalling te zetten maar goed dat is niet overal. Maar het liefste gebruik ik hem ook als buggy, ideaal. Wel wat breed maar oke;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Re: Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Snoes wo 29 mei 2013 - 20:18

Maar je kan toch gewoon een hangslot rond de fietskar doen en daarna ook rond de fiets, dat het één geheel is? En als je de mogelijkheid hebt, je fiets ook nog eens met een ander hangslot vastmaken aan een fietsenrek oid? Zo doen wij dat als we op een 'minder veilige' plaats onze fiets+kar neerzetten.

Ik vind het overigens een onding om als buggy te gebruiken, dus dat doen wij sowieso niet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Re: Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Blair wo 29 mei 2013 - 20:21

Snoes schreef:Maar je kan toch gewoon een hangslot rond de fietskar doen en daarna ook rond de fiets, dat het één geheel is? En als je de mogelijkheid hebt, je fiets ook nog eens met een ander hangslot vastmaken aan een fietsenrek oid? Zo doen wij dat als we op een 'minder veilige' plaats onze fiets+kar neerzetten.

Ik vind het overigens een onding om als buggy te gebruiken, dus dat doen wij sowieso niet.

Je komt volgens mij ook niet overal met die kar binnen toch? In de H&M wilde een vrouw een keer met zo'n kar de lift in, het lukte haar niet en wij stonden ook achter haar te wachten waardoor ze zenuwachtig werd. Ik moest stiekem wel een beetje lachen want ze begon echt als een gek te duwen. Eindstand; hij paste er echt niet in en is ze mokkend de H&M uitgelopen.

Ik vind het wel altijd heel leuk uitzien hoe de kindjes erin zitten, die vinden het meestal heerlijk om zo rondgereden te worden.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Re: Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Snoes wo 29 mei 2013 - 20:27

Ik heb geen idee of je er overal mee binnen kan, sowieso niet in winkels als de kruidvat, want die gangen zijn veel te smal. Daar kan ik maar met veel moeite met de buggy doorheen, laat staan met zo'n fietskar. Ik heb het nog nooit geprobeerd, en ben dat ook niet van plan haha.

Ik vind het ook leuk om te zien hoe kindjes daar van kunnen genieten. Mijn zoontje is 6 maanden, zit in de maxi-cosi in de fietskar, maar vindt het echt helemaal geweldig. Hij valt bijna elke keer in slaap als we onderweg zijn, terwijl hij echt een hele moeilijke slaper is. De fietskar vindt hij helemaal geweldig denk ik smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Re: Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Twellie wo 29 mei 2013 - 20:31

Ik zet hem ook niet op slot ondanks dat ik in een stad woon.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zetten jullie een fietskar op slot? Empty Re: Hoe zetten jullie een fietskar op slot?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum