Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tot hoe laat klussen

+5
tweeling
kwak
blondje1313
Verona
duckie
9 plaatsers

Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 8:58

Het huis naast ons wordt verbouwd. Ze zijn nu nog steeds bezig en er klinkt hard gebonk.
Tot hoe laat zouden jullie dat acceptabel vinden? Mijn zoon slaapt nu slecht..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 9:03

Er staat mij iets bij dat het tot 10 uur ´s avonds mag..
Maar weet het niet 100% zeker!

Als het vaker gebeurd zou je misschien langs kunnen gaan en vragen of ze er rekening mee willen houden dat je zoontje rond deze tijd op bed ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 9:06

Het mag tot 22u officieel. Ik zou het voor nu aankijken maar als het vaker voorkomt wel even gaan vragen tot hoe laat ze bezig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  duckie ma 30 jan 2012 - 9:08

ik geloof dat wij het tot 9 uur deden met veel lawaai en dan nog tot 10 doorgingen met dingen die bijna geen tot niets lawaai maakten.... 1 keer waren ze bezig rond 9 uur en toen gingen ze perongeluk door de waterleiding heen dus moest er tot 10 uur nog doorgegaan worden en ik vond dat erg vervelend maar ja dit was een uitzondering...



ik zou het anders gewoon even aangeven en of ze er misschien een beetje rekening mee kunnen houden
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 9:20

Tijdens mijn verbouwing gingen we ongeveer tot 20.00u/21.00u door. Het mag tot 22.00u. Maar omdat deze huizen extra gehorig zijn, vonden we het niet fijn om anderen tot in den treure te blijven lastig vallen met onze kluswerkzaamheden. Dan hadden ze tenminste nog "iets" aan de avond.

Mijn ouders hebben het weleens gehad dat er buren daadwerkelijk tot laat doorgingen met klussen. Toen ze hen vroegen of ze eerder wilden stoppen, omdat ik lag te slapen, toen kregen ze als antwoord dat het niet hun probleem was dat mijn ouders een kind hadden. Tot hoe laat klussen 394967 22.00u was 22.00u, punt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Verona ma 30 jan 2012 - 9:22

Als we lawaai maakte stopte wij altijd om 8 uur en anders gingen we door tot 10 uur. Maar de huizen hier zijn helemaal niet gehorig. Ik hoor alleen de buren als ze iets laten vallen.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 9:26

Het is hier best gehorig en ze zijn nu gewoon bezig naast de slaapkamer van mijn zoon. Ik heb laatst al een keer gevraagd tot hoe laat ze door gingen en toen waren ze gelukkig bijna klaar.. maar nu is er nog steeds herrie en mijn vriend is al langs geweest maar ze zeggen dat ze dingen af moeten maken... grrr.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 9:39

ik zou ze anders morgen vragen of ze 's avonds rekening willen houden met het feit dat jullie zoon op bed ligt en niet kan slapen. Er zijn vast ook genoeg dingen die minder lawaai maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  blondje1313 ma 30 jan 2012 - 9:52

Ik sluit met bij Rejoy aan, gewoon op ze af stappen en op een rustige manier vragen of ze er een beetje rekening mee kunnen houden dat jullie zoon al vroeg op bed ligt. Ze kunnen vast hun planning wel een beetje aanpassen dat ze niet aangrenzend aan zijn kamertje lawaai hoeven te gaan maken.
Meestal duurt de klusperiode niet zo lang, dus hopelijk zijn ze snel klaar!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 10:18

Ze weten er nu dus wel van.. Het zijn van die gasten die aan het bijbeunen zijn en ze beginnen volgens mij ook pas rond 16-17u. En volgens mij zijn ze nog wel even bezig, in dat pand zat zelfs geen cv.

Jaa ze zijn gestopt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  kwak ma 30 jan 2012 - 10:21

officieel is het to 10 uur.
ik zal inderdaad morgen even langs gaan en aangeven dat jullie een zoontje hebben die dan wil slapen.

wij zijn zelf toen wij aan het klussen waren naar de buren geweest om aan te geven dat we gingen klussen en dat we lawaai konden maken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 21:10

Toen ik hier aan het verbouwen was, werd er ook tot een uur of 22 geklust. Maar ik moest natuurlijk gewoon werken, en dan kun je pas rond 18.00u beginnen en dan is het zo 22u. Behalve dingen die echt heel erg veel herrie maakten (gat door betonnen plafond boren, geloof dat mijn vader daar wel 4 uur mee bezig is geweest en dat hoorden ze 2 straten verderop nog) deden we niet zo laat en bij voorkeur overdag.
Mijn buurman geeft muziekles en kwam op een gegeven moment even vertellen dat we op maandag en dinsdag de hele dag niet mochten klussen! Dat vond ik toch wel een beetje raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 0:05

Persoonlijk vind ik 20.30 wel de max om te gaan timmeren en boren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 1:31

Wij hielden altijd rekening met de buren, we deden dan dingen die herrie maakte ( boren enzo) tot max 8 uur en daarna de dingen die geen lawaai maakte ( verven enzo)

Officieel mag het idd tot 22.00 uur maar ik vind persoonlijk dat je rekening moet houden met je buren en vooral als ze kinderen hebben en dus eerder stoppen met de herrie dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  tweeling di 31 jan 2012 - 7:44

Snoepy87 schreef:Wij hielden altijd rekening met de buren, we deden dan dingen die herrie maakte ( boren enzo) tot max 8 uur en daarna de dingen die geen lawaai maakte ( verven enzo)

Officieel mag het idd tot 22.00 uur maar ik vind persoonlijk dat je rekening moet houden met je buren en vooral als ze kinderen hebben en dus eerder stoppen met de herrie dingen.

+1
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 7:46

Ook al mag het wellicht tot 22u, ik vind dat niet netjes als je weet dat er een kind naast probeert te slapen. Maar goed, hun worden ook maar ingehuurd.
Maar toen we net thuis kwamen zag ik geen klusbus staan dus rustig avondje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  sanne-84 di 31 jan 2012 - 21:37

Ik vind t ook wel een verschil of er iedere avond wordt geklust of niet. Toevallig waren wij gister ook tot laat bezig. Probeerde na 22uur wel zo min mogelijk herrie te maken, maar de hamer werd wel gebruikt. E moest gewoon een ijzeren balk uit wat tegen zat. Andere avonden is t wel o tijd wat rustiger
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  blondje1313 di 31 jan 2012 - 21:42

Tja, als jij mensen inhuurt om 's avonds te komen klussen snap ik ook wel dat je doorgaat tot hoe laat het mag. Je bent al tijd kwijt met beginnen en later weer met opruimen, dan wordt het wel een duur geintje als je puur voor de buren om 8 uur al stopt.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Shisha di 31 jan 2012 - 21:47

Wij hebben er destijds wel rekening mee gehouden dat de buren kinderen hebben. Na 20.00u probeerde we zo min mogelijk herrie te maken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 22:05

toen wij aan het verbouwen waren gingen we tot 22-23 door.. dit gewoon in overleg met de buren en achterburen. Wij konden idd ook vaak pas om 17.30 beginnen omdat we het verbouwd hebben samen met vrienden dus dan ben je daar ook afhankelijk van.
gelukkig wonen wij in een buurt waar dit kan... onze buren gingen ook verbouwen en tot 's avonds laat wij vonden dat vervelend maar goed zij waren ook heel schappelijk toen wij verbouwde dus vonden we dat we dat op zijn minst terug konden doen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 22:40

Wij zijn nu 's avonds ook wel tot laat bezig, maar goed de buren wonen er ook nog niet.
Hier gingen de buren ook door tot ca 22.00 uur, maar dan niet meer boren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Muis di 31 jan 2012 - 23:35

Wij gingen ook tot vrij laat door, maar wel in overleg met de buren.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  shadow di 31 jan 2012 - 23:59

Volgens mij is het niet meer zo dat het officieel tot 22uur mag. Ik kan er ook wettelijk gezien niets over vinden. Behalve dat je er eerst samen probeerd uit te komen. Als wij met klussen langer bezig waren dan waarschuwden we de buren even. Andersom gebeurt dit gelukkig ook. AL komt het weleens voor dat we hier iets ophangen en dan hun kleinkind daar slaapt of andersom (middagslaapje)

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoe laat klussen Empty Re: Tot hoe laat klussen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum