Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op vakantie als je zwanger bent

+11
Roos
blondje1313
Happydobby
Novalee
kwak
MissD
Annie24
Susan
PapillonRose
Tania
studiebol
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Op vakantie als je zwanger bent - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie als je zwanger bent

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 6:53

Ik plande vanaf week 24 ook gewoon weken vooruit, mocht toch niet meer werken dus kon ook altijd. Dan is het ook makkelijker te plannen om bij dezelfde terecht te kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie als je zwanger bent - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie als je zwanger bent

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 7:16

Oeh, ik zit nu foto's te bekijken van San Eloy, ooit wil ik daar naartoe met mijn gezin, ik vond het zo leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie als je zwanger bent - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie als je zwanger bent

Bericht  Dolphinne vr 15 jul 2011 - 7:33

Wij zijn toen ik 26 weken zwanger was een week naar Malgrat de Mar geweest.
Ik moest wel opletten met een eind lopen dat ik ook weer terug kon komen (had regelmatig last van mijn bekken).
Dan waren we de hele boulevard afgelopen, maar moesten we ook weer terug natuurlijk.

Met eten was eigenlijk geen probleem. We aten gewoon in het hotel en dat was allemaal goed gaar (behalve de gebakken eieren bij het ontbijt, die waren half rauw en at ik dus maar niet).

Er waren daar wel heel veel proppers die probeerden je een discotheek in te krijgen. Ik had al een redelijk buikje, dus als ik daar op wees konden we tenminste gewoon doorlopen ipv dat ze door bleven zeuren.

In het vliegtuig heb ik bij het inchecken gevraagd of ik een stoel met extra beenruimte kon krijgen zodat je makkelijker kunt verzitten. We kregen toen stoelen helemaal vooraan.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie als je zwanger bent - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie als je zwanger bent

Bericht  Poisongirl zo 17 jul 2011 - 5:02

Wij gaan in september een week naar rome, ben dan 21 weken. Moet gewoon kunnen zolang je je goed voelt...
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie als je zwanger bent - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie als je zwanger bent

Bericht  SarahKey zo 17 jul 2011 - 5:16

wij willen rond de herfstvakantie nog even weg, idd voor het laatst samen. Maar vliegen zit er niet in, word gewoon met de auto weg.

Als je niet ver wil vliegen is Mallorca ook leuk. Mooi eilandje en je hoeft er niet uren voor te vliegen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie als je zwanger bent - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie als je zwanger bent

Bericht  studiebol zo 17 jul 2011 - 6:23

freakielief schreef:Ohja en een recente (elke maatschappij heeft weer andere regels hoe oud het max. mag zijn) zwangerschapsverklaring meenemen.

Ik heb dit even nagevraagd bij het reisbureau in het dorp en die zeiden dat je geen verklaring nodig had ze had nog even opgezocht dat je bij een meerling vanaf 34 weken niet meer mag vliegen. Maar ik hoefde niks mee te nemen gaf zei aan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie als je zwanger bent - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie als je zwanger bent

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 6:29

studiebol schreef:
freakielief schreef:Ohja en een recente (elke maatschappij heeft weer andere regels hoe oud het max. mag zijn) zwangerschapsverklaring meenemen.
Ik heb dit even nagevraagd bij het reisbureau in het dorp en die zeiden dat je geen verklaring nodig had ze had nog even opgezocht dat je bij een meerling vanaf 34 weken niet meer mag vliegen. Maar ik hoefde niks mee te nemen gaf zei aan.
Voor de zekerheid zou ik er toch voor een zorgen en meenemen. Als je tegen die tijd een flinke buik hebt en ze twijfelen hoe ver je bent, hoef je in ieder geval niet in discussie te gaan. Dat is voor mij persoonlijk in ieder geval wel het laatste waar ik zin in heb als ik lekker op vakantie ga.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie als je zwanger bent - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie als je zwanger bent

Bericht  studiebol zo 17 jul 2011 - 6:35

freakielief schreef:
studiebol schreef:
freakielief schreef:Ohja en een recente (elke maatschappij heeft weer andere regels hoe oud het max. mag zijn) zwangerschapsverklaring meenemen.
Ik heb dit even nagevraagd bij het reisbureau in het dorp en die zeiden dat je geen verklaring nodig had ze had nog even opgezocht dat je bij een meerling vanaf 34 weken niet meer mag vliegen. Maar ik hoefde niks mee te nemen gaf zei aan.
Voor de zekerheid zou ik er toch voor een zorgen en meenemen. Als je tegen die tijd een flinke buik hebt en ze twijfelen hoe ver je bent, hoef je in ieder geval niet in discussie te gaan. Dat is voor mij persoonlijk in ieder geval wel het laatste waar ik zin in heb als ik lekker op vakantie ga.

Daar heb je misschien wel gelijk in ja...Kan het vragen in het ziekenhuis of die er een uit willen schrijven en als ze dat niet willen doen kan ik altijd nog naar de verloskundige in het dorp gaan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie als je zwanger bent - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie als je zwanger bent

Bericht  mickey zo 17 jul 2011 - 6:43

Wij gaan over 5 weken naar Cyprus, voor 8 dagen. We wisten dat ik zwanger was toen we boekten. Hebben geboekt om inderdaad de laatste keer met z'n tweetjes weg te gaan. Gewoon onder het mom van: we zien wel hoe ik me dan voel. Voel ik me goed, dan plannen we meer als wanneer ik me minder goed voel. Tot nu toe heb ik nauwelijks klachten, hopelijk blijft dat zo Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie als je zwanger bent - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie als je zwanger bent

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum