Hoe houden jullie je relatie levendig/spannend?
+14
nina
Serena
sanne-84
Marin
Arwyn
Pien
studiebol
Zonnetje
CCC
minoessepoes
Sterre
Rush
Guus
Julia
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe houden jullie je relatie levendig/spannend?
Door gewoon de tijd te nemen voor elkaar, grapjes te blijven maken, ook bewust onze eigen dingen te doen, elkaar vrij te laten en te nemen zoals we zijn. Dat gaat prima, en dan is er geen sleur te vinden (nog).
Gast- Gast
Ik vind mijn man juist supersexy in zijn grijze joggingbroek .
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik vind mijn man juist supersexy in zijn grijze joggingbroek .
Haha +1!
Maar mijn vriend heeft die eigenlijk alleen aan op zondag als we voor het douchen met de hond gaan lopen of de laatste dagen als ie nat geregend is
Wij trekken nooit 's avonds andere kleren aan... Andere mensen wel dan? Nooit over nagedacht
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend trekt wel altijd zijn pak uit na het werken, maar dat begrijp ik volkomen
Ik kleed me nu de laatste dagen alleen om omdat ik elke dag natgeregend ben
Ik kleed me nu de laatste dagen alleen om omdat ik elke dag natgeregend ben
Gast- Gast
Goochempie schreef:mozzarella schreef:Ik vind mijn man juist supersexy in zijn grijze joggingbroek .
Haha +1!
Maar mijn vriend heeft die eigenlijk alleen aan op zondag als we voor het douchen met de hond gaan lopen of de laatste dagen als ie nat geregend is
Wij trekken nooit 's avonds andere kleren aan... Andere mensen wel dan? Nooit over nagedacht
Zodra ik binnen ben gaat meteen mijn relaxbroek aan meestal hahahah....bestwel erg eigenlijk. Als er onverwachts bezoek komt herkennen ze me amper in mijn ghetto outfit omdat ik normaal als een kakker erbij loop.
Gast- Gast
Mijn man wordt voor mij persoonlijk niet onaantrekkelijk als hij direct uit het werk een joggingbroek aantrekt. Al snap ik wel wat je bedoelt Punk'd. Het is gewoon niet tof als je meer moeite doet voor je werk dan voor je partner.
Máár dat heeft bij mij ook te maken met gewoon lekker ruiken. Ik kan er veel meer van genieten als mijn man zijn luchtje opheeft én joggingbroek aan, dan in zijn nette broek zonder luchtje. Kan er niks aan doen, ik heb iets met geuren :-).
We hebben een hele moeilijke periode (en nog steeds wel) en dan merk je wel weer dat dit soort dingen belangrijk zijn. Als het goed gaat, is het een mindere ergernis dan als het niet goed gaat.. Maar ik vind het gewoon fijn als we moeite doen. Hij doet dat voor mij bijvoorbeeld door boodschappen te doen en te koken iedere avond omdat hij veel eerder thuis is.
Of de simpele vraag: Kan ik nog iets voor je meenemen van de winkel? Vind ik ook al fijn. Of dat hij zomaar uit het niets de auto heeft volgetankt (heb ik een hekel aan!)..
Máár dat heeft bij mij ook te maken met gewoon lekker ruiken. Ik kan er veel meer van genieten als mijn man zijn luchtje opheeft én joggingbroek aan, dan in zijn nette broek zonder luchtje. Kan er niks aan doen, ik heb iets met geuren :-).
We hebben een hele moeilijke periode (en nog steeds wel) en dan merk je wel weer dat dit soort dingen belangrijk zijn. Als het goed gaat, is het een mindere ergernis dan als het niet goed gaat.. Maar ik vind het gewoon fijn als we moeite doen. Hij doet dat voor mij bijvoorbeeld door boodschappen te doen en te koken iedere avond omdat hij veel eerder thuis is.
Of de simpele vraag: Kan ik nog iets voor je meenemen van de winkel? Vind ik ook al fijn. Of dat hij zomaar uit het niets de auto heeft volgetankt (heb ik een hekel aan!)..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Goochempie schreef:mozzarella schreef:Ik vind mijn man juist supersexy in zijn grijze joggingbroek .
Haha +1!
Mijn man is ook hot in zijn joggingbroek.. hij heeft een donkerblauwe en zo'n hoodie erbij aan.. dan zuigt ie op 't touwtje dan issie ook heel sexy!! Ik loop er ook regelmatig bij in my homeless look. Maar als ik me opdof, dan valt ie bijna flauw.. die blik in zijn ogen is priceless.. dat bereik in natuurlijk niet als ik er elke dag zo bij loop.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ohh ik heb trouwens ook echt een getto broek. Ooit voor vijf euro gekocht bij de H&M, ding is helemaal uitgelubberd, maar ik heb dan wel weer een strak vestje erop (in het mooi roze :-))
Caro- Ratel
Dat is toch ook helemaal niet erg Mozzarella? Ik zou ook echt niet in een mantelpakje gaan staan koken of op de bank kruipen. En ik ga er vanuit dat een vent mij ook nog aantrekkelijk vindt in die comfortabele kleren, anders zit er iets niet goed in de relatie m.i. Daar zit sleur voor mij dus gewoon niet in. Waarin wel? Geen idee. Ga ik over nadenken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha +1!
Wij dragen alle twee een pak naar het werk en die trekken we beide uit als we thuis komen, dat is echt het aller eerste wat ik doe. Wij lopen vaak beide in pyjama of joggingsbroek rond 's avonds. Dat vind ik niet bijzonder sexy maar ook geen probleem verder.
Op vrijdag avond en in het weekend doen meestal wel moeite om er leuk uit te zien en meestal ook als we nog weg gaan of bezoek krijgen en op mijn vrije dag ook wel. Dus gemiddeld zitten wij 2 avonden in de week in onze pyjama op de bank en ik vind het heerlijk!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
2CKC2 schreef:
Mijn man is ook hot in zijn joggingbroek.. hij heeft een donkerblauwe en zo'n hoodie erbij aan.. dan zuigt ie op 't touwtje dan issie ook heel sexy!! Ik loop er ook regelmatig bij in my homeless look. Maar als ik me opdof, dan valt ie bijna flauw.. die blik in zijn ogen is priceless.. dat bereik in natuurlijk niet als ik er elke dag zo bij loop.
Ik vind mijn vriend eigenlijk hot in alles, van zijn adams- tot rokkostuum
Eigenlijk vind ik hem alleen niet sexy als hij ziek is en zielig aan tafel met stinkende ontplofde krullen in tshirt, boxer en sokken afgemaakt met zijn koningsmantel-ochtendjas zijn kopje rooibos naar binnen aan het slurpen is...
Gelukkig vind ik hem dan wel zielig zodat ik hem goed kan verzorgen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Joy_ schreef:Dat is toch ook helemaal niet erg Mozzarella? Ik zou ook echt niet in een mantelpakje gaan staan koken of op de bank kruipen. En ik ga er vanuit dat een vent mij ook nog aantrekkelijk vindt in die comfortabele kleren, anders zit er iets niet goed in de relatie m.i. Daar zit sleur voor mij dus gewoon niet in. Waarin wel? Geen idee. Ga ik over nadenken.
Eens....en ik zorg er wel gewoon voor dat ik dan gewoon leuke chillkleding heb. Op mijn tijgerprint harembroek na. Niet eens zozeer ivm hem maar omdat ik er zelf graag verzorg bijloop.
Gast- Gast
Bovendien, waarom zou iemand 24/7 sexy willen zijn? Dat is toch hondsvermoeiend?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Bovendien, waarom zou iemand 24/7 sexy willen zijn? Dat is toch hondsvermoeiend?
Lijkt mij wel ja!
Ik vind mijn man niet sexy als hij met zijn net uit bed coupe (zie nu een Jackson 5 kapsel voor je) in zijn stomme ochtendjas van zijn dispuut naar beneden komt gedenderd. Dan een peuk gaat opsteken en een kop koffie erbij. Ieh. Dan mag hij een eindje verderop gaan zitten :-).
Ohhh en als hij aan zijn teennagels peutert. Dat vind ik toch wel zó vies..
Caro- Ratel
Mijn vriend had tijdens onze eerste date zijn trainingsbroek aan hij kwam van een wedstrijd en was al laat, hij smste me nog of ik het erg vond, anders ging hij zich wel thuis omkleden. Ik kon er wel mee lachen
Ik ben zelf vaak degene die enorm gaar thuiskomt van het werk, dan wil ik ook mijn joggingbroek aan. Maar we doen best veel voor elkaar. Op zo'n momenten maakt hij thee voor me en ik maak vaker ontbijt op bed als hij 's ochtends later wakker wordt. Laatst hadden we ook weer eens een 'echte' date gepland. Hij kwam me ophalen (met een bos rode rozen!) en we gingen lekker uit eten en hij had met het restaurant allerlei dingetjes geregeld die typisch voor ons waren (beetje lang om allemaal uit te leggen, maar hij had er dus veel moeite voor gedaan ) en daarna zijn we cocktails gaan drinken in een luxe cocktailbar. Ik had me helemaal opgetut en ik was gewoon echt een beetje nerveus toen hij me kwam halen
Ik ben zelf vaak degene die enorm gaar thuiskomt van het werk, dan wil ik ook mijn joggingbroek aan. Maar we doen best veel voor elkaar. Op zo'n momenten maakt hij thee voor me en ik maak vaker ontbijt op bed als hij 's ochtends later wakker wordt. Laatst hadden we ook weer eens een 'echte' date gepland. Hij kwam me ophalen (met een bos rode rozen!) en we gingen lekker uit eten en hij had met het restaurant allerlei dingetjes geregeld die typisch voor ons waren (beetje lang om allemaal uit te leggen, maar hij had er dus veel moeite voor gedaan ) en daarna zijn we cocktails gaan drinken in een luxe cocktailbar. Ik had me helemaal opgetut en ik was gewoon echt een beetje nerveus toen hij me kwam halen
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
In een sleur zitten komt volgens mij ook niet doordat je niet sexy bent.
Maar sexy zijn kan wel de sleur doorbreken. Evenals leuke dingen met elkaar blijven doen. Tijd voor elkaar vrijmaken. Onverwacht wel eens een cadeautje kopen. Gewoon aan en om elkaar denken.
Maar sexy zijn kan wel de sleur doorbreken. Evenals leuke dingen met elkaar blijven doen. Tijd voor elkaar vrijmaken. Onverwacht wel eens een cadeautje kopen. Gewoon aan en om elkaar denken.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe hou jij je relatie levendig?
» Hoe hou jij je relatie leuk/spannend?
» Houden jullie nog contact met jullie exen?
» Speciaal voor jullie: kort spannend zomerverhaal
» Hoe houden jullie je laminaatvloer schoon?
» Hoe hou jij je relatie leuk/spannend?
» Houden jullie nog contact met jullie exen?
» Speciaal voor jullie: kort spannend zomerverhaal
» Hoe houden jullie je laminaatvloer schoon?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: