Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb woning--> Aan het klussen

+25
Sushi
Monte
Dennenappel
Pien
CCC
Linnie1985
Shisha
Natural
Lejow
Mamsie
Suus
Travelgurly
Guusje
Flippin' Bitch
MADDIE
Jeanette
Eris
Snoes
Error
Moonlight
Lady4
Oasis
VanillaRose
Zwerver
Sweety
29 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 20:48

Superfijn! Ik kan je foto niet zien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Snoes vr 15 jul 2011 - 20:55

Super meid!
Wordt het huis nog gerenoveerd voordat jij erin trekt? Of terwijl je er woont? Want je zou toch per 1 augustus de sleutel al kunnen krijgen, toch?

Ik kan je foto ook niet zien helaas!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Sweety vr 15 jul 2011 - 21:01

Ik heb even mijn post aangepast hoop dat jullie het nu wel zien. smile

De woning komt inderdaad per 1 augustus vrij maar dan gaan ze nog eerst renoveren. Pas als ze daar klaar mee zijn dan krijg ik de sleutel en kan ik erin. Er zit namelijk in de muur tussen de woonkamer en de slaapkamer een groot raam en die muur gaan ze dichtmaken. Dus ik kan ook niet alvast beginnen met behang scheuren. Denk als alles mee zal zitten dat ik dan begin september de sleutel krijg en kan beginnen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Snoes vr 15 jul 2011 - 21:56

Oh nou, wel fijn dat het voor jou nog gerenoveerd wordt he! Dan is een maand/twee maand langer wachten niet zo erg, je krijgt er wat leuks voor terug!

En nu zie ik je foto's wel. Het is inderdaad wel ouderwets ja, dus ik ben benieuwd naar foto's na de renovatie Very Happy. Maar wel allemaal erg leuk hoor, ben heel blij voor jou!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Sweety vr 15 jul 2011 - 22:48

Ja daar ben ik wel erg blij mee. Maandag bellen en dan vragen of ik een afspraak kan maken met de opzichter zodat we alles op papier kunnen zetten. Ik mag dan zelf de badkamer kiezen en keuken. Ik weet nog toen ik ging samenwonen mochten we kiezen uit 3 verschillende vloertegels en 6 verschillende wandtegels. Dat zal nu ook wel zijn. En de keuken weet ik niet uit hoeveel ik kan kiezen. Ik hou dit topic gewoon aan voor veranderingen en foto's Very Happy
En nogmaals bedankt!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Snoes vr 15 jul 2011 - 23:41

Ja is goed, ik ben benieuwd hoe het wordt Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Sweety ma 18 jul 2011 - 0:32

Vandaag gebeld en gezegd dat ik de woning graag wil nemen. Morgen kan ik langs bij hun om het officieel te maken. Ze zou zorgen dat ik dan ook tegels kan uitkiezen en waarschijnlijk ook al de keuken. Ben benieuwd vind het zo spannend!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  MADDIE di 19 jul 2011 - 2:48

Wat leuk zeg! Wel fijn dat ze gaan renoveren voordat je erin gaat. Dan kun je de dingen een beetje naar je smaak kiezen ook. Ik was een jaartje na een renovatie aan de beurt voor mijn huis en de vorige bewoonster had wat minder mooie dingen gekozen naar mijn mening. Zoals een rvs aanrechtblad, anderen vinden dat wel mooi natuurlijk.

Veel voorpret toegewenst!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Flippin' Bitch di 19 jul 2011 - 8:00

Oh leuk joh. En wat fijn dat het nog wordt opgeknapt voordat je erin trok. Ik had dat ook, toen ik ging kijken was het zo'n bruine woningbouw badkamer en voor mijn komst was alles mooi wit betegeld.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Sweety di 19 jul 2011 - 21:31

Nou ben gister langs geweest en de woning is nu echt aan mij toegewezen. Ze zou mijn nummer geven aan de opzichter zodat hij met mij contact kon opnemen zodat we een afspraak kunnen maken om tegels uit te zoeken. Dacht dat het gister zou gebeuren maar dat was dus niet het geval.

Fijn is dat he Flippin'Bitch dat het nog werd verbouwd! Hoop dat ik snel kan kiezen voor de tegels.. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Jeanette di 19 jul 2011 - 22:32

Lekker hoor Sweety, dadelijk echt alles naar je eigen smaak! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Guusje di 19 jul 2011 - 22:36

Allereerste, gefeliciteerd Very Happy
Heerlijk is dat wanneer er eerst wordt gerenoveerd, ik krijg er een nieuwe douche en een nieuw toilet in. Mocht ook de tegeltjes etc uitkiezen, dan is het helemaal naar je eigen smaak. Ik krijg maandag de sleutel, kan bijna niet wachten!
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Travelgurly di 19 jul 2011 - 23:18

superrr leuk! gefeliciteerd!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Sweety ma 1 aug 2011 - 2:50

Ik heb afgelopen zaterdag meubels besteld bij de Leenbakker. Ik had eerst meubels op het oog van Ikea maar toen ik dit zag en het past in mijn budget koos ik toch hiervoor Very Happy Gaat nu allemaal gebeuren!

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Dressoir_Chantal-0

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 TV-Dressoir_Chantal-1

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Eetkamertafel_Chantal-0

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Salontafel_Chantal-0

En ik ga deze sticker nemen voor in de keuken, verschillende thee soorten.
Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Assembled_img_490

Ik heb ook een tekst uitgekozen om boven mijn bed te plakken maar ik zoek nog voor in de woonkamer.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 3:08

Gefeliciteerd met je woning, en mooie meubels!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Suus ma 1 aug 2011 - 3:20

Wat leuk, Sweety, ik lees nu pas dat je een woning hebt, gefeliciteerd! Very Happy Heb je inmiddels tegels en een keuken uitgezocht? En weet je al wanneer je de sleutel krijgt?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Sweety ma 1 aug 2011 - 3:31

Dank jullie wel! Ja ik heb ook tegels uitgekozen en de keuken. Zal kijken of ik er zo foto's van kan plaatsen. Heb voor witte keukenkasten gekozen met een bruin aanrecht. Tegels voor op de vloer in de badkamer zijn zwart en op de muur is het wit met gevlamd (?) zwart. Very Happy
Ik hoop snel de sleutel te krijgen maar denk pas in september omdat de bouwvakkers nu nog vakantie hebben en ze dan nog moeten gaan beginnen met renoveren.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Jeanette ma 1 aug 2011 - 10:52

Mooie meubels Sweety en leuk die letters! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Mamsie ma 1 aug 2011 - 11:35

Gefeliciteerd. Zwarte vloertegels, hou de antikalk maar in de aanslag!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Lejow ma 1 aug 2011 - 19:13

Leuk zeg, gefeliciteerd!

En die meubels hebben wij ook (en met mij nog vele anderen op t forum hahaha), ze bevallen ons echt super goed!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Natural di 2 aug 2011 - 7:57

Wat leuk, die tekst voor in je keuken!
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 8:35

Leuke meubels! En die tekst voor in de keuken is ook gaaf! I love you

Ik ben benieuwd wanneer je erin kan, wel fijn dat alles nog gerenoveerd wordt voordat je er gaat wonen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Moonlight di 2 aug 2011 - 23:40

Waar haal je die tekst vandaan? Onwijs leuke meubels! Je kunt vast niet wachten! Very Happy
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Sweety do 4 aug 2011 - 0:41

Dank jullie wel! Ik kan inderdaad niet wachten. Haha duurt allemaal veel te lang voordat ik erin kan. Heb gister laminaat besteld en dat wordt over 2 a 3 weken geleverd. We kunnen het in een kamer opslaan bij mijn ouders want er was nu een leuke actie met het laminaat namelijk.

Die letters heb ik van deze site: http://www.muurstickers.net/
Ze hebben nog meer leuke dingen en je kan ook zelf teksten laten maken. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Sweety do 4 aug 2011 - 0:42

Lejow schreef:Leuk zeg, gefeliciteerd!

En die meubels hebben wij ook (en met mij nog vele anderen op t forum hahaha), ze bevallen ons echt super goed!
Haha.. echt waar?! Wat leuk! En dat hoor ik graag dat ze goed bevallen Very Happy

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb woning--> Aan het klussen - Pagina 2 Empty Re: Heb woning--> Aan het klussen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum