Wat je denkt, maar niet zegt!
+27
M_as
Toet
Guus
CCC
Melis_je
Isis
mzcharlotte
BJA
Buddha88
Minx
Shisha
luisa
Sorella
Caro
Lejow
Luthien
Curious
Sugarfall
_Lacey_
Inge
Tyrael
RYW
Pien
Susan
Lavendel
SuperGrover
Rush
31 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat je denkt, maar niet zegt!
Storm schreef:Haha denk het niet PM. Jij hebt niet bepaald een zwangerschap die over roosjes gaat. Ik vind het trouwens inderdaad lullig om iemand dat toe te wensen, maar goed.ProudMama schreef:Zo denk je toch niet over mij hoop ik?Pien schreef:wat ik denk maar niet zeg, is een medezwangere die nu net 38 weken is en alleen maar steen en been klaagt dat ze het zat is... ze heeft een hele goede zwangerschap gehad met weinig tot geen klachten (tja, de eerste weken wat misselijk en 2 keer over gegeven) en iedere dag moet ik weer via haar hyves lezen dat ze het wachten op de kleine zat is enz...
vanmorgen heb ik een wens gedaan, en heel lullig, ik heb gewenst dat zij 2 weken overtijd gaat lopen!!! :face:
Vind ik ook heel lullig. Sowieso om andere mensen iets naars toe te wensen. Blijkbaar is die vrouw het zwanger-zijn gewoon goed zat. Dat kan toch? De een beleeft het weer anders dan de ander.
Gast- Gast
Lejow schreef:Nou kan me wel voorstellen dat Pien dat denkt, zeker als je zelf een best heftige zwangerschap gehad hebt tegenover iemand bij wie alles voor de wind is gegaan.
Vind dat in de situatie van PM heel anders, daar is het gewoon zo goed als noodzakelijk, ook voor jou eigen lichaam dat het nu snel gebeuren gaat.. Had jij je prima en goed gevoeld, had jij misschien ook wel gewoon fluitend tot de 40 weken gegaan.
Denken 'mens stel je niet zo aan' of een 'wens' doen dat diegene 2 weken later gaat bevallen vind ik nog wel een verschil hoor.
Gast- Gast
Gelukkig gaat er niemand dood als je iemand twee weken overtijd wenst...
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Gelukkig gaat er niemand dood als je iemand twee weken overtijd wenst...
Gelukkig niet nee. Maar ik hou daar gewoon niet van, ik wens echt nooit iemand slechte dingen toe, wat ze me ook aangedaan hebben.
Gast- Gast
Daar gaat het toch helemaal niet om?Hazeltje schreef:Gelukkig gaat er niemand dood als je iemand twee weken overtijd wenst...
Maar goed, laat maar, ik heb geen zin om een hele rel te ontketenen, vind het gewoon lullig en daarmee klaar.
Gast- Gast
Ik denk wel eens slechte dingen, zoals net werd ik asociaal afgesneden op het fietspad en dan denk ik: 'Man, knetter maar van je fiets af!'. Dan ben ik het ook kwijt en die man heeft daar toch geen last van dat ik zoiets denk?
Ik kan me ook heel moeilijk voorstellen dat er nooit iets kwaads over een ander door je hoofd flitst. Ik vind dat ik best wat minder brave / goede dingen mag denken in een vlaag van frustratie, ik doe er toch niks mee?
Ik kan me ook heel moeilijk voorstellen dat er nooit iets kwaads over een ander door je hoofd flitst. Ik vind dat ik best wat minder brave / goede dingen mag denken in een vlaag van frustratie, ik doe er toch niks mee?
Gast- Gast
Meestal houd ik me in, maar niet altijd, het ligt eraan bij wie. Bij goede vrienden ben ik meestal eerlijk, maar soms had ik beter mn mond kunnen houden.
Mn beste vriend is een tijdje naar Spanje gegaan voor stage, alleen hij heeft nu echt een ontzettend lelijk nepaccent gekregen. Ik zei het tegen hem, werd alleen niet in dank afgenomen
Een vriendin van mij, zit bij mij in dezelfde klas. Ik zo tegen haar: ik snap niet dat *naam ander klasgenootje* veiligheid nog niet heeft gehaald hoor(dat vak is echt heel erg makkelijk, ik snap ook gewoon echt niet wat het met mn opleiding te maken heeft, maargoed), dan ben je echt dom. Was een vak uit de 2e, zijn nu 4e jaars. Zegt ze zo: ik heb het anders ook nog niet gehaald hoor..
En inderdaad, vaak bij dikke mensen die ik dan een patatje zie eten dat ik denk: zou je dat nu wel doen..
Mn beste vriend is een tijdje naar Spanje gegaan voor stage, alleen hij heeft nu echt een ontzettend lelijk nepaccent gekregen. Ik zei het tegen hem, werd alleen niet in dank afgenomen
Een vriendin van mij, zit bij mij in dezelfde klas. Ik zo tegen haar: ik snap niet dat *naam ander klasgenootje* veiligheid nog niet heeft gehaald hoor(dat vak is echt heel erg makkelijk, ik snap ook gewoon echt niet wat het met mn opleiding te maken heeft, maargoed), dan ben je echt dom. Was een vak uit de 2e, zijn nu 4e jaars. Zegt ze zo: ik heb het anders ook nog niet gehaald hoor..
En inderdaad, vaak bij dikke mensen die ik dan een patatje zie eten dat ik denk: zou je dat nu wel doen..
Gast- Gast
PM, het gaat zeker niet over jou!!! Over niemand van het forum hier... De persoon over wie ik het heb heeft gewoon altijd wel wat te klagen, dat irriteerde me gewoon heel erg.
Daarnaast vind ik het wel een heel verschil tussen iemand iets ergs toewensen of even in een moment van teleurstelling/ verdriet zoiets te wensen...
Daarnaast vind ik het wel een heel verschil tussen iemand iets ergs toewensen of even in een moment van teleurstelling/ verdriet zoiets te wensen...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Nou, ik heb soms de neiging om tegen mijn zus te zeggen dat ze haar kinderen moet aanpakken omdat de kinderen met haar aan de haal gaan. De oudste van 3 zegt gerust tegen haar; Hou je mond! Tevens duwt zij haar broertje van 1 om, en vervolgens 'Nee (**) dat mag je niet doen. Zal wel pedagogisch verantwoord zijn ofzo, maar het werkt gewoon ECHT niet.
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik denk wel eens slechte dingen, zoals net werd ik asociaal afgesneden op het fietspad en dan denk ik: 'Man, knetter maar van je fiets af!'. Dan ben ik het ook kwijt en die man heeft daar toch geen last van dat ik zoiets denk?
Precies. Ik geloof ook echt niet dat er iemand is die noooooooit zoiets denkt.
Gast- Gast
Ik denk heel vaak bij de refo's die met z'n 5en naast elkaar fietsen zodat niks of niemand er meer langskan 'ik mag lijen dat een automoilist een keer schijt aan jullie heeft een doorrijdt.'
Daarmee wil ik alleen maar mijn frustratie kwijt, ik wens echt niemand van die kids dood ofzo.
Daarmee wil ik alleen maar mijn frustratie kwijt, ik wens echt niemand van die kids dood ofzo.
Gast- Gast
Dat denk ik altijd over de 16 jarige jochies op opgevoerde brommertjes die denken dat de hele wereld van hun is...
Gast- Gast
En als ze niet refo zijn vind je het niet erg als ze met z'n 5en naast elkaar fietsen?Princess schreef:Ik denk heel vaak bij de refo's die met z'n 5en naast elkaar fietsen zodat niks of niemand er meer langskan 'ik mag lijen dat een automoilist een keer schijt aan jullie heeft een doorrijdt.'
Gast- Gast
Ik moet me ook echt inhouden(veel op het forum) als ik weer zie staan: ik wordt. Soms is het nog erger, vondt, of werdt, dat ik echt wil zeggen: heb jij geen taallessen gehad ofzo dat je dat nog steeds verkeerd doet
Gast- Gast
ProudMama schreef:En als ze niet refo zijn vind je het niet erg als ze met z'n 5en naast elkaar fietsen?Princess schreef:Ik denk heel vaak bij de refo's die met z'n 5en naast elkaar fietsen zodat niks of niemand er meer langskan 'ik mag lijen dat een automoilist een keer schijt aan jullie heeft een doorrijdt.'
Haha jawel, dan ook !
Maar toevallig zit de school waar ik werkte in de buurt van een gereformeerde school, en fiets vaak achter die leerlingen daarvan.
Gast- Gast
Ik heb het vaak niet eens door als ik zoiets neerzetYasmin schreef:Ik moet me ook echt inhouden(veel op het forum) als ik weer zie staan: ik wordt. Soms is het nog erger, vondt, of werdt, dat ik echt wil zeggen: heb jij geen taallessen gehad ofzo dat je dat nog steeds verkeerd doet
En ja, heb taallessen gehad
Gast- Gast
Jen_ schreef:Storm schreef:. Ik vind het trouwens inderdaad lullig om iemand dat toe te wensen, maar goed.
Vind ik ook heel lullig. Sowieso om andere mensen iets naars toe te wensen. Blijkbaar is die vrouw het zwanger-zijn gewoon goed zat. Dat kan toch? De een beleeft het weer anders dan de ander.
Dan worden er hier in dit topic nog wel meer dingen genoemd die heel erg lullig zijn...Maar goed, daarom heb ik het tegenover haar bij een gedachte gelaten en heb ik het hier op het forum even kunnen spuien!
Lees bijv. dat verhaal over die ijsjes, dat vind ik echt ronduit kwetsend...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik wordt kan ik me nog érgens voorstellen. Dat woord bestaan gewoon in de NL taal (alleen niet met de 'ik' vorm), maar dat mensen 'ik werdt' of 'ik vondt' schrijven snap ik niet. Die woorden bestaan gewoon niet.
Ik erger me gewoon vaker aan domme mensen.... Of mensen die gewoon dom doen, maar niet dom zijn.
Ik erger me gewoon vaker aan domme mensen.... Of mensen die gewoon dom doen, maar niet dom zijn.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk een heleboel wat ik niet zeg, in ieder geval niet tegen de persoon over wie het gaat, ik heb er in verreweg de meeste gevallen namelijk geen hol mee te maken.
Gelukkig kan ik al mijn gedachten wel bij m'n man kwijt, die denkt/zegt vaak toch hetzelfde.
Gelukkig kan ik al mijn gedachten wel bij m'n man kwijt, die denkt/zegt vaak toch hetzelfde.
Gast- Gast
Ik erger me vaak aan hele lappen tekst, zonder leestekens. Die sla ik vaak over.
Of met heel veel details die niks te maken hebben met de inhoud van het verhaal.
Of met heel veel details die niks te maken hebben met de inhoud van het verhaal.
Gast- Gast
Yasmin schreef:Ik moet me ook echt inhouden(veel op het forum) als ik weer zie staan: ik wordt. Soms is het nog erger, vondt, of werdt, dat ik echt wil zeggen: heb jij geen taallessen gehad ofzo dat je dat nog steeds verkeerd doet
Niet iedereen is daar een ster in...
Ik durf best te zeggen dat ik word/wordt vaak verkeerd gebruik.
Maar vondt of werdt gebruik ik dan weer niet
Gast- Gast
Ik en zelf wel een kei in taalfouten, maar erger me wel aan dingen als: Me vriend. Of me ventje (brrr...). Me auto.
Gast- Gast
Ja, en als je dat hier eens zegt, nou nou, dan kan je wel inpakken.ProudMama schreef:Ik erger me vaak aan hele lappen tekst, zonder leestekens. Die sla ik vaak over.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oeps, ik lig nu uit de gratie?Rush schreef:Ja, en als je dat hier eens zegt, nou nou, dan kan je wel inpakken.ProudMama schreef:Ik erger me vaak aan hele lappen tekst, zonder leestekens. Die sla ik vaak over.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Twellie schreef:Ik denk wel eens slechte dingen, zoals net werd ik asociaal afgesneden op het fietspad en dan denk ik: 'Man, knetter maar van je fiets af!'. Dan ben ik het ook kwijt en die man heeft daar toch geen last van dat ik zoiets denk?
Precies. Ik geloof ook echt niet dat er iemand is die noooooooit zoiets denkt.
Ik. Echt. Zo is mijn denkwijze gewoon niet. Nooit.
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wel kruipen, maar niet op de vloer...wie denkt mee?
» Ik hoor hem wel maar zie hem niet...
» Als je denkt dat t niet erger kan
» Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.
» Zindelijk worden: ze zegt niet dat ze moet plassen..
» Ik hoor hem wel maar zie hem niet...
» Als je denkt dat t niet erger kan
» Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.
» Zindelijk worden: ze zegt niet dat ze moet plassen..
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: