Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

huurbaas gaat al klussen terwijl ik nog officieel huur

4 plaatsers

Ga naar beneden

huurbaas gaat al klussen terwijl ik nog officieel huur Empty huurbaas gaat al klussen terwijl ik nog officieel huur

Bericht  silly-one zo 10 apr 2011 - 19:17

Weet iemand hoe dit zit.
Vrijdag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe kamer. Ik ga dan zo snel mogelijk over. Nu heb ik met mijn huisbaas van mijn huidige kamer afgesproken dat ik op de 22ste de eindcontrole heb en hij wil dan gelijk gaan verven en een nieuwe vloer leggen. Maar ik betaal officieel tot de 9de huur. Dus ik zou in die 2 weken nog iemand in mijn kamer mogen laten slapen want het is nog 'mijn' kamer. Nu vind ik het op zich niet erg dat ze eerder gaan verven etc, maar ik zou daar wel gecompenseerd voor willen worden. Weet iemand hoe dit zit, want hun houden mij aan het maand opzeg termijn. Maar nu ik eerder vertrek willen hun wel eerder op 'mijn' huurkosten gaan klussen. Kan ik die twee weken huur terug vragen?

Als het niet duidelijk is, laat het weten dan probeer ik het wat duidelijker uit te leggen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huurbaas gaat al klussen terwijl ik nog officieel huur Empty Re: huurbaas gaat al klussen terwijl ik nog officieel huur

Bericht  Snoes zo 10 apr 2011 - 20:30

Voor mij is jouw verhaal wel duidelijk iig smile.
Ik denk dat je wel kan eisen dat ze nog niet in jouw kamer beginnen verven etc (want jij betaalt tenslotten nog wel), maar of ze 2 weken huur gaan terug betalen, dat weet ik niet. Je kan het sowieso wel proberen, want ik vind ook niet dat zij nu zomaar kunnen beslissen dat ze de 22e al in jouw kamer willen gaan klussen, terwijl jij nog tot de 9de betaalt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

huurbaas gaat al klussen terwijl ik nog officieel huur Empty Re: huurbaas gaat al klussen terwijl ik nog officieel huur

Bericht  TukTuk zo 10 apr 2011 - 20:45

Ik zou het zeker voorleggen, gewoon hun de keus geven:
Of een deel van de huur terug betalen, of ze gaan pas na de 9e beginnen, tot de 9de betaal jij dus heb je ook recht op dat die kamer tot die tijd beschikbaar is lijkt me? Ik denk dat ze liever je een deel huur terug betalen, want er moet natuurlijk ook een nieuwe huurder in.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  silly-one zo 10 apr 2011 - 22:10

Dan ga ik straks even langs het kantoor om het na te vragen. Want eigenlijk kan dit in mijn ogen gewoon niet. Dat ik eerder eruit ben betekend niet dat ik die kamer niet wil blijven gebruiken voor die 2 weken. Ik kan er namelijk ook wel spullen laten staan die mijn ouders dan een keer komen ophalen of zo ( en dan echt gewoon iets groots puur om te jennen).
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes zo 10 apr 2011 - 22:20

Maar heeft jouw huisbaas wel de sleutel al dan? Of ga je hem al inleveren voor de 9de?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  silly-one zo 10 apr 2011 - 22:26

Ook al lever ik hem niet in, dan hebben ze nog een loper waar ze mee binnen komen. Dus dan kunnen ze er alsnog in.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  girli zo 10 apr 2011 - 22:38

Ik zou zeker proberen om een deel van de huur terug te krijgen. Niet geschoten altijd mis! Echter, ik heb geen verstand van die regelgeving, dus ik weet niet wat je rechten/plichten hierin zijn.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: