Wat je denkt, maar niet zegt!
+27
M_as
Toet
Guus
CCC
Melis_je
Isis
mzcharlotte
BJA
Buddha88
Minx
Shisha
luisa
Sorella
Caro
Lejow
Luthien
Curious
Sugarfall
_Lacey_
Inge
Tyrael
RYW
Pien
Susan
Lavendel
SuperGrover
Rush
31 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat je denkt, maar niet zegt!
Nou dat vind ik gewoon geen excuus. Je zegt toch ook niet: ik loopt. Waarom dan wel ik wordt :s Zoveel moeite is dat toch niet om te onthouden dat ik wordt in geen enkele situatie kanHazeltje schreef:Yasmin schreef:Ik moet me ook echt inhouden(veel op het forum) als ik weer zie staan: ik wordt. Soms is het nog erger, vondt, of werdt, dat ik echt wil zeggen: heb jij geen taallessen gehad ofzo dat je dat nog steeds verkeerd doet
Niet iedereen is daar een ster in...
Ik durf best te zeggen dat ik word/wordt vaak verkeerd gebruik.
Maar vondt of werdt gebruik ik dan weer niet
Gast- Gast
Geen idee. Toen ik 'nieuw' was onder deze naam heb ik 1x zo`n opmerking gemaakt. Nou, dat was een warm welkom, het commentaar wat ik kreeg!ProudMama schreef:Oeps, ik lig nu uit de gratie?Rush schreef:Ja, en als je dat hier eens zegt, nou nou, dan kan je wel inpakken.ProudMama schreef:Ik erger me vaak aan hele lappen tekst, zonder leestekens. Die sla ik vaak over.
Of met heel veel details die niks te maken hebben met de inhoud van het verhaal.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ben je een oude bekende dan, Rush?
Waar ik me ook aan erger is iedere zin/ ieder verhaal dat begint met: 'Ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar....'
Doe. dat. dan. ook. niet!
Waar ik me ook aan erger is iedere zin/ ieder verhaal dat begint met: 'Ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar....'
Doe. dat. dan. ook. niet!
Gast- Gast
Yasmin schreef:Nou dat vind ik gewoon geen excuus. Je zegt toch ook niet: ik loopt. Waarom dan wel ik wordt :s Zoveel moeite is dat toch niet om te onthouden dat ik wordt in geen enkele situatie kanHazeltje schreef:Yasmin schreef:Ik moet me ook echt inhouden(veel op het forum) als ik weer zie staan: ik wordt. Soms is het nog erger, vondt, of werdt, dat ik echt wil zeggen: heb jij geen taallessen gehad ofzo dat je dat nog steeds verkeerd doet
Nogmaals, omdat niet iedereen een ster in de nederlandse taal is.
Dit is dan niet de enige fout die gemaakt wordt.
Dat gaat veel verder dan dat ene woord.
Gast- Gast
Pf, wat ik allemaal wel niet inslik de hele dag door Mijn ideale dagje uit is dan ook met vriendinnen op de dam zitten en alles wat voorbij loopt te bekritiseren haha! Overigens is het niet altijd negatief, zie ook vaak genoeg mensen die ik er echt goed uit vind zien.
Oja, en met een boekenbon maak je mij ook heel blij !
Oja, en met een boekenbon maak je mij ook heel blij !
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Luthien schreef:Iets wat ik iedere keer weer denk, maar nooit zal zeggen: mijn schoonzus en haar man hebben 2 jaar terug een herplaatshond genomen en ze kunnen beide het sterke karakter van deze hond niet aan. Door hun onstabiliteit vertrouw ik de hond voor geen meter (tis een X Bullmastif). Hun excuus voor het niet naar een hondenschool gaan was dat het ras er niet naar was om te luisteren (WTF??).
Wat ik dus iedere keer denk is, waarom zijn jullie ooooooit aan deze hond begonnen? Maar dat heb ik nooit zo uitgesproken. En dat zal ook niet meer hoeven, want ze hebben van de week besloten de hond voor herplaatsing aan te bieden.
En daar zou ik nooit mijn mond over kunnen houden! Dat arme beest moet nu wéér naar een ander huis. Oh, heb zo'n hekel aan dat soort mensen! Ik zie dat in mijn werk ook zo vaak voorbijkomen en kan dan gewoon echt niet vriendelijk blijven.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik ben echt heel slecht in dt / d / tYasmin schreef:Nou dat vind ik gewoon geen excuus. Je zegt toch ook niet: ik loopt. Waarom dan wel ik wordt :s Zoveel moeite is dat toch niet om te onthouden dat ik wordt in geen enkele situatie kanHazeltje schreef:Yasmin schreef:Ik moet me ook echt inhouden(veel op het forum) als ik weer zie staan: ik wordt. Soms is het nog erger, vondt, of werdt, dat ik echt wil zeggen: heb jij geen taallessen gehad ofzo dat je dat nog steeds verkeerd doet
Nou weet ik ondertussen wel dat het ik word is, maar toch maakte ik een paar dagen geleden hier nog de fout om te typen wordt ik (of iets in die trant) en dat had ik pas na een tijdje door (nadat mijn reactie al gequote was )
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Luthien schreef:
Oh en er is één koosnaampje waar ik echt braakneigingen van krijg. Zal hem niet noemen omdat er hier ook meiden zijn die het zeggen tegen hun dochter.
En toch ben ik heel erg benieuwd op welk koosnaampje jij doelt!
Gast- Gast
+1, dan kan ik me aanwennen om dat koosnaampje nooit te gebruiken voor mijn dochters.Alex schreef:Luthien schreef:
Oh en er is één koosnaampje waar ik echt braakneigingen van krijg. Zal hem niet noemen omdat er hier ook meiden zijn die het zeggen tegen hun dochter.
Gast- Gast
Ik vind het juist stom als iemand in een discussie een ander aanspreekt op spelfouten. Ok, als iemand keer op keer ik wordt ofzo schrijft dan snap ik best dat er wat van gezegd wordt, ook bij hele domme fouten zoals ik werdt. Maar ik zie vaak zat dat er gelijk op 1 spelfout (typefout) verbetert wordt. Zo betweterig vind ik dat. Iedereen maakt wel eens fouten, zo ramp is dat toch niet?
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
dat is cool! Ik wil ook niet meer zo denken. Ik heb een paar maanden geleden tegen mijn vader gezegd dat hij dood mocht vallen (niet zomaar uit het niets, natuurlijk) en toen kwam hij uit een simpele pinkoperatie niet meer gelijk bij. Ik heb me heilig voorgenomen dat soort dingen nooit meer te denken of zeggen maar het lukt niet!Jen_ schreef:Hazeltje schreef:Twellie schreef:Ik denk wel eens slechte dingen, zoals net werd ik asociaal afgesneden op het fietspad en dan denk ik: 'Man, knetter maar van je fiets af!'. Dan ben ik het ook kwijt en die man heeft daar toch geen last van dat ik zoiets denk?
Ik kan me ook heel moeilijk voorstellen dat er nooit iets kwaads over een ander door je hoofd flitst. Ik vind dat ik best wat minder brave / goede dingen mag denken in een vlaag van frustratie, ik doe er toch niks mee?
Precies. Ik geloof ook echt niet dat er iemand is die noooooooit zoiets denkt.
Ik. Echt. Zo is mijn denkwijze gewoon niet. Nooit.
Gast- Gast
Ik kreeg net een mailtje van het werk waarin zowiezo stond. Dat soort fouten snap ik echt niet.
Verder denk ik ook wel een iets maar dan zeg ik het bewust niet hardop. Ik ben gelukkig niet zo'n flapuit.
Verder denk ik ook wel een iets maar dan zeg ik het bewust niet hardop. Ik ben gelukkig niet zo'n flapuit.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Anousch schreef:Denk niet zoveel.
Goh, dat lijkt me ook een vrij leeg bestaan, niet?
Gast- Gast
mozzarella schreef:Anousch schreef:Denk niet zoveel.
Nee hoor, red me prima.
Oke als een auto me bijna aanrijd dan denk ik wel ff van klootzak, maar meer niet. Heb al moeite genoeg om te denken wat ik ook al weer precies ging doen.
Gast- Gast
Ik denk best wel vaak dingen die ik niet zeg. Is ook niet zo slim in dat soort situaties. Iemand die veel te zwaar is en daardoor klachten krijgt heb ik wel eens bij gedacht. Als je nu eerst eens 25 kg afvalt zou je lichaam al zoveel meer kunnen hebben. Maar ja dat zeg je ook niet tegen iemand die je voor het eerst ziet.
Ik weet niet wie die opmerking maakte over dat ijs. Ik heb dat soort opmerkingen wel eens naar mijn hoofd gekregen. Kan daar best boos op worden want de anderen zien niet wat je verder allemaal eet.
Ik weet niet wie die opmerking maakte over dat ijs. Ik heb dat soort opmerkingen wel eens naar mijn hoofd gekregen. Kan daar best boos op worden want de anderen zien niet wat je verder allemaal eet.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
- iemand die echt heel weinig te besteden heeft en toch een Blackberry heeft
- iemand die foto's laat zien en waarbij ik denk: heeft die nou een syndroom of niet?
- iemand die foto's laat zien en waarbij ik denk: heeft die nou een syndroom of niet?
Buddha88- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11
Anousch schreef:mozzarella schreef:Anousch schreef:Denk niet zoveel.
Nee hoor, red me prima.
Oke als een auto me bijna aanrijd dan denk ik wel ff van klootzak, maar meer niet. Heb al moeite genoeg om te denken wat ik ook al weer precies ging doen.
Ok ik dacht dat je in het algemeen nooit zoveel denkt .
Gast- Gast
mozzarella schreef:Anousch schreef:mozzarella schreef:Anousch schreef:Denk niet zoveel.
Nee hoor, red me prima.
Zou lastig worden zonder denken
Gast- Gast
Sorella schreef:Luthien schreef:Iets wat ik iedere keer weer denk, maar nooit zal zeggen: mijn schoonzus en haar man hebben 2 jaar terug een herplaatshond genomen en ze kunnen beide het sterke karakter van deze hond niet aan. Door hun onstabiliteit vertrouw ik de hond voor geen meter (tis een X Bullmastif). Hun excuus voor het niet naar een hondenschool gaan was dat het ras er niet naar was om te luisteren (WTF??).
Wat ik dus iedere keer denk is, waarom zijn jullie ooooooit aan deze hond begonnen? Maar dat heb ik nooit zo uitgesproken. En dat zal ook niet meer hoeven, want ze hebben van de week besloten de hond voor herplaatsing aan te bieden.
En daar zou ik nooit mijn mond over kunnen houden! Dat arme beest moet nu wéér naar een ander huis. Oh, heb zo'n hekel aan dat soort mensen! Ik zie dat in mijn werk ook zo vaak voorbijkomen en kan dan gewoon echt niet vriendelijk blijven.
Ik heb in het begin heel vaak geopperd om een cursus met haar te gaan doen, maar op een gegeven moment houdt het op. Ik heb wel een keer enorme bonje gehad omdat ik m'n gedachte er wel uit gegooid heb. Ze hebben de hond altijd goed behandeld en van alle medische behandelingen voorzien die nodig waren. Alleen was het wachten op het moment dat het vooral m'n schoonzus te veel zou worden. Heb toen ze het me vertelde wel verteld dat het me niet als een verrassing komt. Deze hond heeft gewoon veel meer uitdaging nodig en een baas die duidelijk de leidersrol op zich neemt. Ben al heel blij dat ze voor herplaatsing kiezen en niet meteen naar het asiel stappen (ben bang dat die hond daar niet meer weg komt).
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
ProudMama schreef:+1, dan kan ik me aanwennen om dat koosnaampje nooit te gebruiken voor mijn dochters.Alex schreef:Luthien schreef:
Ok, omdat jullie zo aandringen... Poppedijn
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Anousch schreef:mozzarella schreef:Anousch schreef:mozzarella schreef:Anousch schreef:Denk niet zoveel.
Nee hoor, red me prima.
Zou lastig worden zonder denken
Ah zo
Gast- Gast
Dan zou ik me inderdaad ook stil houden.Buddha88 schreef:- iemand die echt heel weinig te besteden heeft en toch een Blackberry heeft
Gast- Gast
Luthien schreef:ProudMama schreef:+1, dan kan ik me aanwennen om dat koosnaampje nooit te gebruiken voor mijn dochters.Alex schreef:Luthien schreef:
Ok, omdat jullie zo aandringen... Poppedijn
Zo noem ik Fritsie altijd Poppedijnie
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wel kruipen, maar niet op de vloer...wie denkt mee?
» Ik hoor hem wel maar zie hem niet...
» Als je denkt dat t niet erger kan
» Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.
» Zindelijk worden: ze zegt niet dat ze moet plassen..
» Ik hoor hem wel maar zie hem niet...
» Als je denkt dat t niet erger kan
» Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.
» Zindelijk worden: ze zegt niet dat ze moet plassen..
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: