Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klussen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Klussen Empty Klussen

Bericht  Jilke ma 2 apr 2012 - 18:41

Sinds gisteren hebben we eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis. Super gaaf, echt zo blij. Het voelt heel vertrouwd en "thuis" meteen.
Het hele huis moet geschilderd worden, en hier en daar wat kleine dingetjes aangepast enzo. Schilderen kunnen we een heel eind zelf, maar wij zijn allebei echt leken op het gebied van echt klussen.

Sta je dan, in je nieuwe huis, van ehhh hoe gaan we dat aanpakken? Weet jij een idee? Nee, jij?

Herkenbaar? Laughing
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klussen Empty Re: Klussen

Bericht  VeryCherry ma 2 apr 2012 - 20:20

Nope, ik heb alles behalve het laminaat leggen zelf gedaan in huis. Wist precies wat ik wilde vanaf het moment dat ik mijn huis binnenliep smile
Zijn jullie het wel eens over hoe het moet worden?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klussen Empty Re: Klussen

Bericht  Jellybean di 3 apr 2012 - 1:17

Nee, niet echt herkenbaar, eerlijk gezegd.

Mijn vriend en ik krijgen eind deze maand de sleutel van ons huis. Een kleine maand geleden hebben we een planning opgesteld met wat er allemaal precies moet gebeuren in huis (van sloten vervangen tot het verhuizen en inrichten, zeg maar).
We hebben afgelopen weekend de oppervlaktes van de muren berekend en gisteren mbv de 20%kortingsbonnen van de Gamma daar verf gehaald. Een paar weken geleden met 40% korting een nieuw zwevend toilet + waterreservoir gekocht en ik hoorde dat met Pasen Praxis 15% korting op het gehele assortiment heeft, dus daar gaan we de tegels kopen voor het toilet.

Hebben jullie dan helemaal niets voorbereid? Als jullie alleen maar hoeven te schilderen is het natuurlijk niet veel werk, maar dan had je natuurlijk al wel de benodigdheden hiervoor al kunnen inkopen, toch?

Jellybean
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 35
Punten : 51
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klussen Empty Re: Klussen

Bericht  Jerry di 3 apr 2012 - 5:51

Oh, daar krijg ik echt de kriebels van!

Mijn vader is heel erg handig en ik heb zijn genen Wink Bij de tweede bezichtiging zag ik overal al wat er moest gebeuren :P .
Omdat mijn vriend full time werkt en ik part time, doe ik heel veel klussen in en om het huis.

Als ik jullie was zou ik een lijst gaan maken met wat er allemaal moet gebeuren en een planning wanneer je wat gaat doen (en eventueel door wie laat doen).
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klussen Empty Re: Klussen

Bericht  Shisha di 3 apr 2012 - 5:55

Wij hadden van de voren al een planning van wat er moest gebeuren en wat we daarvoor nodig hadden.
Wij hebben als eerste de slaapkamer op orde gemaakt zodat we daar gewoon konden slapen tijdens de verbouwing.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klussen Empty Re: Klussen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum