Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Valt het dan echt niemand het op...?

+6
Kaboutertje
Marin
Rovine
Julia
SoGood
rapa nui
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  - Pagina 2 Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 10:13

Probeer anders eens een dagcrème waar een kleurtje in zit. Uiteraard wel een kleur kiezen die goed bij je eigen huidskleur past. Foundation of poeder moet niet echt opvallen toch. Ik gebruik zelf crème van Olaz (total effects, touch of foundation). Dat is een dagcrème met foundation van Max Factor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  - Pagina 2 Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 10:20

Ik gebruik absoluut foundation! Ik heb een hele lelijke huidskleur, ook pigmentvlekken in mijn gezicht en wallen die niet wegtrekken. Het lijkt wel of ik een erge ziekte heb als ik geen make up op heb. Als ik foundation op heb ziet het er gelijk wat gezelliger uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  - Pagina 2 Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 19:37

Bij sommige mensen zie je het gewoon op de huid 'liggen' zeg maar.. dat vind ik altijd zonde.

Altijd als ik zeg dat ik foundation draag (altijd maar een klein beetje op m'n wangen en van het toefje wat ik overheb nog een klein beetje voorhoofd/kin) dan krijg ik heel vaak de vraag waar ik mijn foundation koop omdat je hem niet ziet zitten Laughing

Nu gebruik ik ook wel echt weinig foundation wat ik gewoon met mijn wijs/middelvinger een beetje verdeel op mijn huid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  - Pagina 2 Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:26

Angel Blue Eyes schreef:
Julia schreef:Maar waarom doe je dan foundation op die te donker is laughcry

Ik heb zo'n "Ben je ziek, ABE" kleur huid. Daar was ik zo klaar mee, want begon me er spontaan ziek van te voelen, dat ik ervoor heb gekozen om een tintje, niet veel, donkerder te nemen. Maar dat zorg wel dat je bij de kaaklijn een scheiding hebt en die smeerde ik altijd uit met een keukenpapiertje. laughcry

Daar moet je geen foundation voor gebruiken, maar een mooie bronzingpoeder die je als blusher gebruikt, beetje aan de bovenkant van je voorhoofd en een beetje op je kin. Nooit een donkerdere foundation gebruiken gekkerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  - Pagina 2 Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:29

Ik gebruik ook die van The Bodyshop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  - Pagina 2 Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:29

Zininzon schreef:Iets heel anders: sinds ik 2 mnd geleden weer aan de pil ging, heb ik gigantisch veel pukkels. Zo erg dat ik sinds vorige week aan de biergistpillen zit. Had het er gisteren met een collega over en ze zei dat het haar eergisteren pas was opgevallen dat ik meer pukkels had dan normaal. En ik schaam me er al bijna 2 maanden voor, gebruik meer make-up etc.
Volgens mij zie je van jezelf gewoon veel meer dan dat een ander ziet.
Dat klopt. Er is een onderzoek geweest (ik weet even niet meer hoe dat heet) waar studenten een shirt aan moesten doen met een foto van een hele foute zanger. Dit droegen zij tijdens een college. Zij dachten dat iedereen dat wel zou zien, maar in werkelijkheid was het maar een klein percentage dat het was opgevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  - Pagina 2 Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Phileine do 14 jul 2011 - 20:38

Ik vind foundation niet echt mooi, maar het valt mij ook niet op of een vrouw het wel of niet gebruikt. Het valt mij alleen op wanneer iemand er overdreven veel van gebruikt of een te donkere kleur, zoals twee meisjes bij mij op de middelbare school destijds laughcry
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  - Pagina 2 Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Melis_je do 14 jul 2011 - 21:58

Jen_ schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Julia schreef:Maar waarom doe je dan foundation op die te donker is laughcry

Ik heb zo'n "Ben je ziek, ABE" kleur huid. Daar was ik zo klaar mee, want begon me er spontaan ziek van te voelen, dat ik ervoor heb gekozen om een tintje, niet veel, donkerder te nemen. Maar dat zorg wel dat je bij de kaaklijn een scheiding hebt en die smeerde ik altijd uit met een keukenpapiertje. laughcry

Daar moet je geen foundation voor gebruiken, maar een mooie bronzingpoeder die je als blusher gebruikt, beetje aan de bovenkant van je voorhoofd en een beetje op je kin. Nooit een donkerdere foundation gebruiken gekkerd!

Eens. Een normale blusher (een beetje) kan ook als je bronzingpoeder niet fijn vindt. Dan zie je er ook niet ziek meer uit.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  - Pagina 2 Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Flippin' Bitch vr 15 jul 2011 - 0:42

Zonder zie ik er vermoeider uit (minder) en heb ik meer sproeten (beter).
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  - Pagina 2 Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum