Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Valt het dan echt niemand het op...?

+6
Kaboutertje
Marin
Rovine
Julia
SoGood
rapa nui
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:25

... Of durft niemand er iets van te zeggen?

Sinds enkele weken gebruik ik nog maar sporadisch foundation+losse poeder, terwijl ik voorheen niet zonder de deur uitwilde. Ik heb/gun mezelf er geen tijd meer voor. En het lijkt helemaal niemand op te vallen.

Is foundation/poeder meer iets voor jezelf? Of zou het de omgeving ook opvallen? Ik heb het nooit echt opvallend gedragen. Naar mijn mening zag mijn huid er wel egaler uit of was dat enkel voor mijn eigen zelfvertrouwen? Of mooi willen zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  rapa nui do 14 jul 2011 - 8:28

Oh daar kijk ik echt nooit naar. Zou dat bv. echt niet van collega''s kunnen zeggen of ze wel/niet foundation/poeder op hebben.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:31

rapa nui schreef:Oh daar kijk ik echt nooit naar. Zou dat bv. echt niet van collega''s kunnen zeggen of ze wel/niet foundation/poeder op hebben.

Serieus niet?

Er is één collega die weleens zëi:"ABE zou je niet eens stoppen met het gebruiken van foundation? Want je hebt alweer een make-up streep op je kaaklijn". Dat is ook het deeltje wat me heeft besluiten om er op het werk maar mee te stoppen. Want ik meer het thuis op, veeg het snel uit met een keukenpapiertje, omdat de kleur die ik draag donkerder is dan mijn daadwerkelijke huidskleur, en in de auto ga ik verder vegen, maar dat gaat dus weleens mis. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:32

Ik vind het vaak gemaakt staan bij mensen, en het valt me juist op als ze wél foundation gebruiken. Maar is een goed tegen toch, dat niemand het ziet? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:34

Pippa schreef:Ik vind het vaak gemaakt staan bij mensen, en het valt me juist op als ze wél foundation gebruiken. Maar is een goed tegen toch, dat niemand het ziet? Wink

Jawel, maar heb ik daar al die jaren (Twaalf in totaal nu) zo mijn best voor gedaan? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  SoGood do 14 jul 2011 - 8:40

Toen ik stopte zag ook niemand het en werd mijn huid stukken beter, toen had ik het sowieso niet echt meer nodig. Gebruik nog wel losse poeder voor een egaal kleurtje.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Julia do 14 jul 2011 - 8:42

Maar waarom doe je dan foundation op die te donker is laughcry
Ik vind mijn huid veel mooier en egaler met foundation en ik denk dat ik er vermoeider uit zal zien zonder foundation.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:44

Sogood schreef:Toen ik stopte zag ook niemand het en werd mijn huid stukken beter, toen had ik het sowieso niet echt meer nodig. Gebruik nog wel losse poeder voor een egaal kleurtje.

Dat heb ik dus ook vaker gehoord. Dat het je huid verstikt. En dat het voor de huid zelf wel fijn is om te ademen. Ik heb pas vanavond besloten dat ik gewoon geen foundation meer draag, omdat het toch niemand opvalt dat ik het niet meer draag en mijn huid best egaal is. Maar ik vond het wel een hele vreemde gewaarwording. Ik dacht altijd dat ik er dan gelijk 'lelijker' uit zou zien en dat, dat iedereen zou opvallen. Maar of ze durven het niet te zeggen of het zat gewoon al die tijd in mijn hoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:46

Julia schreef:Maar waarom doe je dan foundation op die te donker is laughcry

Ik heb zo'n "Ben je ziek, ABE" kleur huid. Daar was ik zo klaar mee, want begon me er spontaan ziek van te voelen, dat ik ervoor heb gekozen om een tintje, niet veel, donkerder te nemen. Maar dat zorg wel dat je bij de kaaklijn een scheiding hebt en die smeerde ik altijd uit met een keukenpapiertje. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 9:01

Hmmm.. dit soort dingen zou mij ook niet opvallen. Maar ik zou zeggen: mooi zo laten! Krijgt je huid weer zuurstof smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 9:02

Youandi schreef:Hmmm.. dit soort dingen zou mij ook niet opvallen. Maar ik zou zeggen: mooi zo laten! Krijgt je huid weer zuurstof smile

Vanaf nu is het foundation+losse poeder af doordeweeks. Very Happy Mascara en oogpotlood goed genoeg. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Rovine do 14 jul 2011 - 9:05

Als foundation mij opvalt is dat vrijwel altijd in negatieve zin, vind ik het niet mooi. Misschien zijn er vrouwen bij wie het wel mooi zit, maar dat zie ik dus niet.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Marin do 14 jul 2011 - 9:15

Als je foundation goed draagt, zie je het dus ook niet. Negen van de tien keer zie je het wel, en dat vind ik in de meeste gevallen niet zo mooi.
Waarschijnlijk ben je beter af zo ABE. Het is ook nog eens gezonder voor je huid.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  SoGood do 14 jul 2011 - 9:15

Angel Blue Eyes schreef:
Julia schreef:Maar waarom doe je dan foundation op die te donker is laughcry

Ik heb zo'n "Ben je ziek, ABE" kleur huid. Daar was ik zo klaar mee, want begon me er spontaan ziek van te voelen, dat ik ervoor heb gekozen om een tintje, niet veel, donkerder te nemen. Maar dat zorg wel dat je bij de kaaklijn een scheiding hebt en die smeerde ik altijd uit met een keukenpapiertje. laughcry

Misschien moet je dan eens mooie, subtiele bronzing powder aanschaffen. Die gebruik ik ook, vooral als ik heel bleek ben.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 9:18

Sogood schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Julia schreef:Maar waarom doe je dan foundation op die te donker is laughcry

Ik heb zo'n "Ben je ziek, ABE" kleur huid. Daar was ik zo klaar mee, want begon me er spontaan ziek van te voelen, dat ik ervoor heb gekozen om een tintje, niet veel, donkerder te nemen. Maar dat zorg wel dat je bij de kaaklijn een scheiding hebt en die smeerde ik altijd uit met een keukenpapiertje. laughcry

Misschien moet je dan eens mooie, subtiele bronzing powder aanschaffen. Die gebruik ik ook, vooral als ik heel bleek ben.

Tja, heb een tijdje Lancome gebruikt, maar daar stikt mijn huid van. Dus als je een goede tip hebt, vertel het me maar. Want ik vind het wel leuk om voor een avondje stappen o.i.d. iets extra's dan enkel mascara/oogpotlood/lippenstift te gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Kaboutertje do 14 jul 2011 - 9:25

Misschien zien ze het wel, maar vinden ze het niet nodig om er wat van te zeggen.
Vaak zie ik bijvoorbeeld wel als iemand foundation op heeft, als diegene het dan ineens niet meer draagt zou ik er niets van zeggen :P. Of het moet een vriendin zijn ofzo..
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 9:26

Kaboutertje schreef:Misschien zien ze het wel, maar vinden ze het niet nodig om er wat van te zeggen.
Vaak zie ik bijvoorbeeld wel als iemand foundation op heeft, als diegene het dan ineens niet meer draagt zou ik er niets van zeggen :P. Of het moet een vriendin zijn ofzo..

Lekker ben jij. :P Ik wil ook graag weten of het nu echt zo slecht staat, heur. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Zininzon do 14 jul 2011 - 9:28

Iets heel anders: sinds ik 2 mnd geleden weer aan de pil ging, heb ik gigantisch veel pukkels. Zo erg dat ik sinds vorige week aan de biergistpillen zit. Had het er gisteren met een collega over en ze zei dat het haar eergisteren pas was opgevallen dat ik meer pukkels had dan normaal. En ik schaam me er al bijna 2 maanden voor, gebruik meer make-up etc.
Volgens mij zie je van jezelf gewoon veel meer dan dat een ander ziet.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  SoGood do 14 jul 2011 - 9:28

Angel Blue Eyes schreef:
Sogood schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Julia schreef:Maar waarom doe je dan foundation op die te donker is laughcry

Ik heb zo'n "Ben je ziek, ABE" kleur huid. Daar was ik zo klaar mee, want begon me er spontaan ziek van te voelen, dat ik ervoor heb gekozen om een tintje, niet veel, donkerder te nemen. Maar dat zorg wel dat je bij de kaaklijn een scheiding hebt en die smeerde ik altijd uit met een keukenpapiertje. laughcry

Misschien moet je dan eens mooie, subtiele bronzing powder aanschaffen. Die gebruik ik ook, vooral als ik heel bleek ben.

Tja, heb een tijdje Lancome gebruikt, maar daar stikt mijn huid van. Dus als je een goede tip hebt, vertel het me maar. Want ik vind het wel leuk om voor een avondje stappen o.i.d. iets extra's dan enkel mascara/oogpotlood/lippenstift te gebruiken.

Ik ben zelf fan van bronzingpowders van The Bodyshop. Zowel de gewone als de bronzing shimmeringpowder. (Mooi in de zomer!) Van mijn zusje heb ik ooit eens echt geweldige gekregen maar zij werkt ook met make-up. Zal eens vragen welk merk dat ook alweer was.


Laatst aangepast door Sogood op do 14 jul 2011 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 9:33

Graag, sogood. Want ik word gek van het smeren. Het moet makkelijker en mooier kunnen dan ik de afgelopen twaalf jaar heb gedaan.

En ik geloof ook werkelijk dat een ander het anders zien dan we hetzelf zien, ZiZ. Ik merk het ook met mijn gewicht. Ik ben echt te dik, maar terwijl me druk maak over mijn gewicht, zien anderen een ander verschil bij mij. Namelijk niets dat met uiterlijk te maken heeft, maar wel dat ik een aangenamer persoon ben om mee om te gaan, omdat ik rustiger ben geworden. En nu denk ik; Fuck gewicht, dat doet er helemaal niet toe. Het doet ertoe WIE je bent. Al is die gedachte enkel aanwezig op het werk. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Kaboutertje do 14 jul 2011 - 9:34

Vaak valt iets voor jou zelf veel meer dan voor anderen inderdaad.. Maar als ze er niets van zeggen, kun jij het natuurlijk ook vragen toch Wink
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 9:38

Kaboutertje schreef:Vaak valt iets voor jou zelf veel meer dan voor anderen inderdaad.. Maar als ze er niets van zeggen, kun jij het natuurlijk ook vragen toch Wink

True. Maar degene die mij altijd wijst op make-up fouten is al weken ziek. Sad

Misschien ziet de rest het daadwerkelijk niet. Of misschien zat het in mijn hoofd dat mensen alleen aardig zouden vinden als ik er compleet met make-up nog iets uitzag. Het zit denk ik meer in mijn hoofd, dan dat het bij een ander zit. Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Kaboutertje do 14 jul 2011 - 9:42

Angel Blue Eyes schreef:
Kaboutertje schreef:Vaak valt iets voor jou zelf veel meer dan voor anderen inderdaad.. Maar als ze er niets van zeggen, kun jij het natuurlijk ook vragen toch Wink

True. Maar degene die mij altijd wijst op make-up fouten is al weken ziek. Sad

Misschien ziet de rest het daadwerkelijk niet. Of misschien zat het in mijn hoofd dat mensen alleen aardig zouden vinden als ik er compleet met make-up nog iets uitzag. Het zit denk ik meer in mijn hoofd, dan dat het bij een ander zit. Twisted Evil

Ik denk dat het ook iets is wat je in je hoofd zit, niet vervelend bedoeld hoor. Maw, waarschijnlijk zien ze het niet en zeggen daarom ook niets. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze jou met minder make-up minder leuk vinden hoor! hug

Als ik voor mezelf spreek maakt het mij niet uit hoe iemand eruit ziet, als ik die persoon maar leuk/aardig vind.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 9:46

Kaboutertje schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Kaboutertje schreef:Vaak valt iets voor jou zelf veel meer dan voor anderen inderdaad.. Maar als ze er niets van zeggen, kun jij het natuurlijk ook vragen toch Wink

True. Maar degene die mij altijd wijst op make-up fouten is al weken ziek. Sad

Misschien ziet de rest het daadwerkelijk niet. Of misschien zat het in mijn hoofd dat mensen alleen aardig zouden vinden als ik er compleet met make-up nog iets uitzag. Het zit denk ik meer in mijn hoofd, dan dat het bij een ander zit. Twisted Evil

Ik denk dat het ook iets is wat je in je hoofd zit, niet vervelend bedoeld hoor. Maw, waarschijnlijk zien ze het niet en zeggen daarom ook niets. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze jou met minder make-up minder leuk vinden hoor! hug

Als ik voor mezelf spreek maakt het mij niet uit hoe iemand eruit ziet, als ik die persoon maar leuk/aardig vind.

Geldt voor mezelf ook hoor. Als ik iemand aardig vind dan heeft dit niets met hun uiterlijke vertoon te maken. Maar ik denk altijd dat er voor mezelf een andere regel geldt. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Kaboutertje do 14 jul 2011 - 9:52

Nou, no worries Wink. I know, makkelijker gezegd dan gedaan.. Very Happy
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Valt het dan echt niemand het op...?  Empty Re: Valt het dan echt niemand het op...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum