Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er tips? Blanes!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft er tips? Blanes! Empty Wie heeft er tips? Blanes!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:01

Afgelopen week heb ik een superdeal gevonden voor 8 dagen Blanes, samen met een vriendin. We gaan halverwege september en de bedoeling is om in ieder geval 1 of meerdere dagen naar Barca te gaan. Beide zijn we nog nooit in Spanje/Barca/Blanes geweest.

Wie heeft er tips om te doen/zien?
Thnx alvast! Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er tips? Blanes! Empty Re: Wie heeft er tips? Blanes!

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:31

De fontijn is leuk in Barcelona

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:54

Therapy schreef:Afgelopen week heb ik een superdeal gevonden voor 8 dagen Blanes, samen met een vriendin. We gaan halverwege september en de bedoeling is om in ieder geval 1 of meerdere dagen naar Barca te gaan. Beide zijn we nog nooit in Spanje/Barca/Blanes geweest.

Wie heeft er tips om te doen/zien?
Thnx alvast! Very Happy

Ik ben destijds vanuit Tossa de Mar, via Blanes met de trein naar Barcelona geweest. Superleuk!
Wat ook een leuke (reisbare) stad is om te bekijken is Girona.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:22

Ik ben in Calella geweest (vlakbij Blanes). Ook leuk om eens naar toe te gaan.. Ik ben toen ook in Blanes geweest vrienden 'opzoeken'. Maar vond dat Calella meer 'sfeer' had dan Blanes.

Verder natuurlijk Barca en we zijn met de trein naar nog een andere plaats geweest maar weet even niet meer wat. (niet Gerona in iedergeval)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 10:21

Thnx voor de tips smile Ik zal ze braaf opschrijven!

Woei, heb er zo'n zin in Very Happy Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Toet do 14 jul 2011 - 11:34

Ik vind Blanes juist wel een leuk stadje (vergeleken met Lloret, waar ik ook geweest ben) het heeft veel meer terrasjes maar het is wel heel erg gericht op nederlanders. Barcelona is idd leuk om een heen te gaan en voor de rest heb ik niet veel tips voor je. Ik had daar voornamelijk en stap/zuip vakantie.
Er zit daar trouwens een heel groot (grootste van europa meen ik) waterpark in de buurt wat best leuk is als je daar van houdt. Alleen niet in het hoogseizoen, want dan sta je anderhalf uur in de rij voor een glijbaan.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SuperGrover vr 15 jul 2011 - 2:03

Ja in Lloret de Mar zit Waterworld, dat is best wel leuk. En in Barcelona, de fonteinen, de beroemde Sagrada Familia van Gaudí die nog altijd niet af is, park Guell en natuurlijk de Ramblas.

Blanes is bijna een Nederlandse provincie, in de zomer zitten daar echt heel veel Nederlanders. Er is 1 grote discotheek, de Arena. En Gotcha, een Nederlandse bar, is ook wel oké.

En een aantal weken geleden was ik dus in Calella, echt super leuk en het ligt pal naast Blanes. Leuk om eens heen te gaan.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:18

Okay, Calella is a must-see dus smile En Barca, maar dat waren we sowieso al van plan. We gaan niet in het hoogseizoen, maar pas halverwege sept, hopelijk valt het dan mee met de Nederlanders. Maar dit was zoooo cheap, konden we niet laten gaan!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:45

In Blanes zelf zitten de Botanische tuinen. De bloemen en planten zijn soms prachtig om te zien, maar vooral het uitzicht als je boven bent I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 22:29

Ooh dat is leuk Birgit, thnx!

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn do 21 jul 2011 - 6:19

Ik ben gisteren terug gekomen uit Calella, inderdaad een leuk plaatsje!
Ben een dag naar Malgrat de mar geweest, is ook erg leuk!
En ik las dat je sowieso naar Barca wil, je kan daar naar allemaal bekende gebouwen etc. toe d.m.v. een rondrit met zo'n toeristenbus. Is 23 euro per persoon en je kan zelf in en uitstappen waar je wil.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 7:23

toetje_ schreef:Ik vind Blanes juist wel een leuk stadje (vergeleken met Lloret, waar ik ook geweest ben) het heeft veel meer terrasjes maar het is wel heel erg gericht op nederlanders. Barcelona is idd leuk om een heen te gaan en voor de rest heb ik niet veel tips voor je. Ik had daar voornamelijk en stap/zuip vakantie.
Er zit daar trouwens een heel groot (grootste van europa meen ik) waterpark in de buurt wat best leuk is als je daar van houdt. Alleen niet in het hoogseizoen, want dan sta je anderhalf uur in de rij voor een glijbaan.

Nou dan maakt het toch niks uit dat er zoveel nederlanders waren aangezien het een stapvakantie was. Dat had je misschien niet eens door toen aangezien je wellicht dronken was :P .

Verschrikkelijk zeg plaatsen als Blanes, Loret etc, kan je net zo goed thuis blijven.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 22 jul 2011 - 1:01

Als je nog een mooi stadje wilt bekijken kun je naar Tossa de Mar gaan! Das vanuit Lloret met de bus te bereiken. Mooi kasteeltje en leuke baai smile

Je kunt ook naar een zigeunermarkt toe *plaats vergeten* in de buurt, gaat de trein rechtstreeks heen vanaf Blanes. Ook heel leuk!

En mocht je zin hebben in een pretpark dan kun je richting Salou reizen (das wel een stukje met de trein hoor, gok zon ruime 2 uur) en naar Port Aventura gaan smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 7:30

Caribbeanlover schreef:

Verschrikkelijk zeg plaatsen als Blanes, Loret etc, kan je net zo goed thuis blijven.

Wij hebben verder toch ook geen commentaar op jouw vakantie?

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 22 jul 2011 - 22:31

Birgit schreef:
Caribbeanlover schreef:

Wij hebben verder toch ook geen commentaar op jouw vakantie?

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 2:14

Superbedankt allemaal voor het meedenken!! Very Happy

En CBL negeer ik maar even Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: